تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816928963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت فولاد مباركه: بومي سازي صنعت فولاد، راهبرد اصلي ما است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل شركت فولاد مباركه: بومي سازي صنعت فولاد، راهبرد اصلي ما است
مديرعامل شركت فولاد مباركه اعلام كرد: تمام طرح هاي توسعه در اين واحد صنعتي توسط مهندسان و كارشناسان داخلي در حال اجرا است و بومي سازي صنعت فولاد استراتژي فولاد مباركه است.


به گزارش روز جمعه ايرنا، محمد رجايي در جمع خبرنگاران بازديد از كننده اين واحد صنعتي در اصفهان، گفت: فولاد مباركه اكنون در حال تدارك ساختار مهندسي براي ايجاد واحدي مشابه است و پيش بيني مي شود تا چهار سال آينده بومي سازي صنعت فولاد به طور كامل محقق شود.
وي افزود: كارخانه فولاد مباركه كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در كشور ساخته شده براي توليد 2 ميليون و 500 هزار تن فولاد بود اما برنامه سال 87 اين شركت توليد پنج ميليون و 50 هزار تن فولاد است .
رجايي با بيان اينكه در سال آينده بيش از يك ميليون و 200 هزار تن به ظرفيت توليد اين واحد افزوده مي شود، ادامه داد: در چهار سال آينده دستبابي به ظرفيت 10 ميليون تن فولاد را در برنامه داريم.
وي افزود: همچنين در دو سال آينده با احداث سه واحد احياء مستقيم ، براي توليد چهار ميليون و 500 هزار تن آهن اسفنجي در اين واحد برنامه ريزي شده كه اكنون توسط مهندسي ايراني در حال اجرا است و اين يكي از دستاوردهاي عظيم صنعت فولاد كشور است.
رجايي به برنامه چشم انداز فولاد مباركه نيز اشاره كرد و گفت : در برنامه چشم انداز ، اين واحد درنظر دارد تا ظرفيت خود به 25 ميليون تن برساند كه از طريق اجراي پروژه هاي مختلف در داخل و خارج كشور محقق خواهد كرد.
وي افزود: در سال جاري با وجود برخي كمبودها و همچنين بحراني مالي جهاني ، حتي يك گرم از برنامه توليد فولاد مباركه كاسته نشده و تا پايان امسال حتي بيشتر از برنامه را توليد خواهد كرد. برنامه توليد پنج ميليون و 20 هزار تن است كه توليد اين شركت از پنج ميليون و 50 هزار تن عبور خواهد كرد كه در مقايسه با سال قبل شش تا هفت درصد افزايش دارد.
مديرعامل فولاد مباركه ، توليد و توسعه را دو ماموريت اصلي اين واحد برشمرد و گفت: هم توليد و هم توسعه ها با قوت در حال انجام است و هيچ كدام تحت تاثير بحران مالي جهاني قرار نگرفته اند.
رجايي افزود: صنعت فولاد اكنون در وضعيت خاصي بسر مي برد و از دولت انتظار دارد كه واردات فولاد به كشور را به شدت تحت كنترل درآورد. چنانچه دولت جلوي واردات را بگيرد، ما نياز بازار را تامين خواهيم كرد اما اگر واردات بي رويه باشد، توليدكنندگان داخلي مجبور مي شوند كه از ميزان توليد خود كم كنند.
وي به اجراي سياست هاي اصلي 44 اشاره كرد و گفت: در دو سال گذشته حدود 80 درصد سهام فولاد مباركه واگذار شده اما هيچ مشكلي براي شركت ايجاد نشده و حتي بيشترين ميزان سودآوري شركت در دو سال گذشته بوده است.
مديرعامل فولاد مباركه تصريح كرد: اين شركت اكنون حدود 1000 ميليارد تومان سرمايه گذاري را در برنامه دارد كه تمام اين سرمايه گذاري ها از منابع داخلي شركت تامين خواهد شد.
اقتصام **‌ 1556
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن