تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816936253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم خاش از خدمات دولت تقدير كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم "خاش" از خدمات دولت تقدير كردند
همزمان با دور دوم سفر هيات دولت به سيستان و بلوچستان، مردم خاش از خدمات رساني مردم در اين منطقه قدرداني كردند.


اين درحالي است كه به گفته مسوولان خاش، اجراي مصوبات دور نخست سفر رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت به خاش در بخشهاي مختلف دستاوردهاي عظيم و موثري براي مردم اين منطقه از ميهن اسلامي داشته است.
شهرستان خاش در 180 كيلومتري جنوب زاهدان قرار دارد كه با دارا بودن ظرفيتهاي مناسبي در بخشهاي مختلف به ويژه گردشگري همچون كوه تفتان، از مناطق مهم براي توسعه محسوب مي شود.
شماري از مردم خاش با ابراز خرسندي از اجراي دور دوم سفر رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت به استان در راستاي آشنايي نزديك با مشكلات و تلاش براي رفع موانع، رشد و توسعه همه جانبه اين شهرستان تقدير كردند.
يك كارمند در راستاي اين سفر به خبرنگار ايرنا گفت: سفرهاي استاني رييس جمهوري و هيات دولت و مواجه شدن مستقيم آنان با مشكلات مردم مناطق مختلف مي تواند مسير سريعتري را براي آباداني تمام نقاط كشور فراهم كند.
"عبدالله مهران فر" افزود: حضور وزيران به عنوان نمايندگان رييس جمهوري در شهرستانهاي مختلف استان به ويژه خاش موجي از شادي و شعف در ميان مردم ايجاد كرده است.
وي ادامه داد: سفر دوم رييس جمهوري و هيات دولت به استان زمينه را براي عمران و آباداني منطقه فراهم كرده و مردم از سياستهاي عدالت محورانه دولت خوشحال و خرسند هستند.
يكي ديگر از شهروندان خاش گفت: مردم اين استان كه سالهاي متمادي با محروميت دست و پنجه نرم مي كردند پس از پيروزي انقلاب اسلامي با توجه و عنايت دولت اين منطقه طعم شيرين توسعه را چشيده اند.
"رحمان ريگي" افزود: دولت نهم با طرحها و مصوبه هاي مختلف و متعدد اين استان را در مسير توسعه قرار داده است.
وي بيان كرد: بهره مندي بيشتر روستاها و مناطق محروم و حتي دور افتاده خاش از امكانات مناسب از بركات توجه دولت به اين منطقه است.
اين درحالي است كه بسياري از علما، معتمدان، ريش سفيدان و نخبگان خاش با نوشتن نامه هاي متعدد به رييس جمهوري از تلاش شبانه روزي مسوولان كشور، استان و شهرستان در راستاي خدمات رساني بهينه به شهروندان و رونق بخشهاي مختلف شهرستان تشكر كردند.
فرماندار خاش نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: سفر رييس جمهوري به استانها و تشكيل جلسات هيات دولت در مراكز استاني، بحث و تبادل نظر اعضا در كارگروههاي تخصصي موجب درك مشكلات مردم از نزديك مي شود.
"رحمدل بامري" اظهار داشت: اين، گامي مهم در راستاي محروميت زدايي و گسترش عدالت محوري و فراهم كردن مسيرهاي رشد و تعالي كشور به شمار مي رود.
وي راه اندازي بيمارستان 96 تخت خوابي امام خميني (ره ) با اعتبار 100 ميليارد ريال و افرايش 20 تخت ديگر در آن و تجهيز بخش مراقبهاي ويژه كودكان اين بيمارستان با اعتبار 100 ميليارد ريال را از دستاوردهاي سفر نخست رييس جمهوري هيات دولت عنوان كرد.
او بيان كرد: همچنين 55 طرح عمراني با اعتبار 33 ميليارد ريال، ساخت و تكميل بخش يك ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور با اعتبار چهار ميليارد و 150 ميليون ريال و افزايش ظرفيت توليد كارخانه سيمان به توليد روزانه سه هزار تن از موارد ديگر است.
بامري ادامه داد: شروع به كار اجراي طرح بزرگراه اسكل آباد گوهر كوه به بزمان نيز از دستاوردهاي مهم دولت نهم در اين شهرستان به شمار مي رود.
وي اظهار داشت: مواردي شامل تامين پزشكان متخصص، ساخت سد كاروند به منظور تامين آب شرب سالم و بهداشتي مردم در دراز مدت، ساخت دانشكده علم و صنعت و برق رساني به 40 روستاي فاقد برق مكتوب به رييس جمهوري گزارش شده است.
او همچنين راه آهن، اجراي طرح اسكان عشاير، ساخت زير ساختهاي راه مرزي و بازارچه مرزي روتك، توسعه زير ساختهاي گردشگري، ساخت سيلوي گندم، افزايش سرانه آرد مصرفي مورد نياز شهروندان خاشي را از موارد ديگر مكتوب شده به هيات دولت عنوان كرد.
بامري اظهاراميدواري كرد كه با تحقق اين پيشنهادها گامهاي مهمي در راستاي توسعه همه جانبه شهرستان برداشته شود.
دور دوم سفر هيات دولت به سيستان و بلوچستان از روز چهارشنبه آغاز شده است.
ك/4 7312/7307/ 569/659 شماره 348 ساعت 13:20 تمام
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن