تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817468197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده رسانه هاي بحرين/تداوم انزجار مردم بحرين از صهيونيست ها/ ضرورت اتحاد فلسطيني ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزيده رسانه هاي بحرين/تداوم انزجار مردم بحرين از صهيونيست ها/ ضرورت اتحاد فلسطيني ها
انزجار از حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوارغزه و دعوت فلسطيني ها به اتحاد در برابر اسرائيل از سوي بحريني ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، رسانه هاي بحرين در يكي دو روز گذشته نيز تحولات مربوط به نوارغزه را به صورت گسترده پوشش دادند.

عناوين صفحات نخست روزنامه هاي بحرين:

اخبار الخليج:

ـ افتتاح اجلاس سران كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس بدون اشاره به غزه

- "سعود الفيصل" وزير خارجه عربستان سعودي: در مورد برگزاري اجلاس فوق العاده سران عرب تصميمي اتخاذ نشده است.

- دشمن به ادامه كشتارها تا سقوط حماس تهديد كرد. (همراه با درج تصويري از راهپيمائي اعتراض آميز و گسترده در شهر ليون فرانسه در محكوميت تداوم تجاوزات اسرائيل به غزه)

- دشمن تهديد كرد تا زمان سرنگوني حماس حملات خود را ادامه مي دهد.

چاپ آگهي جمع آوري كمك هاي مردمي براي غزه در صفحه اول با شعار( كودكان كشته مي شوند، زنان بيوه مي شوند، خانه ها ويران مي شود، ومحاصره تشديد مي گردد- براي امدادرساني به غزه بشتابيد) از سوي جمعيت الاصلاح – كميته اعمال خيريه در مورد جمع آوري كمكهاي نقدي)

- ادامه تحصن هاي مردمي در بحرين در حمايت از مردم دلير غزه

- المنبر الاسلامي اعتراض هاي خود عليه حمله به غزه را ادامه مي دهد و در تماس تلفني (شيخ ابراهيم الحادي نماينده مجلس) با حماس : تجاوزات مقاومت را از پاي در نخواهد آورد.

الوطن:

- غزه غرق در خون 346 شهيد،( همراه با درج تصويري از پيكرهاي پنج خواهر فلسطيني كه براثر گلوله هاي صهيونيست ها در جباليا به شهادت رسيده اند)

- غزه و بحران مالي در راس دستور كار اجلاس سران شوراي همكاري در مسقط،

- چاپ آگهي جمع آوري كمك به غزه

الوقت:

- اجلاس سران شوراي همكاري .. بحران مالي و خون غزه(عنوان اصلي روزنامه همراه با درج تصويري از جواهر دخترك فلسطيني كه به همراه چهار خواهر خود روز گذشته به شهادت رسيد.

- افزايش شمار شهدا به بيش از 350 نفر

- باراك: جنگ عليه غزه بي رحمانه خواهد بود.

- صدها بحريني در محكوميت متجاوزين دست به تظاهرات واعتصاب زدند، «بنا به دعوت 6 جمعيت سياسي» (همراه با درج تصويري از راهپيمايان درصفحه اول – اين روزنامه همچنين درصفحات داخلي خود در چند صفحه كامل به برگزاري تصاوير جنايات رژيم صهيونيستي و بازتاب برگزاري راهپيمائي در كشورهاي مختلف اختصاص داده است.)

البلاد:

نصرالله خواستار انتفاضه سوم شد.

الوسط:

- واشنگتن آرامش دائمي را براي «حماس» مشروط كرد. (همراه با تصويري از ويراني هاي برجاي مانده از بمباران هاي اسرائيل در غزه – روزنامه در چند صفحه داخلي خود همراه با عكس وتصوير بازتاب برگزاري راهپيمائيها در داخل و خارج بحرين را منعكس كرده است)
الايام:

جهنم غزه براي سومين روز ادامه دارد، حملات اسرائيل 5 خواهر فلسطيني را در بسترشان به قتل رساند. (همراه با درج تصوير بزرگي از پيكرهاي شهدا)

مجلس شوراي بحرين تجاوزات به غزه را محكوم كرد و خواستار اتحاد ويكپارچگي فلسطينيان شد.

مجلس شوراي بحرين با صدور بيانيه اي جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي در نوار غزه را محكوم كرد.

در اين بيانيه آمده است: مجلس شورا با درد واندوه كشتار وحشيانه نيروهاي اسرائيلي عليه مردم غيرنظامي بيگناه فلسطين در اثر بمباران كوركورانه اي كه صدها قرباني وكشته ومجروح برجاي گذاشته واكثر آنان زنان وكودكان مي باشند را پيگيري مي كند. اين اقدام ننگ آور با ساده ترين مباني وارزش هاي آسماني و قوانين و مقررات وپيمان هاي بين المللي منافات دارد.

در ادامه بيانيه گفته شده است: مجلس شورا ضمن اعلام همبستگي با مردم فلسطين اين تجاوزات ظالمانه را شديدا محكوم مي كند واز دشمن صهيونيستي مي خواهد به حملات كوركورانه خود پايان داده ونيروهاي خود را از غزه خارج كند وبه محاصره ظالمانه آن پايان دهد واز دست زدن به چنين اقدامات جنايتكارانه اي اجتناب ورزد زيرا منطقه را به ويراني و بي ثباتي هرچه بيشتر سوق خواهد داد.

در اين بيانيه از كشورهاي صلح دوست جهان درخواست شده موضع واضح وشفافي درقبال اين كشتارها اتخاذ كرده واسرائيل را وادار به پايبندي به قوانين ومقررات و پيمان هاي بين المللي كنند. مجلس شوراي بحرين ابراز اميدواري نموده رؤسا ورهبران كشورهاي عربي دراولين فرصت ممكن دورهم جمع شده وموضع يكپارچه اي را درقبال رفتار وحشيانه اسرائيل اتخاذ كنند.

راهپيمايان با بردوش نهادن چفيه هاي فلسطيني به عنوان همبستگي با مردم فلسطين و برافراشتن پلاكاردها و تصاويري از قربانيان حملات ددمنشانه اسرائيل، فرياد دادخواهي آنان را بلند كردند. در پلاكاردهاي راهپيمايان آمده است: - الله اكبر .. الله اكبر .. مرگ بر اسرائيل .. مرگ بر آمريكا ... مقاومت پيروز است.

- غزه استمداد مي طلبد آيا فرياد رسي هست؟

- برخي از راهپيمايان تصاويري از مقام معظم رهبري و "سيد حسن نصرالله" وپرچمهاي حزب الله را بردست گرفته بودند كه روزنامه دولتي الوطن در خبري ضمن نشان دادن عكسي از آن نسبت به اين اقدام راهپيمايان اعتراض كرد.

ادامه تحركات مردم بحرين در حمايت از ملت فلسطين در غزه: دفتر "شيخ حسين نجاتي" روز گذشته با انتشار بيانيه اي، حملات دشمن صهيونيستي به غزه را محكوم و خواستار انجام وظيفه و عدم اكتفا به محكوم كردن و ارسال كمك ، بلكه تلاش براي جلوگيري حملات و بازگرداندن حقوق ملت فلسطين از سوي دولت هاي اسلامي و عربي شد.

از سوي جمعيت الوسط العربي الاسلامي و اتحاديه كل سنديكاهاي كارگري بحرين نيز بيانيه هاي جداگانه اي در محكوميت حملات اسرائيل به غزه منتشر شد.

از سوي ديگر، روز گذشته صدها نفر در تحصني كه از سوي جمعيت هاي سياسي بحرين با شركت تعدادي از نمايندگان مجلس و شخصيت هاي برجسته اين كشور در نزديكي مركز اسلامي الفاتح برگزار شد، شركت كردند.

مردم شركت كننده در اين تحصن ضمن ابراز خشم و انزجار خود نسبت به خاموشي و سكوت كشورهاي عربي در قبال كشتار مردم غزه به دست دشمن صهيونيستي، شعارهايي عليه اسرائيل سر داده و در اقدامات حكام عرب براي رهائي ملت فلسطين از اين كشتارها، ابراز شك و ترديد كردند.

جمعيت هاي المنبر الوطني الاسلامي، الاصلاح و حمايت از فلسطين نيز روز گذشته در ادامه فعاليت هاي خود در حمايت از ملت فلسطين در غزه و محكوميت حملات رژيم صهيونيستي به غزه، تحصني با حضور بيش از هزار نفر از مردم در مدينه عيسى برگزار كرد.

همچنين "صادق الشهابي" دبيركل جمعيت هلال احمر بحرين اعلام كرد كه امروز نشستي با وزير دادگستري و امور اسلامي و رئيس كميته كمك هاي انسان دوستانه جهت بررسي نيازها و كمك هايي كه پادشاه دستور به ارسال فوري آنها براي بخش غزه داده است، انجام خواهد شد.

وي گفت: كمك ها از طريق ارسال مبالغ نقدي به مبادي ذيربط در فلسطين جهت خريد كليه نيازها از بازارهاي فلسطين انجام خواهد شد، زيرا خريد كمك هاي عيني و ارسال آن به فلسطين وقت مي گيرد.

- بازتاب اخبار ايران در روزنامه هاي بحرين:

البلاد:

ـ ايران: شمارش معكوس محو اسرائيل آغاز شده است.

الايام:

- ادامه اعتراض هاي خشمگين و ايران در داوطلب شدن براي جنگ عليه اسرائيل را باز كرد.

البلاد:

- آغاز نام نويسي براي مبارزه با اشغالگر

ـ روزنامه اخبارالخليج خبر راهپيمائي ديروز هزاران نفر از مردم تهران در اعتراض به حملات رژيم صهيونيستي به غزه را در متن اخبار مربوط به بازتاب جهاني اين حملات، درج كرده است.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن