تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815977812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدرضا رحيمي: تصويب و اجراي طرح تحول اقتصادي مقدمه تعالي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمدرضا رحيمي: تصويب و اجراي طرح تحول اقتصادي مقدمه تعالي كشور است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور گفت: در چنين شرايطي تصويب و اجراي طرح تحول اقتصادي مقدمه‌اي است براي فراهم كردن تعالي كشور.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) محمدرضا رحيمي طي سخناني در اجلاس سراسري روساي بهزيستي كشور با عرض تسليت ايام شهادت امام حسين(ع) و يارانش به بررسي ابعاد شخصيت شهيد فياض‌بخش پرداخت و گفت: بهزيستي بدون نام فياض‌بخش شناخته شده نيست و هركس كه از بهزيستي و خدمات بي‌بديل آن صحبت كند، بلافاصله ذهنش به فياض‌بخش منعكس مي‌شود.

وي با اشاره به سفر استاني رييس‌جمهور به سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: ايشان مرا موظف كردند كه سلام‌شان را به حاضران در اين اجلاس برسانم و از خدمات بهزيستي به ويژه در دولت نهم تقدير و تشكر كنم.

وي در ادامه با بررسي سير كائنات اصل خلقت جهان را پنج تن آل عبا دانست و گفت: خداوند به عشق آن‌ها كائنات و انسان و هرچه هست را خلق كرد و همه‌ اصالت جهان با آن‌هاست.

معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور با اشاره به شخصيت حضرت امام حسين(ع) و ذكر احاديثي در اين‌باره گفت: نهضت كربلا در ماه محرم ساخته و پرداخته خداوند است و اگر خداوند در برابر سختي‌هايي كه حضرت ابراهيم و زن و بچه‌اش كشيدند به آن‌ها چشمه‌ زمزم را عطا كرد و به امام حسين (ع) چشمه‌هاي اشك متدينان، مريدان و شيعيان كه منشا آن قلب انسان است را هديه كرده كه با حزن درهم شود و از چشم‌ها جاري گردد و در اين ماه ما شيعيان مفتخر به عزاداري اين امام هستيم.

وي يادآور شد: تحقيقات راسل حاكي از آن بود كه 70 درصد ثروت جهان در آمريكاست و 30 درصد آن براي بقيه جهان است، اين در حالي است كه 80 درصد ثروت آمريكا در اختيار شش درصد جمعيت يهودي آمريكاست؛ بنابراين بخش عمده‌ اقتصاد جهان در اقتصاد ملتي آواره است و آن‌ها به خاطر روح پليد ناسازگاري و لعن و نفرين در جهان آواره شده‌اند. آن‌ها ربا را در جهان باب كردند و اين عده با اين ثروت بيشترين شبكه‌ها و خبرگزاري‌هاي جهان را به مالكيت خود درآورده‌اند و از اين طريق مي‌خواهند تفكري خاص را حاكم كنند.

وي با اشاره به تفكرات برخي انديشمندان سياسي كه انقلاب اكتبر 1917 روسيه را رقم زد، گفت: يكي از آن‌ها در كتابش آورده است در آن زمان بر سردر رستوران‌ها نوشته مي‌شد ورود سگ و يهودي ممنوع و من عقده‌هايم را در انقلاب اكتبر با ريختن خون از آن‌ها جبران كردم. اين نشان مي‌دهد آن‌ها فتنه‌گر بوده‌اند.

رحيمي با بيان اين‌كه " يك پزشك صهيونيست در برهه‌اي از طبابت خود هشت هزار سرخ‌پوست را عقيم كرد" گفت: اين تفكر بر آن‌ها حاكم است كه هر جنين غير يهود را كه بكشند عملي نيكو انجام داده‌اند و يك جنين منعقد شده از سلب يهودي حتما برتري دارد و آن‌ها جهان را به يهود و غير يهود تقسيم كرده‌اند و براي ديگر مخلوقات ارزش قائل نيستند.

وي ادامه داد: محصول كشتار ساليان در غزه، در آينده مشخص خواهد شد و در آخر كار پيروزي با مستضعفان جهان به رهبري حضرت حجت(عج) است. امام اكنون شاهد اين صحنه‌ها هستند و در آينده مسلمانان با پيروي از قائم راه پيروزي را ادامه خواهند داد؛ چراكه خداوند جهان را عبث نيافريده و براي افرادي همچون بوش كه زندگي مردم را به خون كشيده و مردم عراق را كشتند عذاب الهي در نظر مي‌گيرد.

وي با اشاره به خوانده شدن پيام رييس‌جمهور همزمان با ميلاد حضرت مسيح (ع) گفت: رييس‌جمهور پيام مردم غزه را در ايام كريسمس و عياشي‌هاي غربي‌ها به مردم جهان رساند.

معاون پارلماني و حقوقي رييس‌جمهور در ادامه با اشاره به ارايه‌ لايحه‌ تحول اقتصادي به مجلس، گفت: مصري نيز يكي از وزرايي است كه در ارايه اين لايحه تلاش بسياري كرده است.

وي تاكيد كرد: اگر مجلس كمك نكند و اين لايحه تصويب نشود 70 درصد آن‌چه را كه دولت به جامعه مي‌دهد، خرج پولدارها مي‌شود و فقط 30 درصد آن به مردم مستضعف و نيازمند مي‌رسد. در اين راستا احمدي‌نژاد دل به دريا زده تا ديگر 30 درصد اغنيا و ثروتمندان بخورند و بقيه بمانند و او يك عاصي است كه اين شرايط را مشاهده كرده و براي تغيير آن فرياد مي‌زند.

وي افزود: شايد نارضايتي در تصويب طرح تحول اقتصادي طوري شود كه منجر به راي نياوردن احمدي‌نژاد در دور بعد گردد اما ما اين كار را براي خدا و بندگان خدا مي‌كنيم و اگر انجام شود مردم با دعاي خود رضايت‌شان را اعلام خواهند كرد.

معاون پارلماني و حقوقي رييس جمهور افزود: در حالي كه اجراي اين طرح حكم قانون برنامه بوده است، اما هيچ دولتي در گذشته جرات اجرا كردن آن را نداشت و ما تلاش كرديم كه اين موضوع را در جهت تحقق حمايت از افراد نيازمند جامعه عملياتي كنيم. اگر اين طرح اجرا نشود، معلوم نيست بايد تا كجا برويم؟ چراكه شرايط توليد نفت مشخص است و بعضي از چاه‌هاي نفت از كار افتاده‌اند و تنها با تزريق گاز مي‌توان از آن‌ها بهره برد. اين در حالي است كه در هشت سال آينده يك بشكه نفت هم نمي‌توانيم صادر كنيم و در اين شرايط ديگر نفت به داد ما نمي‌رسد. در چنين شرايطي تصويب و اجراي طرح تحول اقتصادي مقدمه‌اي است براي فراهم كردن تعالي كشور؛ و در شرايط كنوني كه قيمت نفت 35 دلار شده است مي‌توان به خوبي از اين فرصت براي آغاز اجراي طرح استفاده كرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن