تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان متحصن در فرودگاه مهرآباد:مسئله ما با استكبار تقابل «اسلام ناب محمدي(ص) و اسلام آمريكايي» است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: دانشجويان متحصن در فرودگاه مهرآباد:مسئله ما با استكبار تقابل «اسلام ناب محمدي(ص) و اسلام آمريكايي» است
گروه سياسي: دانشجويان متحصن در فرودگاه مهرآباد تاكيد كردند: عيان است كه به فرموده حضرت امام خميني(ره)، مسئله ما با استكبار تقابل «اسلام ناب محمدي(ص) و اسلام سازش‌كار آمريكايي»است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، تحصن دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران و برخي شهرهاي ديگر در لبيك به پيام مقام‌معظم رهبري حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي و اعلام آمادگي براي دفاع از مردم مظلوم غزه بعداز ديروز(سه‌شنبه) در مقابل ترمينال شماره 1 فرودگاه مهرآباد آغاز شده است و هم‌چنان ادامه دارد.

در اين تحصن دانشجويان و گروه‌هاي مختلف به جمع متحصنين مهر آباد امروز دانشجويان دانشگاه‌هاي اصفهان ،شيراز و سيستان به جمع متحصنين مهر آباد پيوستند.

اخبار رسيده از فرودگاه مهرآباد حاكي از حضور قابل توجه روحانيت و طلاب حوزوي از مدارس مختلف شهرهاي قم و تهران در جمع متحصنين مي­باشد.

سعيد قاسمي از فرماندهان دفاع مقدس كه در جمع دانشجويان متحصن در فرودگاه مهرآباد سخن مي‌گفت با بيان اينكه دست و پاي شما مجاهدين را كه براي استحاله‌نشدن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌ايي وارد ميدان شده‌ايد، مي‌بوسم، افزود: با وجود اينكه بيش از 48 ساعت از پيام مقام معظم رهبري عقب هستيم اما همين حركت شما در اين زمان نيز قابل تقدير است.

وي با بيان اينكه اگر چراغ سبز سعودي‌ها، مصر، اردن و غيره نبود رژيم صهيونيستي جرئت اين كارها را نداشت، افزود: البته خون مظلوم هدر نمي‌رود و دامن ظالم را خواهد گرفت.

صادق شهبازي دبير جنبش‌ عدالت‌خواهي در جمع دانشجويان متحصن گفت دانشجويان پيش‌گام همه مدعيان حقوق بشر و همه مدعيان مسلماني در ايام امتحانات از درس و امتحانات خود گذشته‌اند و كفن‌پوش در نقطه رهايي جمع شده‌اند و فرياد مي‌زنند يا قدس اننا قادمون.

وي افزود: به همت تعدادي از دانشجويان شركت‌كننده در تحصن مهرآباد وبلاگ « پرواز به سوي غزه fly2gaza.wordpress.com» راه اندازي شده است. اين وبلاگ به روايت غير رسمي از تجمع تحصن مهر آباد مي‌پردازد واخبار حاشيه‌هاي اين تحصن را منعكس مي‌كند.

فروز رجايي‌فر از دانشجويان پيرو خط امام و دبير ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهان اسلام ديشب در جمع دانشجويان متحصن گفت: من به جهان اسلام و از آن مهم‌تر به خودمان تسليت مي‌گويم كه محدوديت‌هاي سياسي و مرزهاي غير مشروع مانع مي‌شود به وظيفه شرعي خود عمل كنيم و گرنه چه كسي شايسته‌تر از ملت ايران كه به ياري مردم فلسطين بشتابند.

در اين تحصن هم‌چنين فيلم مستند «اعدام فرعون» به نمايش گذاشبه شد، اين فيلم به داستان ترور انور‌سادات رئيس‌جمهور خائن مصر توسط شهيد خالد‌شوقي الاسلامبولي مي‌پردازد كه توسط ستاد پاسداشت شهداي نهضت جهاني اسلام تهيه گرديده است.

در اين تحصن حجت‌الاسلام والمسلمين سيد‌عباس نبوي، رئيس مؤسسه مطالعات توسعه و تمدن اسلامي در جمع دانشجويان تحصن‌كننده حضور يافت و اين نوع اقدامات دانشجويان را مبارك و تجديد كننده هويت خواند و تصريح كرد: ما نيروهاي مردمي مي­توانيم كارهاي زير را در لبيك به پيام رهبري انجام دهيم: 1) حركت به سمت غزه، ايستادن و مقاومت كردن 2) كمك مالي و امدادي كردن براي آنها

3) همدردي كردن با آنها بوسيلة اعتراض­ها، تحصن­ها و ...

وي افزود: اگر عده­اي معتقدند كه نمي­توانيم حركت اول را انجام دهيم، حداقل حركت‌هاي دوم و سوم را بايد انجام دهيم.

در تحصن ديروز دانشجويان در بيانيه‌اي اعلام كردند: ماه‌ها از محاصره غزه و روزها از كشتار خون بار ساكنان آن مي‌گذرد، كشتاري كه صهيونيست‌هاي غاصب با همراهي ننگ‌آور حاكمان عرب سامان داده‌اند. عيان است كه به فرموده حضرت امام خميني(ره)، مسئله ما مسئله تقابل دو اسلام است، «اسلام ناب محمدي(ص) و اسلام سازشكار آمريكايي»

وي افزود: مسئله ما با دشمنان غاصب تفاوت ميان رفاه‌زدگي و مبارزه است. مشكل ما با اينان به فرمايش حضرت روح‌الله تفاوت ميان شهادت‌طلبي و سازش‌كاري است.

دانشجويان متحصن در اين بيانيه تأكيد كردند: اميد است فجايع غزه ملت‌هاي مسلمان را از غفلت تاريخي خود بيدار كرده و با فروريختن ترس خود از گلوله و شمشير طومار حكام خائن را درهم پيچند.

دانشجويان خطاب به ملت ايران بيان كردند: به نشانه اعلام آمادگي براي حمايت از مردم عزادار فلسطين، كليه مردم آزاده ايران را به حضور در فرودگاه‌هاي سراسر كشور دعوت مي‌كنيم تا اين مرتبه ملت‌ها متحد و يك پارچه بر عليه دولت‌هاي خائن، علماي سازش‌كار و سازمان‌هاي بين‌المللي سرسپرده خروش گيرند.

دانشجويان افزودند: كليه تشكل‌هاي دانشجويي دانشجويان و طلاب، اساتيد حوزه و دانشگاه، فعالان حقوق بشر روشنفكران را نيز دعوت مي‌كنيم تا هم چون حلقه‌هاي يك زنجيره گسست‌ناپذير دست اتحاد هم‌ديگر را بفشارند و با حمايت از يك جريان متمركز از پراكندگي نيروهاي انقلاب جلوگيري كنند.

لازم به ذكر است، دانشجويان دانشگاه‌هاي امام‌صادق(ع) ،شاهرود، علم و صنعت، صنعتي‌شريف، شهيد بهشتي، تهران، علامه طباطبايي، سمنان در اين تحصن شركت كرده‌اند و دانشجويان ديگر و طلاب هم به صورت دسته‌هاي عزا به جمع متحصنين مي‌پيوندند.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن