تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817300211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج ابزار برتر در سرويس پست الكترونيكي Gmail


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: پنج ابزار برتر در سرويس پست الكترونيكي Gmail
سرويس پست الكترونيكي شركت گوگل موسوم به Gmail به آهستگي ابزارهاي مختلفي را از طريق مركز Lads Gmail در اختيار گرفته است. بسياري از اين ابزارها رايگان هستند و يا اينكه هر يك از كاربران تجاري مي توانند با پرداخت سالانه 50دلار بسته نرم افزاري Apps Google را شامل نسخه هاي پيشرفته ابزارهاي شخصي و كاربردي مي شود، در اختيار بگيرند. اين ابزارها بصورت گسترده و با اهداف متفاوت عرضه شده اند كه در مزلب امروز، به پنج ابزار كاربردي اين سرويس پست الكترونيكي اشاره مي كنيم:
1 ) سرويس ارسال پيامك براي چت كردن در فضاي Gmail : پست الكترونيكي گوگل بصورت خودكار سرويس Chat Gmail را در اختيار كاربر مي گذارد و براي دوستان وي پيام هاي فوري(IM ) ارسال مي كند. اما در برخي مواقع، دوستان كاربر پشت كامپيوتر خود نيستند و نمي توانند پيام هاي ارسالي را مشاهده و دريافت كنند. اگرچه كاربران مي توانند در اين شرايط پست الكترونيكي ارسال كنند، اما همه كاربران صاحب گوشي هوشمند نيستند با بتوانند از طريق تلفن همراه اين اقدام را انجام دهند. در اين ميان، بيشتر مردم از سرويس پيامك استفاده مي كنند و از طريق آن مي توانند با دوستان خود در فضاي Gmail ارتباط برقرار كنند.
2 ) سيستم ردياب فايل هاي ضميمه شده فراموش شده: اين مسئله همواره رخ مي دهد كه كاربر يك پست الكترونيكي را به فرد مقابل ارسال و در آن توضيح مي دهد كه يك فايل را به ضميمه ارسال كرده است. اما در اين شرايط، كاربر فراموش مي كند كه فايل مورد نظر را به همراه پست الكترونيكي خود ضميمه كند. اگر سرويس Detector Attachment Forgotten در پست الكترونيكي Gmail فعال شود، زمانيكه كاربر در توضيحات خود از كلمات Attach يا Attachment به معني پيوست و ضميمه استفاده كند، يك صفحه كوچك روي مانيتور نمايان مي شود و به كاربر يادآوري مي كند كه فايل ضميمه خود را كنترل و از ضميمه شدن آن اطمينان حاصل كند.
3 ) سرويس Abbict Mail-E :بيشتر كاربران روزانه وقت زيادي را در پست الكترونيكي خود سپري مي كنند. با استفاده از سرويسAbbict Mail-E، سرويس پست الكترونيكي Gmail پس از گذشت يك ساعت بصورت خودكار خارج مي شود، از كاربر درخواست مي كند كه براي لحظاتي به خود استراحت دهد و باعث مي شود كه شناسه كاربري در سرويس Chat Google به مدت 15دقيقه در مقابل ديگر كاربران غيرفعال شود.
4 ) سرويس Docs Google :در حاليكه برخي كاربران مجموعه نرم افزاري Office Microsoft را براي خود بسيار مناسب مي دانند، كارشناسان مركز Apps Google زمان زيادي را طي سال هاي گذشته سپري كرده اند تا بتوانند از طريق آن ابزارهاي Documents ، Spreabsheets و Presentations را بصورت اينترنتي توليد كنند. اگرچه هنوز هر يك از اين برنامه ها نسبت به مجموعه نرم افزاري Office نقاط ضعفي دارند، نرم افزاري اينترنتي Docs Google در اين زمينه پيشرفت هاي فراوان كرده است. اين نرم افزار به كاربر امكان مي دهد تا فايل هاي خود را بصورت محلي و روي يك كامپيوتر ذخيره نكند. اين نرم افزار سيستم كنترلي جالبي دارد كه امكانات فراواني را در اختيار كاربر مي گذارد.
5 ) سرويس Calenbar Google :يكي از مشكلات بنيادين در زمينه نرم افزارهاي اينترنتي و سرويس پست الكترونيكي وجود دارد، عدم يكپارچگي اين برنامه ها است و بر اين اساس، هر يك از اين ابزارها از برنامه هاي ديگر مجزا هستند و بصورت جداگانه عمل مي كنند. يكي از مهم ترين مواردي كه باعث محبوبيت Notes Lotus يا Exchange Microsoft شده، هماهنگي آن ها با تقويم اينترنتي كاربران است. با استفاده از سرويسCalenbar Google، كاربران مي توانند ابزارهاي اين سرويس را در سمت چپ پست الكترونيكي Gmail در اختيار داشته باشند. در اين تقويم اينترنتي كاربر مي تواند وقايع مورد نظر خود را وارد كند.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن