تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب دانشجوي كارشناسي ارشد كتابداري در دانشگاه تربيت مدرس


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: جذب دانشجوي كارشناسي ارشد كتابداري در دانشگاه تربيت مدرس




رييس دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه تربيت معلم از جذب دانشجوي كارشناسي ارشد كتابداري از مهر ماه آينده در اين دانشكده خبر داد.

عبدالرحيم نوه ابراهيم در گفت‌وگو باخبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه رشته‌هاي علوم تربيتي و روانشناسي، جزو اولين رشته‌هاي دانشگاه تربيت معلم بودند، اظهارداشت: قدمت دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي به 89 يا 90 سال مي‌رسد و در حال حاضرشامل 8 گروه آموزشي مديريت آموزشي، فلسفه، برنامه ريزي درسي،‌ روانشناسي تربيتي،كتابداري، روانشناسي باليني، مشاوره و تكنولوژي آموزشي است.

وي افزود: در تمامي اين رشته‌ها به جزرشته كتابداري در مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا هم دانشجو مي‌پذيريم و در حال حاضرمجوز براي پذيرش دانشجويان ارشد كتابداري اخذ شده كه اميدواريم در مهرماه سال 1388اجرايي شود.

نوه ابراهيم گفت: در مجموع اين دانشكده حدود 1500 دانشجو دارد كه 1000 نفر در مقطع كارشناسي و بقيه را دانشجويان ارشد ودكترا تشكيل مي‌دهند و در اين ميان 65 درصد دانشجويان را خانم‌ها تشكيل مي‌دهند.

وي در خصوص اعضاي هيات علمي اين دانشكده متذكر شد: اعضاي هيات علمي در حال حاضر جمعا 60 نفر هستند اما تعداد زيادي در حال استخدام هستند كه طي آن تعداد اعضاي هيات علمي دانشكده به 80 تا 100 نفر خواهدرسيد.

رييس دانشكده روانشانسي و علوم تربيتي بااشاره به برنامه‌ها براي تاسيس رشته‌هاي جديد، اظهار كرد: در رشته‌ روانشناسي،گرايش رشته سلامت در مقطع دكترا و در رشته مديريت گرايشي جديد به نامه رشته مديريت آموزش عالي در حال راه‌اندازي است.

عبدالرحيم نوه ابراهيم در خصوص مسائل ومشكلات اين دانشكده گفت: مشكلات را مي توان به 2 قسمت امكانات و مسائل آموزشي پژوهشي تقسيم كرد كه از جمله اين مشكلات مي‌توان به فضاي آموزشي كم، كمبودكتابخانه، آمفي تئاتر و كمبود امكانات كامپيوتري، آزمايشگاه و امكانات سمعي بصري اشاره كرد.

رييس دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه تربيت معلم در پايان خاطرنشان كرد: براي رفع مشكلات فضاي آموزشي نقشه‌اي جديد طراحي شده كه مراحل نهايي خود را مي گذارند و يك ساختمان جديد به مساحت 7 هزارمتر مربع براي اين دانشكده در حال احداث است. همچنين در حال طراحي يك مجله علميبراي دانشكده هستيم تا اساتيد و دانشجويان مقاله‌هاي خود را در آن منتشر كنند.
1387/12/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن