تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816182602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نيم فصل دوم؛با ديدن پرسپوليس وسوسه نشو، بترس!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: در نيم فصل دوم؛با ديدن پرسپوليس وسوسه نشو، بترس!
------------

نيم فصل، دو هفته بعد از نيمه ليگ رسيد و حالا نيز به پايان راه خود رسيده است. حال با آغاز دوباره ليگ و در حالي كه چهره مدعيان واقعي قهرماني بيش از هر زمان خودنمايي مي كند، مي توانيم به استقبال روزهاي گرمي برويم كه براي مان آغوش باز كرده اند. روي قهرماني كدام تيم حساب باز كرده ايد؟ آيا رسيدن به ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا براي چهار نماينده ايران و تمامي اهل فوتبال همراه با جاذبه نيست؟

پرسپوليس در ميان تمامي اين وسوسه ها و جاذبه هاي ليگ، مي تواند سازنده دنيايي ناشناخته و گنگ مقابل هوادارانش باشد. اگر امروز هواداران استقلال آماده ساختن سرود قهرماني خود هستند و تدارك جشني بدون اسب سواري سرخپوش را مي چينند، هواخواهان پرسپوليس چندان اعتقادي به صعود پرسپوليس ندارند. شايد در كري خواني ها و فرياد كشيدن هواداران روي سكوها بتوان اميدواريهايي آميخته با تعصب را ديد، ولي بعيد به نظر مي رسد تمامي آنچه به زبان مي آورند را از عمق وجود خود پذيرفته باشند. به نيمكت اين تيم نگاه كنيد. آيا نگران آينده اين تيم نمي شويد؟ مرداني كه امروز هدايت پرسپوليس را در دست دارند، تا قبل از نشستن بر نيمكت اين تيم، هرگز سابقه سرمربيگري نداشتند و البته هيچ يك دوره اي كامل براي دستيار بودن را هم نگذرانده اند.

افشين پيرواني در قامت سرمربي تيمي كه پرمخاطب ترين تيم ليگ لقب گرفته است، هرگز سابقه هدايت و تصميم گيري در لحظات حساس براي تيمهاي كوچك يا بزرگ را نداشته است. هرچند در لباس بازيگري بالاترين مدارج را پشت سر گذاشته، ولي هرگز زير ذره بين و نگاه بيروني اين چنيني نبوده است. افشين پيرواني در عين حال عابدزاده و سعداوي را كنار دست خود نشانده، كه هر دو در عمر مربيگريشان، كوچكترين تجربه اي ندارند. آيا عمر نيم فصلي سعداوي در نقش مديرفني فولاد براي او كفايت مي كند؟

پرسپوليس با چنين بنيه فكري و اين وزن از تجربه در رقابتهايي قرار خواهد گرفت كه يك سوي آن ليگ است، سوي ديگر جام حذفي و از همه مهمتر، ليگ قهرمانان آسيا. به پرسپوليس بينديش كه با همين مجموعه سلولهاي تشكيل دهنده مغز خود بايد به مصاف استقلال برود، در ليگ قهرمانان آسيا برابر حريف عربستاني در زمين حريف بازي كند، در تهران پذيراي همين اعراب باشد و البته يك دربي حيثيتي (نه شهري) در اصفهان مقابل سپاهان به پا دارد. اين چنين رويارويي هايي تو را مي ترساند يا وسوسه مي كند؟ شايد مديريت باشگاه پرسپوليس در فصل جاري چنان درگير مشكلات داخلي و بي تجربگي بعضي اعضاي مديريت جوان خود بوده كه نتوانسته به چنين نكات ريزي دقيق شود. به نظر مي رسد مديران پرسپوليس كه يكي از آنها حتي از نيمي از بازيكنان اين تيم هم كوچكتر است، در قبال ضعفهاي مديريتي خود و مشكلاتي كه با دست خود به وجود آوردند، در پي يافتن راه حلي دم دستي براي نيمكت بودند تا از آن به سرعت بگذرند. در اين بين چه كسي ضرر مي كند؟ نماينده جوان و تام الاختيار سازمان در هيأت مديره يا افشين پيرواني كه در اوج جواني و با سري گرم و لبي تشنه شهرت و موفقيت خود را وسط معركه انداخته؟ چه كسي ضرر مي كند؟ مدير عاملي كه در طول دوران مديريت خود بر فوتبال جز ناكامي و كج نامي چيزي از خود برجاي نگذاشته يا پرسپوليس كه سال قبل با مديريت مديري غيرفوتبالي (به قول همين مرد فوتبالي) به قهرماني رسيده بود؟!

پيام يونسي پور
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن