تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816439692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درجلسه علني امروز مجلس موادي از لايحه جرايم رايانه‌اي تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درجلسه علني امروز مجلس موادي از لايحه جرايم رايانه‌اي تصويب شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

با تصويب مجلس هر كس به وسيله سامانه‌هاي رايانه‌اي يا مخابراتي صوت يا تصوير يا فيلم خصوصي يا اسرار ديگران را منتشر كند، به حبس از نود و يك روز تا دو سال يا جزاي نقدي از 5 تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم مي شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نمايندگان مجلس در ادامه جلسه علني امروز به ادامه بررسي لايحه جرايم رايانه‌اي پرداختند و مواد ديگري از اين لايحه مزبور را تصويب كردند.

براين اساس هر كس به وسيله ساماندهي رايانه‌اي يا مخابراتي يا حامل‌هاي داده محتويات مستهجن را توليد، ارسال ، منتشر، توزيع يا معامله كنند يا به قصد ارسال يا انتشار يا تجارت توليد يا ذخيره و نگهداري كند به حبس از نود و يك روز تا دو سال يا جزاي نقدي از 5 ميليون ريال تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

هم چنين طبق اين مصوبه به هر كس از طريق سامانه هاي يا مخابراتي يا حامل هاي داده به منظور دستيابي افراد به محتويات مستهجن آنها را تحريك، ترغيب، تهديد يا تطميع كند يا فريب دهد يا شيوه دستيابي به آنها را تسهيل نموده يا آموزش دهد به حبس از نود و يك روز تا يكسال يا جزاي نقدي از 5 ميليون ريال تا بيست ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

همين طور با تصويب مجلس از اين پس هر كس به وسيله ساماندهي رايانه‌اي يا مخابراتي فيلم يا صوت يا تصوير ديگري را تغيير دهد يا تحريف كند و آن را منتشر يا با علم به تغيير يا تحريف منتشر كند به نحوي كه عرفا موجب هتك حيثيت او شود به حبس از نود و يك روز تا دو سال يا جزاي نقدي از 5 ميليون ريال تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

همين طور براساس اين مصوبه هر كس به قصد اضرار به غير يا تشويش اذهان عمومي يا مقامات رسمي به وسيله سامانه رايانه‌اي يا مخابراتي اكاذيبي را منتشر نمايد يا در دسترس ديگران قرار دهد يا با همان مقاصد اعمالي را بر خلاف حقيقت راسا يا به عنوان نقل قول به شخص حقيقي يا حقوقي به طور صريح يا تلويحي نسبت دهد، اعم از اين كه از طريق ياد شده به نحوي از انحاء ضرر مادي يا معنوي به ديگري وارد شود يا نشود افزون بر اعاده حيثيت به حبس از نود و يك روز تا دو سال يا جزاي نقدي از 5 ميليون ريال تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

براساس اين گزارش با تصويب مجلس ارايه دهندگان خدمات اينترنتي موظفند طبق ضوابط فني و فهرست مقرر از سوي كارگروه تعيين مصاديق موضوع ماده ذيل محتواي مجرمانه اعم از محتواي ناشي از جرايم رايانه‌اي و محتوايي كه براي ارتكاب جرايم اعم از محتواي ناشي از جرايم رايانه اي و محتوايي كه براي ارتكاب جرايم رايانه اي به كار مي رود را پالايش كنند، در صورتي كه عمدا از پالايش محتواي مجرمانه خودداري كنند منحل خواهند شد و چنانچه از روي بي احتياطي و بي مبادلاتي زمينه دسترسي به محتواي غير قانوني را فراهم آورند در مرتبه نخست به جزاي نقدي از بيست ميليون ريال تا يك صد ميليون ريال و در مرتبه دوم به جزاي نقدي از يك صد ميليون تا يك ميليارد ريال و در مرتبه سوم به يك تا سه سال تعطيلي موقت محكوم خواهند شد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن