تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816613045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/بررسي ميزان پيشرفت مصوبات دور اول سفر هيات دولت/بازديد خبرنگاران از ميزان پيشرفت پروژه‌‏هاي شهرستان‌‏هاي قصر شيرين و گيلان غرب


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: /بررسي ميزان پيشرفت مصوبات دور اول سفر هيات دولت/بازديد خبرنگاران از ميزان پيشرفت پروژه‌‏هاي شهرستان‌‏هاي قصر شيرين و گيلان غرب
تهران- خبرگزاري كار ايران
نمايندگان رسانه‌‏هاي جمعي و خبرنگاران به همراه مشاور فرهنگي رئيس‌‏جمهور، روز دوشنبه از ميزان پيشرفت مصوبات دور اول سفر هيات دولت در استان كرمانشاه، از مناطق و شهرستان‌‏هاي قصر شيرين و گيلان غرب بازديد كردند.
به گزارش خبرنگار اعزامي"ايلنا"، به كرمانشاه، نوروزي فرماندار شهرستان گيلان غرب گفت:‌‏ در دور اول سفر رياست جمهوري، در شهرستان گيلان غرب شش مصوبه با اعتبار 132 ميليارد و 690 ميليون ريال تصويب شد كه خط انتقال گاز به گيلان غرب، قصر شيرين و سر پل ذهاب يكي از پروژه‌‏هاي مهم به حساب مي‌‏آيد و بيش از 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
وي از احداث دو سالن ورزشي براي بانوان و آقايان در شهرستان گيلان غرب خبر داد و افزود: اين سالن‌‏ها با اعتباري معادل هفت ميليارد ريال، سه ماه پيش به بهره برداري رسيد و اكنون به صورت رايگان استفاده مي‌‏شود. همچنين در بخش بهداشت نيز شش باب خانه پزشكان با اعتبار دو هزار و 400 و 90 ميليون ريال در دست اجرا است كه 70 درصد پيشرفت دارد.
فرماندار شهرستان گيلان غرب با بيان اينكه راه اندازي شبكه آموزش با اعتبار 300 ميليون ريال از ديگر مصوبات هيات دولت بود،ادامه داد: 617 ميليارد ريال سهم شهرستان گيلان غرب است كه تا الان 1617 طرح به مرحله بهره برداري رسيده، همچنين در سال 86 اعتباري معادل 330 ميليارد ريال براي 166 پروژه ملي و استاني بود كه براي 147 پروژه مبلغ 215 ميليارد ريال در نظر گرفته شد و در دهه فجر بيش از 30 پروژه افتتاح خواهد شد.
در ادامه بازديد خبرنگاران از ميزان پيشرفت مصوبات هيات دولت در استان كرمانشاه،‌ مسوول ورزش اين استان گفت: حاصل سفر هيات دولت به كرمانشاه براي ورزش استان، تصويب احداث 29 سالن ورزشي در 14 شهرستان بود كه سهم هر كدام دو سالن ورزشي براي بانوان و آقايان است. قرار بود 20 سالن از محل اعتبارات وزارت نفت باشد اما به دليل آن كه كافي نبود،‌‏اعتبارات آن توسط استانداري تامين و ساخت اين 20 سالن تكميل شد. شش سالن ديگر نيز آماده بهره برداري است و سه سالن ديگر تا پايان سال تكميل خواهد شد.
در ادامه خبرنگاران و مشاور رئيس‌‏جمهور از شهرستان قصرشيرين بازديد كردند.
بهرام تيموري فرماندار شهرستان قصر شيرين در خصوص مصوبات هيات دولت در اين شهرستان گفت: تعداد 12 پروژه در شهرستان قصر شيرين در نظر گرفته شد كه پروژه خط انتقال گاز با اعتبار 26940 ميليون ريال يكي از مهمترين مصوبات به حساب مي‌‏آيد و پيشرفت 100 درصدي داشته است، از مجموع 53 كيلومتر خط انتقال مربوط به سه شهرستان گيلان غرب، قصر شيرين و سر پل ذهاب، حدود 26 كيلومتر آن در حوزه شهرستان قصر شيرين است كه عمليات لوله گذاري آن كامل انجام شده و تنها 13 كيلومتر در دهستان ديره در گيلان غرب، به دليل عدم تملك زمين تغيير كرده است.
وي با تاكيد بر اينكه از 11 مصوبه قصر شيرين تاكنون 10 مصوبه آن صد درصد اجرايي شده، اظهار كرد: تاسيس دانشگاه پيام نور از ديگر دستاوردهاي سفر هيات دولت محسوب مي‌‏شود. اين دانشگاه با هشت رشته در داخل قصر شيرين در حال حاضر داراي 510 دانشجو است و اعتبار آن پنج هزار ميليون ريال با پيشرفت فيزيكي صد درصدي است.
فرماندار قصر شيرين بازگشايي مرز خسروي را مهمترين دستاورد سفر هيات دولت خواند و توضيح داد: در تاريخ 22 خرداد سال جاري با رايزني‌‏هاي متعدد مرز خسروي بازگشايي شد و اكنون روزانه به طور متوسط چهار هزار نفر در اين مرز تردد دارند و حدود 160 هزار نفر زائر تا الان تردد داشته‌‏اند، ظرفيت پايانه خسروي ده هزار نفر است و با بازگشايي مرز،‌ واردات،‌ صادرات و ترانزيت سوخت هم انجام مي‌‏شود.
وي در ادامه كمك به شهرداري براي خريد بيل بكهو و غلطك خودرو با اعتبار 1320 ميليون ريال را از ديگر مصوبات عنوان و تصريح كرد:‌ بازسازي پل با لوله دو متري در يك منطقه عشايري با اعتبار 190 ميليون ريال نيز انجام شد، ايجاد پايانه صادراتي استان در مرز پروين خان نيز از ديگر مصوبات است كه با پنج هزار ميليون ريال اعتبار صد درصد پيشرفت داشته است، قرار است اين پايانه 354 هكتار باشد، موزه مردم شناسي در قصر شيرين به وسعت 700 متر مربع و با اعتبار 750 ميليون ريال،‌ مصوبه ديگر است، همچنين تملك عرصه تاريخي كاخ خسرو و چهارقاپي با اعتبار 200 ميليون ريال، تصويب نمونه گردشگري چهارقاپي و چم امام حسن (ع) با اعتبار 2380 ميليون ريال و احداث دو سالن ورزشي براي بانوان و آقايان با اعتبار 4189 ميليون ريال از ديگر مصوباتي محسوب مي‌‏شود كه 100 درصد اجرايي شده است و راه اندازي شبكه آموزش در قصر شيرين مصوبه‌‏اي كه در دست اجرا مي‌‏باشد، تجهيزات اين مصوبه خريداري شده و اعتبار آن نيز 300 ميليون ريال است.
گفتني است،خبرنگاران و مشاور رئيس‌‏جمهور از نزديك از مرز خسروي بازديد كرده و نزديكي خاك عراق، بخش‌‏هايي از زيارت عاشورا را خواندند و در حاشيه اين ديدار برخي افراد حاضر در مرز ضمن صحبت با مهدي كلهر از تاخير صدور اجازه خروج از سوي ايران انتقاد كردند و برخي از آنان گفتند كه بيش از چهار شب است كه در مرز خسروي معطل مانده‌‏اند.
پايان پيام

كد خبر: 465894
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن