تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ با جنايت هاي وحشيانه اي كه از سوي رژيم اشغالگر قدس عليه مردم بي پناه غزه شاهد هستيم بايد گفت عاشورا بار ديگر تكرار شده است. سكوت مرگبار سران كشورهاي عرب و سازمان هاي حقوق بشر نزد افكار عمومي جهان بي جواب نخواهد ماند. بايد با بيدار ساختن وجدان هاي خفته از طريق افكار عمومي در رسانه هاي جمعي به جنگ با دژخيمان رفت و فرياد بزنيم كه هيهات من الذله!

عليزاده

¤ خطاب به ملت قهرمان فلسطين بويژه حاضران در صحنه نبرد يعني غزه عرض مي كنيم ما ايرانيان دلها و دعاهايمان با شما و براي شما است و شما را قهرمان اين نبرد نابرابر مي دانيم. سردمداران بي غيرت عرب نيز بدانند با هم پيماني با اسرائيل ميخ هاي آخر را به تابوت هاي خود مي كوبند به اميد خداوند ،در ماه محرم با الگو قراردادن حماسه كربلا شاهد پيروزي حق بر باطل خواهيم بود.

محمودي

¤ كاري كه ايران براي كمك به مردم فاجعه ديده غزه مي تواند انجام دهد اين است كه علاوه بر ارسال كمك هاي مادي و مواد غذايي، تا جاي ممكن از توان رسانه اي خود استفاده كند و با مخابره هاي پي درپي و افشاگري هاي فراوان عرصه را بر صهيونيست ها تنگ كند.

كياني

¤ انسان اگر به هيچ دين و آييني هم اعتقاد نداشته باشد، نمي تواند در قبال فاجعه غزه سكوت كند. اما سران عرب و مدعيان دروغين حقوق بشر با سكوتشان، نشان مي دهند كه روح انساني ندارند.

عبدالمجيد قاسم

¤ امروز همه مي دانند كه كانون مدافعان حقوق بشر با پشتيباني غرب كار مي كرد و اعضاي آن مزدور بودند. اين افراد به قدري كوتاه فكر بودند كه حتي براي حفظ ظاهر هم اقدام به محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي نكردند.

اميراحمدي

¤ ديگر نبايد به سازمان هاي پوشالي بين المللي براي نجات مردم غزه اميدي داشت. به همين دليل، من و سه فرزندم، آماده جهاد عليه صهيونيسم هستيم.

علي رادي از كرج

¤ جنايات صهيونيست ها عليه مردم غزه تنها يك ماه پس از همنشيني حكام سعودي با سران آمريكا و صهيونيسم اتفاق افتاد. اين نشان مي دهد كه اين جنايات با چراغ سبز حاكمان فاسد عرب انجام شده است.

كاشاني از تهران

¤ اگر زنده ياد سعدي شاعر سرشناس و انساندوست زنده بود به آنهايي كه شعر معروف و جاودانه او (بني آدم اعضاي يكديگرند- كه در آفرينش ز يك گوهرند) را در سردر سازمان ملل نصب كرده اند اعتراض مي كرد كه چرا نفاق در پيش گرفته اند به طوري كه در ظاهر شعار حقوق بشر سر مي دهند ولي در عمل نظاره گر نسل كشي مردم مظلوم فلسطين توسط صهيونيست ها هستند.

تجارتي

¤ شوراي امنيت سازمان ملل از بدو تاسيس تاكنون حافظ منافع استعماري ابرقدرت ها خاصه آمريكا و صهيونيسم جنايتكار بوده است. جنايت امروز رژيم غاصب اسرائيل در نوار غزه مشابه تجاوزگري صدام ملعون است كه به دست خود گور خود را مي كند. و اما در مورد راه چاره بايد بگويم وقت آن رسيده كه كشورهاي غيرمتعهد با ابتكار عمل خود نسبت به شكل گيري سازمان ملل واقعي و شوراي امنيت راستين با ايده صلح و منافع ملت ها و آزادي و برابري انسان ها اقدام نمايند.

گودرزي از اصفهان

¤ از نمايندگان محترم مجلس كه عليه رژيم اشغالگر قدس شعار داده اند تقاضا داريم در كنار شعار دادن با وضع كردن قانون جلوي فعاليت شركت هاي صهيونيستي مثل نستله و كوكاكولا در ايران را بگيرند. فكر مي كرديم با روي كار آمدن مجلس هشتم بساط شركت هاي صهيونيستي در كشورمان جمع مي شود ولي اينگونه نشد.

افرا

¤ روزنامه كارگزاران در واكنش به اقدام انقلابي منتظر الزيدي در اعتراض به رئيس جمهور جاني آمريكا، نوشته كه رئيس جمهور هرچقدر هم دشمن باشد، داراي پرستيژ است و نبايد به آن توهين كرد. اين در حالي است كه اين روزنامه و ساير دوستانش به اهانت مدير دانشگاه كلمبياي نيويورك به رئيس جمهور كشورمان هيچ اعتراضي نكردند، اما حالا براي بوش دايه مهربان تر از مادر شده اند.

زمانيان

¤ دفتر خدمات ارتباطي با صرف هزينه هاي بسيار و با هدف توسعه اشتغال زايي ايجاد شد. اما متأسفانه با توزيع سيم كارت هاي ارزان قيمت توسط دلال ها، به اين شركت ضربه هاي سنگيني وارده شده است.

يك هموطن

¤ چرا علي رغم اين كه كسب درآمد از شركت هاي هرمي حرام اعلام شده است، برخي از اين نوع شركت ها به صورتي كاملاً مضاربه اي تجارت مي كند، آزادانه فعال هستند؟

داودي

پاسخ روابط عمومي ناجا

پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.7.25 آن روزنامه تحت عنوان (دستگيري سركردگان عوامل توزيع مواد مخدر در شهرستان عباس آباد تنكابن) به اطلاع مي رساند. فرماندهي انتظامي استان مازندران اعلام داشته يكي از وظايف و فعاليتهاي مأموريتي نيروي انتظامي شناسايي و دستگيري عوامل تهيه و توزيع و خريد و فروش مواد مخدر مي باشد كه اين امر توسط پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي نيز در سطح شهر همواره مورد توجه بوده و به صورت جدي برخورد مي شود و كشفيات انواع مواد مخدر و دستگيري تعداد زيادي قاچاقچيان و عاملان توزيع مواد مخدر در استان مازندران درهشت ماهه نخست سال 87 نيز بيانگر فعاليت و تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر مي باشد. عليهذا پس از شناسايي و دستگيري اين افراد جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي مي شوند و نيروي انتظامي هيچ نقشي در خصوص صدور حكم و آزادي اين افراد ندارند؟
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن