تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816614028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه شهرستانها
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 3 رتبه برتر يك جشنواره كشوري از آن هنرمندان مازندراني شد. محمدپور مدير حوزه هنري استان مازندران گفت : حضور هنرمندان اين استان با 21 اثر مختلف در زمينه آثار تجسمي در دومين جشنواره توليدات و مراكز استاني حوزه هنري كشور كه در تهران برگزار شد با حضور قريب به 3 هزار اثر ارسالي از سراسر كشور 3 مقام برتر اين جشنواره براي مازندران به ارمغان آوردند. وي افزود : آقايان رضا عابدي مقام دوم رشته تذهيب مهدي موذن مقام دوم رشته نگارگري و سيد احمد شفيعي مقام سوم خوشنويسي در خط ثلث را از آن خود كردند.
رشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ميزان آلايندگي پسابهاي حاصل از فعاليت صنايع به 10 تا 100 برابر حد استاندارد مي رسد . مديركل محيط زيست گيلان با اعلام اين مطلب افزود : گيلان به عنوان اقليمي معتدل و مرطوب با ميزان نزولات جوي فراوان و بالا بودن سطح آبهاي زيرزميني و پتانسيل بالاي پايداري متاسفانه انواع آلودگي ها را دارد. كامران زلفي نژاد گفت : تراكم بالاي موجودات و اشكال حيات از تك سلولي تا موجودات تكامل يافته چون انسان همواره حيات موجودات زنده را در معرض اين آلودگي ها قرار مي دهد. وي افزود : متاسفانه به دليل ورود ساليانه 75 ميليون مترمكعب فاضلاب شهري و 60 ميليون مترمكعب فاضلاب روستايي ميزان اين مواد تاثير منفي بر آب گذارده و ميزان آنها را گاه به ده برابر حد مجاز افزايش مي دهد.
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ابراهيم باغباني با اعلام اينكه تعداد 60 نفر از دختران تحت حمايت كميته امداد مازندران به مشهد مقدس گفت : يكي از محورهاي اين نهاد در بخش فرهنگي هدايت خانواده ها به مسائل ديني اعتقادي و ارزشهاي اسلامي است كه در اين دوره تعداد 60 دختر در سنين بين 16 الي 25 سال كه به دلايلي از ادامه تحصيل محروم هستند و تاكنون به زيارت ثامن الحجج حضرت علي بن موسي الرضا(ع ) موفق نشده بودند به مدت 5 روز و با اعتباري بالغ بر 155 ميليون ريال به مشهد مقدس اعزام شدند . مديركل كميته امداد مازندران تقويت باورهاي مذهبي و تحقق آرزوي ديرينه آنان به زيارت و آموزش مهارتهاي زندگي را از اهداف مهم اين اردوي زيارتي دانست . وي خطاب به زائران اعزامي گفت : توسل و تمسك به اهل بيت (ع ) راه نجات و سعادت بشريت است و انسان بايد همواره تلاش در خودساز و انس به اخلاق رضوي داشته باشد و اين فرصتها را غنيمت بداند تا انشاالله بهره كافي از اين اردوي زيارتي جهت دعا و نيايش داشته باشيد زيرا انسانها با دعا و نيايش به خدا نزديك مي شود.
لنگرود ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مهندس مهرداد لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي طي مصاحبه اي با خبرنگار ما درخصوص بهره برداري از پروژه بزرگ آزادراه رشت به قزوين در سال جاري خبر داد و افزود : سرعت در اجراي پروژه هاي حمل ونقل استان يك ضرورت مهم بوده چرا كه گيلان متعلق به همه ايران است و بايد حتي زودتر از تهران قزوين آزادراه و راه آهن آن احداث گردد. وي اظهار داشت : با همت وزارت راه وترابري و مجمع نمايندگان استان در سال جاري پروژه بزرگ آزادراه رشت ـ قزوين به بهره برداري مي رسد اگرچه اين پروژه بايد 10 سال قبل انجام مي شد . عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تعهدات برنامه چهارم توسعه در بخش توسعه و تجهيز راه ها چندان عملي نشده است تصريح كرد : در قانون برنامه چهارم تعهد شده بود كه 6 هزار و 300 نقطه حادثه خيز كشور برطرف شود ولي طبق آخرين آمار 2 هزار و 200 نقطه حادثه خيز برطرف شده است همچنين در اين قانون بايد 1500 كيلومتر از راه هاي كشور را به سامانه تكنولوژي و سيستم هوشمند كنترل سرعت مجهز مي كرديم كه 1300 كيلومتر آن انجام شده است كه اگر اعتبارات كافي در اختيار وزارت راه قرار مي گرفت تعهدات برنامه چهارم در بخش راه انجام مي شد و از مسير آن خارج نمي شديم . وي خاطرنشان كرد : براي تهيه برنامه چهارم فكر كرديم و دولت نيز آن را تهيه و در مجلس هم به تصويب رسيد كه در طول اين مدت بايد 18 هزار و 300 كيلومتر راه اصلي و آزادراه مي ساختيم ولي 5200 كيلومتر ساخته شده است . لاهوتي تاكيد كرد بايد تلاش كنيم نقاط ضعفي كه در قانون برنامه چهارم وجود داشت در قانون برنامه پنجم برطرف شود تا در حوادث جاده اي آمار كشته ها به صفر برسد.
ساري ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مهندس كريمي استاندار مازندران به همراه جمعي از مديران كل ستادي استانداري و دستگاههاي اجرائي استان از مركز سالمندان « مرحوم دكتر عليزاده شايق » در شهرستان ساري بازديد كرد. استاندار مازندران در اين بازديد دو ساعته با دلجويي از سالمندان و قدرداني از زحمات دكتر مقدسي و خانواده ايشان كه در تلاشي شبانه روزي در جهت رسيدگي به سالمندان در جمع كاركنان مركز سالمندان گفت : امروز در نزد خداي بزرگ هيچ پاداشي بالاتر از رسيدگي به اين عزيزان نيست عزيزاني كه در گذشته نه چندان دور مثل بنده و شما از سلامت كامل و امكانات برخوردار بودند و امروز كه نيازمند من و شما هستند بايد همچون پدران و مادرانمان از آنها رسيدگي نمائيم . مهندس كريمي در پايان بازديد با بررسي مشكلات اين مركز خواستار اهتمام جدي مديران استاني در رفع مشكل آنان شد.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : يك عضو شوراي عالي مسكن و شهرسازي كشور گفت : پروژه مسكن مهر بعنوان بزرگترين پروژه عمراني تاريخ كشور سه ميليون فرصت شغلي ايجاد خواهد كرد. مقداد همتي در شهركرد گفت حجم سرمايه و اعتبار در گردش پروژه ملي مسكن مهر افزون بر 400 هزار ميليارد ريال است كه طي آن يك ميليون و 500 هزار واحد مسكوني در سراسر كشور احداث خواهد شد .
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مدير سازمان جوانان چهار محال و بختياري از كسب رتبه نخست كشوري اين استان در ساماندهي امور جوانان خبر داد. مجتبي نوروزي گفت : در ارزيابي عملكرد كلي و اجراي مصوبات ويژه جوانان در سطح كشور سازمان جوانان چهار محال و بختياري رتبه نخست كشور را بدست آورد. وي با تقدير از همكاري استاندار و دستگاههاي ذيربط در كسب اين موفقيت گفت : توجه به جوانان بويژه تسهيل در امر ازدواج جوانان و اجراي برنامه هاي فرهنگي براي اين قشر از جمله علل كسب اين موفقيت بوده است .
فارسان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جهاد كشاورزي فارسان بمنظور آبرساني به اراضي كشاورزي ميانرود جونقان در سال جاري 800 ميليون ريال اعتبار اختصاص داده است كه با اتمام اين پروژه 400 هكتار از اراضي كشاورزي جونقان به آب آبياري دسترسي پيدا مي كنند و 250 خانوار نيز از اين طرح بهره مند خواهند شد .
فارسان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديريت جهاد كشاورزي فارسان اعلام داشت : بمنظور افزايش سطح دانش و مهارت كشاورزان در خصوص استفاده از ماشين الات كشاورزي دوره آموزشي با عنوان سرويس و نگهداري تراكتور بمدت 5 روز ويژه 20 نفر از كشاورزان شهرستان فارسان برگزار شد. اين گزارش حاكي است افرادي كه اين دوره را با موفقيت سپري نمايند آنها راجهت اخذ گواهينامه به راهنمايي و رانندگي استان معرفي خواهند شد.
ايلام ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نمايشگاه عكس سوادآموزي در مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي استان گشايش يافت . بمناسبت گراميداشت سالروز تاسيس نهضت سوادآموزي نمايشگاه عكس سوادآموزي با حضور حجت الاسلام لطفي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گشايش يافت . در اين نمايشگاه 96 قطعه عكس از هنرمندان سراسر كشور به نمايش گذاشته شده است . اين نمايشگاه تا پنجم دي ماه در مجتمع فرهنگي هنري ارشاد اسلامي ايلام پذيراي علاقمندان است .
ايلام ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : كاركنان صندوق مهر رضا(ع ) با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام ديدار كردند. حجت الاسلام لطفي در اين ديدار صندوق مهر رضا(ع ) را نهادي ارزشمند و مقدس دانست و گفت : تشكيل صندوق مهر رضا از اقدامات مهم دولت براي حل مسئله اشتغال و ازدواج جوانان به عنوان نياز اساسي جامعه است . آقاي ياسمي مدير صندوق مهر رضا(ع ) استان در اين ديدار گفت : از درخواستهاي مردم در سفر دوم رياست جمهوري و هيئت دولت به استان 18 هزار درخواست به اين صندوق داده شده كه 30 ميليارد ريال تسهيلات با اشتغالزايي 527 نفر به واجدان شرايط پرداخت شده است و 6 هزار نفر وام ازدواج دريافت نموده اند .
بناب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ضياالله اعزازي در حاشيه بازديد از حوزه هاي آبخيزداري شور گل و ماه پري و بند انحرافي روستاي خانه برق جديد آينده آب را تاريك و نگران كننده توصيف كرد و گفت : از همين حالا بايد به فكر ذخيره آب و استفاده از شيوه هاي مدرن و استاندارد جهاني در اين زمينه مهم و قابل توجه است . وي با بيان اين كه طبق تصويب اخير مجلس شوراي اسلامي : تمامي اعتبارات استاني شده و در اختيار استان ها قرار مي گيرد و مسئولين استان از نحوه اختصاص و جذب اعتبارات با خبر خواهند بود. در اين بازديد رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بناب در حوزه آبخيزداري شور گل گفت : اين حوزه در زميني به وسعت 6 هزار هكتار را شامل مي شود كه از سال 1379 عمليات احداث آن شروع و در سال 1386 به پايان رسيده است و روستاهاي شور گل قره زكي قيماسخان و خضرلو را تحت پوشش قرار مي دهد.
بناب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با مشاركت سپاه ناحيه بناب مركز بسيج خواهران هيات امناي مسجد سيدالشهدا و كميته امداد امام خميني (ره ) 3 دست جهيزيه به خانواده هاي نيازمند اهدا شد . همزمان با اعياد فرخنده اسلامي 3 سري جهيزيه براي نوعروسان شامل اقلامي چون يخچال تلويزيون اجاق گاز جارو برقي بخاري گازي فرش كابينت و وسايل ضروري زندگي با همكاري و مشاركت نهادهاي مذكور به خانواده هاي مستحق و نيازمند اعطا شد. ارزش ريالي هر جهيزيه بيش از 20 ميليون ريال برآورد شده است و كميته امداد امام خميني (ره ) شهرستان بناب يخچال و فرش اين جهيزيه ها را اهدا نموده و بقيه وسايل از كمك هاي مردمي تامين شده است .
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن