تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي
فرهنگي. ادبيات. سازمان فرهنگ
گشايش نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوحه در قطر، پخش فيلم‌هاي ايراني از سينماي تاتارستان و توسعه ارتباطات رسانه‌اي قرآني ايران و امارات ، عناوين خبرهاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي است.

نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوحه در قطر گشايش يافت
___________________________________ رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در دوحه به همراه چهار ناشر ايراني در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب با ارايه كتاب‌هاي مختلف به معرفي فرهنگ و تمدن كشورمان پرداخته اند.

در نوزدهمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب دوحه، ‪ ۴۴۰‬ناشر از ‪ ۲۱‬كشور در مدت ‪۱۰‬روز (چهارم تا چهاردهم دي ماه) شركت دارند كه اقدام به عرضه، نمايش و فروش كتاب و محصولات فرهنگي خود كرده اند.

رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در قطر نيز با ارايه كتاب و ‪CD‬ ايرانشناسي، كتاب‌هاي امام خميني (ره) و موضوعاتي چون بناهاي تاريخي، مراكز مذهبي و گردشگري، هنر فرش بافي، خطاطي و آموزش زبان فارسي به توانمندي فرهنگي و پيشينه تاريخي ايران اسلامي پرداخته است.

الكواري وزير فرهنگ و هنر قطر در بازديد از غرفه ناشران ايران از غرفه رايزني فرهنگي و انتشارات بين‌المللي الهدي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي بازديد كرد.

وي گفت: ايران كشوري است با تمدن و تاريخ غني و ما به فرهنگ اصيل ايران افتخار مي‌كنيم.

*** ارتباطات رسانه‌اي قرآني ايران و امارات توسعه مي‌يابد
________________________________ محمد سليمي نائيني مدير روابط عمومي راديو قرآن در ديدار با رايزن فرهنگي كشورمان، آمادگي شبكه راديويي قرآن جمهوري اسلامي ايران را براي همكاري با شبكه‌هاي راديويي قرآني در امارات اعلام كرد.

رايزن فرهنگي كشورمان در اين ديدار با اشاره به فعاليت‌هاي مناسب شبكه هاي راديويي وتلويزيوني در ابوظبي، ام القوين و دبي اظهار داشت: ظرفيت هاي خوبي براي توليد مشترك برنامه‌هاي قرآني، اعم از اجراي تواشيح، همخواني، تلاوت وحفظ قرآن كريم بين رسانه‌هاي قرآني دو كشور وجود دارد.

محمدرضا حاتمي تاكيد كرد: حضور فعال ايران در مسابقه بين‌المللي قرآن دبي و حضور دانشجويان قاري و حافظ اماراتي در مسابقه دانشجويي قرآن ايران، زمينه مناسبي براي توسعه همكاري‌هاي قرآني بين ايران وامارات است.

حاتمي، تهيه گزارش ومصاحبه با شخصيت‌هاي قرآني امارات و انعكاس فعاليت هاي قرآني آن كشور درشبكه‌هاي صدا وسيما واخبار قرآني را موجب معرفي آنها به مردم كشورمان دانست وگفت: اين موضوع موجب خواهد شد تا رسانه‌هاي قرآني امارات نيز به انعكاس رويدادهاي قرآني كشورمان ترغيب شوند.

وي، با اشاره به نيازهاي رسانه‌هاي قرآني دو كشور اظهار داشت: اهدا و تبادل برنامه‌هاي قرآني بين رسانه‌ها ، موجب ارتقاي سطح روابط قرآني ايران وامارات خواهد شد.

*** فيلم‌هاي ايراني از سينماي تاتارستان پخش مي‌شود
______________________________ بر اساس تفاهم نامه همكاري‌اي امضا شده بين صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و شبكه دولتي تلويزيون قازان به نام ت. ان. و. چندين فيلم سينمايي ايراني در ساعات مختلف در جمهوري مسلمان‌نشين تاتارستان پخش شده است.

رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در مسكو گفت: اواخر مهرماه سال جاري جشنواره سينماي جهان اسلام با عنوان منبر طلائي در قازان برگزار شد و فيلم ميم مثل مادر برنده جايزه اول اين جشنواره شد.

ابوذر ابراهيمي افزود: با اثرگذاري فراوان فيلم ميم مثل مادر، شبكه ت.

ان. و. همزمان با اختتاميه اين جشنواره فيلمهاي ايراني دريافتي را با يك برنامه مشخص به نمايش گذاشت.

وي اظهار داشت: فيلم‌هاي ايران با زير نويس روسي و با دوبله تاتاري به نمايش گذاشته مي‌شود و در روزچند بار نسبت به اعلام پخش آنها تبليغ مي‌شود وي خاطرنشان كرد: تاكنون فيلم‌هاي به نام گل سرخ، عروسي به گناه، خداحافظي وميم مثل مادر از اين شبكه پخش شده است.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن