تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش آرم طرح ترافيك 5 ميليارد تومان كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: فروش آرم طرح ترافيك 5 ميليارد تومان كاهش يافت
در مقايسه با سال گذشته:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: مسئول اداره صدور طرح ترافيك گفت: سهميه بندي توزيع آرمهاي طرح ترافيك از 22 بهمن آغاز مي شود و 15 اسفند نيز زمان شروع توزيع آرمهاي ترافيكي افراد حقيقي است . اسامي واجدين شرايط دريافت آرم طرح ترافيك از 15 دي ماه در سايت شهرداري اعلام مي گردد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "غلامحسين زمان آبادي" با اشاره به احتمال افزايش تقاضا براي طرح آرمهاي ترافيكي اظهار داشت : با توجه به اينكه تعداد آرمها نسبت به گذشته هيچ تغييري نيافته است ولي در صورت نياز و با مواجه شدن با كمبود آرم ، با در نظر گرفتن ظرفيت گنجايش خيابانهاي شهر از شوراي عالي ترافيك تقاضاي سهميه مجدد مي شود.

وي در ادامه با اشاره به نحوه نظارت بر صدور آرمها از طريق اطلاعات موجود در سيستم مركزي سازمان و ارگانهاي نظارتي خاطر نشان كرد: نظارت بر صدور تعداد آرمها بر اساس اطلاعاتي از قبيل تعداد آرمها و تطابق آن با مشخصات افراد در سيستم يكپارچه موجود در سازمان انجام مي گيرد و از طرفي نيز ارگانهاي نظارتي بر نحوه صدور آرمها نظارت لازم را اعمال مي كنند.

مسئول اداره صدور طرح ترافيك با بيان اينكه نكات امنيتي قابل توجهي در ساخت آرمهاي ترافيك لحاظ شده است ابراز داشت : هم اكنون شرايطي در طراحي آرمها ايجاد شده است كه دست كمي از نكات ايمني چاپ اسكناس ندارد و با توجه به كاربرد جنس PVC در ساخت آن و نصب برچسب و هولوگرام بر روي آن تقريباً امكان جعل آن به صفر مي رسد.

وي در خصوص به وجود آمدن بازار سياه آرمهاي طرح ترافيك گفت: به دليل اينكه هنوز هيچ آرمي توزيع نگرديده تا كنون گزارشي مبني بر به وجود آمدن بازار سياه در اين خصوص ارائه نگرديه .

مهندس زمان آبادي به روند نحوه تعيين نرخ آرمهاي طرح ترافيك اشاره و تصريح كرد: مطابق بررسيهاي انجام شده توسط كارشناسان شهرداري نحوه تعيين نرخ آرمهاي طرح ترافيك بر اساس تعداد روزهاي سال ( 365 روز ) است كه پس از كسر 5 روز تعطيلي و 10 روز تخفيف به ازاي هر روز در 250 روز باقي مانده مبلغ 1000 تومان احتساب مي گردد و هر كس كه مايل به ورود در محدوده طرح ترافيك است بايد اين هزينه را بپردازد.

وي در پايان با اشاره به در آمد حاصل از فروش آرمهاي طرح ترافيك در سال گذشته و مقايسه آن با سال جاري گفت : درآمد حاصل از فروش آرمهاي طرح ترافيك در سال گذشته چيزي حدود 20 ميليارد تومان گزارش شد كه در آمد آن صرف خريد اتوبوس هاي خطوط BRT گرديد ولي امسال به دليل كم شدن مدت زمان 6 ماهه اعتبار آرمها نسبت به سال گذشته چيزي حدود يك سوم قيمت آن كم گرديده و برآورد در آمد 15 ميليارديبراي فروش آن شده است كه در آمد آن نيز مانند سال قبل صرف هزينه حمل و نقل عمومي مي گردد.

انتهاي پيام//
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن