تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه تالش : عزاداران محرم به ارزش هاي قيام امام حسين (ع) توجه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه تالش : عزاداران محرم به ارزش هاي قيام امام حسين (ع) توجه كنند
امام جمعه تالش گفت: هيات هاي مذهبي و عزاداران ماه محرم نبايد به ظاهر عزاداري و مراسم هاي آن اكتفا كنند بلكه بايد همت و هدف اصلي آنها توجه و درك ارزش هاي قيام امام حسين (ع) و يارانش باشد.


حجت الاسلام حسيني خراساني روز يكشنبه در همايش آموزشي و توجيهي مداحان و اعضاي هيات هاي امناي مساجد شهرستان تالش اظهار داشت: بايد تلاش كنيم منكرات در جامعه ما كاهش پيدا كند و مردم به سوي معروف هدايت شوند.
وي افزود: امروز دغدغه مسوولان و علما اين است كه از عاشورا و فرصت محرم بهره لازم برده نمي شود.
امام جمعه تالش افزود: نهضت عاشورا و وقايع دهه اول محرم نبايد تحريف لفظي ويا تحريف معنوي شود بلكه بايد آنچه اتفاق افتاده وحقيقت قضيه است بيان شود.
خراساني گفت: هدف اين همايش ها تبيين فلسفه عاشوراي حسيني، هماهنگي بهتر براي برگزاري مجالس شايسته عزاداري، پرهيز از فرهنگ وارداتي در عزاداري و بدعت هاي نادرست و پرداختن به واقعيتهاي عاشورا و تبيين وآگاهي بخشي به مداحان در آستانه ورود به ماه محرم است.
فرمانده سپاه تالش و دبير ستاد امر به معرف شهرستان تالش نيز با اشاره به نامگذاري هفته اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهي از منكر اظهار داشت: ترويج فرهنگ صحيح عاشورا بر عهده هيات هاي عزاداري، شاعران، علما، دستگاه هاي فرهنگي و رسانه هاست.
سرهنگ" قادر رستمي" گفت: نبايد اجازه بدهيم پايگاه متعالي اخلاقي و اعتقادي دين مورد هجوم قرار بگيرد زيرا در حال حاضر حركتهاي خزنده و ناملموس موجب بروز آسيب هاي فرهنگي در جامعه شده است.
فرمانده سپاه تالش گفت: ظلم به فرهنگ ديني، ظلم به آرمان هاي بزرگ انسان هاي وارسته و ائمه اطهار (ع) است و بايد به عزاداري صحيح و جلوگيري از انحراف آن توجه شود.
وي گفت: دشمنان انقلاب اسلامي در تلاش هستند كه به انقلاب اسلامي كه مجري احياي معروف به تاسي از امام حسين است ضربه وارد كنند.
سرهنگ رستمي در ادامه گفت: مساجد كانون هاي اصلي رشد فريضه امر به معروف در جامعه هستند.
ك/3 7105/617/508 ماره 1051 ساعت 19:34 تمام
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن