تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816183743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلالي با اشاره به بررسي طرح اصلاح قانون انتخابات دركميسيون امنيت ملي : در صورت اصرارمجلس وكميسيون اين طرح به‌مجمع تشخيص مصلحت ارجاع داده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جلالي با اشاره به بررسي طرح اصلاح قانون انتخابات دركميسيون امنيت ملي : در صورت اصرارمجلس وكميسيون اين طرح به‌مجمع تشخيص مصلحت ارجاع داده مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به جلسه‌ي امروز اين كميسيون گفت: در اين جلسه برخي از طرح‌ها و لوايح برگشتي از شوراي نگهبان با حضور نماينده شورا مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

كاظم جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، افزود: يكي از اين لوايح، لايحه‌ي قانوني حفظ و گسترش فضاهاي سبز در شهرها مصوبه 1359 بود كه توسط شوراي نگهبان بر آن ايراد گرفته شده بود و مجلس بر نظر خود اصرار كرد و نهايتا اين لايحه به مجمع تشخيص مصلحت نظام رفت و مجمع دوباره آن را به مجلس احاله كرد.

وي با بيان اين‌كه مهندس چمران رييس شوراي عالي استان‌ها نيز در جلسه براي بررسي اين لايحه حضور داشت، ادامه داد: در اين جلسه مقرر شد كلمه‌ي "باغچه" در ماده يك حذف شود و ظاهرا با حذف آن ايرادات برطرف مي‌شود.

نماينده مردم شاهرود در خانه ملت خاطر نشان كرد:‌ همچنين دو لايحه عضويت دولت جمهوري اسلامي ايران در مركز آسيايي كاهش بلايا و انجمن همكاري منطقه‌اي كشورهاي حاشيه‌ي اقيانوس هند بود كه با ايراد شوراي نگهبان به مجلس ارجاع داده شده بود.

وي يادآورشد: ايراد شوراي نگهبان در اين دو لايحه اين بود كه آيا اساسنامه اين انجمن‌ها و سازمان‌ها به تصويب مجلس رسيده است يا نه، چرا كه شورا معتقد است اساسنامه آن‌ها ابتدا بايد در مجلس به تصويب برسد و اگر به تصويب رسيده زماني كه بحث عضويت در آن مطرح مي‌شود بايد اساسنامه آن‌ها نيز ضميمه شود.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه با اشاره به بررسي اصلاح موادي از قانون انتخابات رياست جمهوري اعاده شده از شوراي نگهبان در اين جلسه تصريح كرد: در بحث اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري اساسا شوراي نگهبان معتقد است كه در اصول 115 قانون اساسي اختيار كامل در ارتباط با انتخابات رياست جمهوري به شورا داده شده است، لذا اساسا شرايط كانديداتوري در اصل 115 مشخص است و اين شوراي نگهبان است كه تطبيق مي‌كند آيا به لحاظ مصداقي و مفهومي اين افراد واجد شرايط هستند يا خير؟

جلالي خاطرنشان كرد: نظر شوراي نگهبان اين است كه اگر بحث مجلس در اصلاح اين قانون بر روي مفهوم كساني كه كانديدا مي‌شوند، باشد اين تفسير قانون است و بر عهده شوراي نگهبان مي‌باشد و اگر بر روي مصاديق كانديداها باشد، اين بحث نيز در حوزه‌ شوراي نگهبان است و مجلس نمي‌تواند ورود پيدا كند.

وي با بيان اين ايرادات شوراي نگهبان به اصلاح موادي از قانون انتخابات رياست جمهوي، گفت: احتمالا سرنوشت اين طرح در صورت اصرار مجلس و كميسيون امنيت ملي بر نظر خود به مجمع تشخيص مصلحت نظام ارجاع داده شود.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن