تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسناد و آثار 6000 شهيد دانش آموز جمع آوري شده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: اسناد و آثار 6000 شهيد دانش آموز جمع آوري شده است
تهران – حيات

رييس سازمان ملي جوانان گفت: در راستاي اجراي طرح سرگذشت پژوهي شهدا تاكنون اسناد و آثار و سرگذشت نزديك به 6000 شهيد دانش آموز توسط دانش آموزان و جوانان جمع آوري شده است.
محمد جواد علي اكبري در گفتگو با خبرنگار حيات، با اشاره به اين مطلب گفت: در رويكرد جديد سازمان ملي جوانان، كنگره همكلاسي هاي آسماني توسط جوانان و دانش آموزان براي شهداي دانش آموز و اسناد و آثار مرتبط با آنها تشكيل پرونده مي دهد و از اين طريق دانش آموزان و جوانان هرچه بيشتر با همكلاسي هاي شهيد خود آشنا مي شوند.
وي افزود: جوانان با مراجعه مستقيم به درب منازل شهدا اقدام به تشكيل و تكميل اين پرونده ها نموده اند و اين اقدام هنوز در سراسر كشور درحال اجراست.
علي اكبري با اشاره به ظرفيت بالاي جوانان در انجام اين طرح، انجام آن را بسيار موفق ارزيابي كرد و گفت: در سازمان ملي جوانان از ابتداي تاسيس تعلق خاطر بالايي نسبت به بحث شهيد و شهادت وجود داشت و با تشكيل كنگره راه كربلا و هم اكنون نيز با تشكيل كنگره همكلاسي هاي آسماني، شاهد توليد آثار قابل توجهي هستيم توسط جوانان هستيم.
وي گفت: 12 جلد كتاب نيز در كنار فعاليت جوانان در اين حوزه منتشر شده كه آمار قابل توجه و شايان ذكري است.
علي اكبري با اشاره به دو راهبرد كلي سازمان ملي جوانان گفت: آشنا كردن هرچه بيشتر هويت جوانان با فرهنگ ايثار وشهادت و افزايش نقش جوانان شاهد و ايثارگر در توليد فرهنگ ايثار و شهادت دو راهبرد اصلي است كه بايد در تمامي برنامه هاي ملي و كلان نيز پيگيري شوند.
وي علت موفقيت بيشتر جوانان و فرزندان شاهد و ايثارگر در امر ازدواج را ويژگي هاي شخصيتي آنان دانست و افزود: علت افزايش آمار ازدواج فرزندان شاهد و ايثارگر نسبت به جامعه و كاهش آمار طلاق در ميان اين عزيزان مربوط به بافت شخصيتي آنها و ايمان و تعهدي است كه آن را وامدار پدران آسماني خود هستند.
علي اكبري در پايان گفت: هرجا ضريب تعهد ديني افزايش يابد زندگي مشترك با شيريني و پايداري بيشتر شكل مي گيرد.
پايان پيام
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن