تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سبراگيا سرمربي جديد ساندرلند/درخواست هيوز از شاگردانش براي سال نو/زولا بلامي را نمي فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سبراگيا سرمربي جديد ساندرلند/درخواست هيوز از شاگردانش براي سال نو/زولا بلامي را نمي فروشد
ريكي سبراگيا مربي موقت تيم ساندرلند با امضاي قراردادي 18 ماهه به عنوان سرمربي جديد اين تيم منصوب شد، مارك هيوز سرمربي تيم منچسترسيتي ضمن ابراز رضايت ازعملكرد شاگردانش برابر هول سيتي از آنها خواست در سال نو و تا پايان فصل اين روند را حفظ كنند و جان فرانكو زولا سرمربي تيم وستهام گفت قصد فروش بلامي مهاجم تيمش را ندارد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گل، سبراگيا كه در پي جدايي روي كين به طور موقت هدايت تيم ساندرلند را برعهده گرفته بود پس از آن كه در چهار بازي تحت عنوان مربي موقت روي نيمكت اين تيم نشست از سوي هيئت مديره ساندرلند به عنوان سرمربي اصلي تيم انتخاب شد و با امضاي قراردادي به مدت 18 ماه هدايت گربه هاي سياه را در دست خواهد داشت.

بنابراين گزارش، سبراگيا با ساندرلند در اولين ديدار با يك گل مغلوب منچسترسيتي شد اما پس از آن دو پيروزي و يك تساوي به دست آورد و همان دو پيروزي پياپي چهار گله برابر وست بروم و هول سيتي، ساندرلند رااز منطقه خطر سقوط و دسته پايين نجات داد و به ميانه هاي جدول رساند.

سبراگيا پيش از آمدن به تيم اصلي ساندرلند هدايت تيم جوانان و ذخيره هاي اين تيم را برعهده داشت او يك دوره هم به عنوان دستيار آلاردايس در بولتون كار كرد و سپس راهي منچستريونايتد شد و سه سال هدايت تيم ذخيره هاي اين باشگاه را برعهده داشت.

وقتي روي كين بازيكن سابق يونايتدها هدايت ساندرلند را برعهده گ رفت سبراگيا به همراه او به ساندرلند برگشت.

نيال كوئين رئيس باشگاه ساندرلند در خصوص انتخاب سبراگيا به عنوان سرمربي جديد ساندرلند گفت: سبراگيا يك فرد فوتبالي حرفه اي است ما به سوابق او در مربيگري مراجعه كرديم و واقعا تحت تاثير هوش و ذكاوت او در برخورد با بازيكنان و انجام امور مربيگري قرار گرفتيم. ما وقتي كه رتبه پايين بوديم سبراگيا هدايت تيم را برعهده گرفت و باشگاه را دوباره ا حيا كرد و هيئت اجرايي باشگاه به اتفاق او را انتخاب كردند و ريكي در نقش جديد خود از تمام حمايت ما برخوردار خواهد بود. مالك باشگاه نيز اين انتصاب را تحسين و تاييد كرد.

سبراگيا نيز صعود به رتبه هاي بالا در جدول رده بندي را الويت اصلي خود خواند و از حمايت هواداران باشگاه ابراز رضايت كرد.

**********درخواست هيوز از شاگردانش

خبر ديگر آنكه مارك هيوز كه از عملكرد شاگردانش برابر هول سيتي كاملا راضي است از آنها خواست اين روند را در سال نو و تا پايان فصل حفظ كنند.

منچسترسيتي كه با وجود صرف ميليون ها پوند هنوز شرايط نامناسبي در جدول رده بندي دارد روز جمعه پنج بر يك تيم هول سيتي را شكست داد.

هيوز در مورد آن بازي مي گويد: ما واقعا از عملكردي كه داشتيم راضي هستيم البته ما قبلا هم چنين عملكردي داشته ايم اما هيچ ثباتي نداشته به همين دليل است كه نتوانسته ايم به امتيازاتي كه شايستگي كسب آنها را داشته ايم برسيم.

هيوز افزود: چيزي كه الان ما احتياج داريم اين است كه همان بازي كه در برابر هول سيتي انجام داديم را تداوم دهيم و تا پايان فصل حفظ كنيم. فكر مي كنم بازي هجومي تيم ما واقعا خوب بود.

سرمربي سيتي با اشاره به آيرلند هافبك خود گفت: آيرلند در طول فصل نور درخشاني براي ما بوده است. خوشحالم كه او در برابر هول سيتي گل زد او واقعا عالي است.

************زولا بلامي را نمي فروشد

خبر ديگر از باشگاه وستهام است جان فرانكو زولا سرمربي اين تيم عنوان كرد قصد فروش كرگ بلامي مهاجم گلزن خود را ندارد.

كرگ بلامي مهاجم تيم ملي ولز و باشگاه وستهام روز جمعه در پيروزي چهار بر يك وستهام برابر پورتس موث دو گل به ثمر رساند تا بار ديگر بحث بر سر رفتن و يا ماندن او م طرح شود.

دو تيم تاتنهام و منچسترسيتي به طور جدي خواهان جذب بلامي هستند و ظاهرا وستهام براي حل بخشي از بحران مالي خود تصميم دارد او را بفروشد. اما زولا سرمربي ايتاليايي وستهام تمايلي براي فروش مهاجم گلزن خود ندارد.

زولا گفت: تا جايي كه مي مي دانم صحبت هاي زيادي در مورد بلامي وجود دارد اما او فعلا بازيكن ما است و بازيكن مهمي است سران باشگاه مي دانندك ه من نمي خواهم بلامي را بفروشم با اين همه صحبت كه در مورد بلامي وجود دارد اگر هر بازيكن ديگري بود حتما تحت تاثير قرار مي گرفت اما او بازيكن حرفه اي است و خيلي خوب است.

زولا در مورد پيروزي بر پورتس موث نيز گفت: ما شايسته پيروزي بوديم هرچند كه بازي خيلي نزديك بود و آنها هم نزديك بود پيروز شوند اما خوشبختانه همه چيز بر وفق ما پيش رفت.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن