تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813056056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد دكتر احمدى نژاد بر پرداخت نقدى يارانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: تاكيد دكتر احمدى نژاد بر پرداخت نقدى يارانه ها
سخنگوي كارگروه تحول اقتصادي دولت از جلسه اخير اعضاي اين كارگروه با رئيس جمهور گفت و اعلام كرد: دولت و كارگروه تحول اقتصادي بر پرداخت بخشي از يارانه ها به صورت نقدي تاكيد و اصرار دارد.

محمدرضا فرزين در گفت وگو با مهر گفت: جلسه اعضاي كارگروه تحول اقتصادي دولت با حضور رئيس جمهور چهارشنبه گذشته برگزار شد و اعضا مشكلات و مسايل مرتبط با حوزه كاري خود را مطرح كردند.وي افزود: در اين جلسه محمد مدد رئيس مركز آمار ايران مدل اطلاعات اقتصادي خانوار را كه در چندين جلسه كارگروههاي تخصصي مطرح و بررسي شده بود، ارائه كرد. در اين مدل، براساس تعدادي از شاخصها، ميزان درآمد افراد برآورد مي شود.فرزين اعلام كرد: بر همين اساس، كارگروه تحول اقتصادي دولت مقرر كرد كه اصلاحاتي بر روي مدل مركز آمار ايران صورت گيرد و در جلسه آتي نسخه اصلاحات شده مدل بحث و بررسي شود.

سخنگوي كارگروه تحول اقتصادي دولت گفت: در ادامه جلسه محمدرضا رويانيان رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور مسايل و مشكلات حمل و نقل داخلي با اجراي طرح تحول اقتصادي را مطرح كرد كه كارگروه خواستارمطالعات بيشتر براي بسترسازي مناسب در اين باره شد.

فرزين اظهار داشت: محمدرضا اسكندري وزير جهاد كشاورزي نيز گزارشي از آثار اجراي طرح تحول اقتصادي بر بخش كشاورزي ارائه كرد.

تصويب لايحه پيش از عيد

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي ابراز اميدواري كرد: لايحه هدفمندسازي يارانه ها تا پيش از پايان سال جاري در مجلس به تصويب برسد.

«غلامرضا مصباحي مقدم» در پاسخ به ايرنا و در تكميل توضيحات خود درباره تعيين رديف اعتباري لايحه هدفمندسازي يارانه ها در سال جاري، گفت: در اين صورت دولت بايد رديفي خاص در بودجه براي اين امر پيش بيني كند.وي در حاشيه همايش نقد و بررسي لايحه تجارت، افزود: اگر لايحه هدفمندسازي يارانه ها زودتر از قانون بودجه 88 به تصويب برسد به طور طبيعي زمينه استفاده آن در بودجه فراهم خواهد شد.مصباحي مقدم در خصوص پيشنهاد خود درباره لايحه هدفمندسازي يارانه ها، گفت: پيشنهاد ما اين است كه در لايحه بودجه 88 به گونه اي تنظيم شود كه با توجه به كاهش 33درصدي درآمد نفت و پيش نيازها براي سال آينده، اصلاح قيمت ها به نحوي باشد كه درآمدها را تحت پوشش قرار دهد.

طرح تحول قبل از بودجه

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: به طور حتم طرح تحول اقتصادي قبل از بودجه سال 1388 در مجلس بررسي شده و بودجه سال آينده براساس اين طرح تنظيم خواهد شد.

سيدمحمدرضا ميرتاج الديني در گفت وگو با برنا، پيرامون بحث ارائه طرح تحول اقتصادي و همزماني آن با ارائه بودجه سال آينده گفت: به نظر نمي آيد كه مشكلي در ارائه طرح تحول اقتصادي و همچنين تصويب بودجه سال آينده در مجلس بوجود آيد. چرا كه دولت بر طبق برنامه اي كه به اطلاع ما رسانده است قرار است اين طرح را طي هفته آينده براي تصويب به مجلس شوراي اسلامي ارائه كند.وي افزود: به طور حتم طرح تحول اقتصادي قبل از بودجه سال 1388 در مجلس بررسي شده و بودجه سال آينده براساس اين طرح تنظيم خواهد شد.

عضو هيئت رئيسه مجلس ادامه داد: انجام نشدن چنين كاري به معناي موكول كردن تصويب نهايي اين طرح و اجراي آن به سال آينده است.وي گفت: البته مي توان تنظيم بودجه سال 1388 را بدون تصويب و طرح تحول و براساس حذف يارانه هاي حامل هاي سوخت و كالاهاي اساسي درنظر گرفت.

فضاي مجلس آماده است

عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: با تشكيل كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي در مجلس، هم اكنون نمايندگان براي بررسي اين لايحه آمادگي كامل پيدا كرده اند.

شهباز حسن پور بيگلري در گفت وگو با توانا به تاثير مستقيم طرح تحول اقتصادي در بودجه سال آينده اشاره كرد و اظهار داشت: يكي از محاسن بررسي همزمان لوايح هدفمند كردن يارانه ها و بودجه سال 88 كل كشور اين است كه با توجه به ارتباط تنگاتنگ اين دو لايحه با يكديگر مجلس مدتي از زمان بحث ها را به طرح تحول و بخشي را به بودجه سال آينده اختصاص مي دهد.

وي تشكيل كميسيون ويژه طرح تحول اقتصادي در مجلس، بلافاصله بعد از مطرح شدن اين طرح از سوي دولت را حركتي انقلابي عنوان كرد و افزود: كميسيون ويژه تاكنون بررسي هاي كارشناسي بسيار خوبي انجام داده و چند مرحله نيز در صحن علني مجلس بحث طرح تحول اقتصادي را مطرح كرده است.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن