تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815200758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صهيونيزم و سيطره بر صنعت سينماى آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صهيونيزم و سيطره بر صنعت سينماى آمريكا
امير ميرابى- بخش پايانىيهوديان در گذشته تاريخ همواره مورد تحقير و نفرت مردم قرار داشتند، چرا كه ايشان هر جا بودند كارشان احتكار بيشتر مواد مصرفى و خوراكى اصلى مردم بود و شخصيت كريه و ناپسند ايشان نزد اروپاييان نمونه اى از زشتى و پليدى آنان به شمار مى آمد. اكثر شعار و ادباى اروپايى در اشعار ومقالات خويش بر اين بدبينى مردم نسبت به يهوديان اذعان مى كردند. داستان تاجر ونيزى از درام نويس مشهور انگليسى كه در آن شيلوك را به عنوان يك تاجر يهودى حريص و نيرنگ باز وكينه توز وخبيث معرفى مى كند بهترين مثال براى نشان دادن بدبينى عمومى مردم نسبت به يهوديان است. سوال اين است كه يهود چگونه توانست مردم جهان به ويژه اروپاييان و آمريكاييان را شستشوى مغزى دهد ويهودى را كه در نظر آنان انسانى بخيل، خبيث، نيرنگ باز، حيله گر، خونريز، خودبين و ترسو بود به عنوان انسانى زيرك، شجاع، نابغه، خوددار، مخترع، دانشمند و بلند انديش معرفى نمايد؟تسلط اختاپوسىپاسخ به اين سوال چندان دشوار نيست. زيرا سنديكاى يهود ومحافل و لابى هاى صهيونيستى كه در اصل پشتيبانان واقعى رژيم صهيونيستى به شمار مى روند، هزينه توليد بيش از ۹۰ درصد از فيلم هاى سينمايى را به ويژه در اروپا و آمريكا، با طيب خاطر مى پردازند و در آسمان هنر هفتم يكه تازى مى كنند. اهداف ذيل در وراى اين توطئه ها كاملا مشهود است:۱ - در دست گرفتن صنعت سينما و شركت هاى بزرگ توليد كننده فيلم هاى سينمايى به صورت مستقيم يا غيرمستقيم، مانند خريد سهام بانك هاى معتبر.۲ - جذب يا به عبارت بهتر، خريد ستارگان و هنرمندان بزرگ و در اختيار گرفتن آنان به هر وسيله ممكن. ۳ - تلاش درجهت صدور قوانين مختلف در كشورهاى اروپايى به منظور جلوگيرى از تبليغات ضد يهود و صهيونيسم در فيلم هاى سينمايى يا رسانه هاى گروهى.فيلم هاى شيطانىصهيونيسم بين الملل، ترويج خرافات دينى را به عنوان يكى از راهكارهاى اساسى خود برگزيده است. سوء استفاده از برخى فرازهاى تحريف شده كتاب تورات و ترويج اين خرافات از طريق فيلم هاى سينمايى. از همان آغاز در دستور كار صهيونيسم بين الملل قرار گرفت. مقصود از «خرافات دينى» شوائبى است كه آدمى بر مبناى تخيل نفس اماره به ساحت لايزال دين منتسب مى دارد و اين شوائب خيالى را عين حقيقت مى انگارد. حال آن كه دين جلوه اى از حقيقت رحمان است و خرافات، زاييده مكايد شيطان.خرافات دينى يهودخرافات دينى يهود متكى بر چند ركن است: ركن اول: نگاه خرافى يهود نسبت به مفهوم شيطان براساس اين نگرش، شيطان موجودى اهريمنى است كه با قدرتى مخوف و ويرانگر و در برابر اراده پروردگار قد علم مى كند و با كمك پيروانش نسل آدمى را در معرض نابودى قرار مى دهد. در آن گروه از آثار سينمايى كه شيطان را اينگونه ترسيم كرده اند، انسان بى پناهى است كه به چنگ شيطان اسير شده و هيچ امدادى از جانب پروردگار به او نمى رسد، دراين مهلكه، اراده خود او يا انسان هاى ديگر تنها سرمايه اى است كه مى تواند به آن اميدوار باشد.اين باور خرافى وكودكانه تاكنون دستمايه آثار سينمايى متعددى قرار گرفته كه فيلم هايى نظير: جن گير، طالع نحس، پايان روزگار و وكيل مدافع شيطان از آن جمله اند.ازديگر خرافه هاى صهيونيستى كه به سينما راه يافته افسانه آخر الزمان و پيشگويى هاى مربوط به آن است كه در فيلم هايى نظير نوستراداموس، آرماگدون و روز استقلال ردپايى از آن مى توان يافت. براساس اين افسانه، فاجعه اى عظيم حيات بشرى را تهديد خواهد كرد و آخرين نبرد خير و شر در جغرافياى خاصى از زمين به وقوع خواهد پيوست. وسعت فاجعه آن قدر است كه انسان ها از مقابله با آن در مى مانند و نا اميدانه به هوشمند ترين وشجاع ترين نژاد بشرى يعنى آمريكايى ها پناه مى برند!با پرداختن به موضوع آخرالزمان و ترسيم مغرضانه از پيروان شيطان، كشورهاى مشرق زمين و اسلامى را در اين گونه فيلم ها به عنوان آنتاگونيست معرفى مى كنند يعنى شيطان از كشورهاى اسلامى برمى خيزد و نيمه غربى عالم را مورد تاخت و تاز خود و يارانش قرار مى دهد. به عنوان نمونه فيلم جن گير به گونه اى ساخته مى شود كه اسلام يك هيولاى باستانى ماقبل تاريخ است. در اين فيلم، در خرابه هاى نينواى عراق گروهى باستان شناس مشغول حفارى هستند كه با صداى اذان شروع مى شود - وقت غروب از نظر مسيحيان وقت شيطانى است ناگهان يك مقبره باستانى باز مى شود و مجسمه شيطان آشور بيرون مى آيد، گويا روح شيطان است كه در وقت غروب و هم زمان با صداى اذان از يك كشور اسلامى برخاست.خرافه ديگر كه صهيونيست ها آن را در قالب سينمايى مصادره به مطلوب كرده اند، مسئله ظهور منجى و سفر به سرزمين موعود است، اما منجى اين قبيل فيلم ها نه آن منجى است كه بشريت در انتظار اوست.نكته: حال اين قالب هاى ارائه شده را همراه با نظريه هاى نظريه پردازانى چون فوكوياما، هانتيگتون و برناردلوييس كه اسلام را به عنوان عامل خشونت و شر معرفى مى كنند، دركنار يكديگر قرار مى دهيم.رواج بوديسم و عرفان هاى شرقىصهيونيسم حاكم بر هاليوود براى آنها كه دنبال دينى خنثى و بى خطر مى گردند نيز راهكارى در پيش گرفته كه آن ترويج بوديسم است. پيروان بوديسم بسيار مطيع وصلح جو بوده و به راحتى مى توانند آلت دست يهوديان قرار گيرند و به همين جهت موجى از گرايش بازيگران سرشناس هاليوود به بوديسم طى دو دهه اخير شكل گرفته است.به تازگى در فيلم هاى هاليوودى به شدت عرفان هاى سكولار و بدون خداى شرقى تبليغ مى شود و ما بايد نسبت به خطر فيلم هاى چينى (مبلغ كنفسيوس و بودايى گرى)، ژاپنى (مبلغ شينتوييسم و بوديسم)و هندى (مبلغ هندوييسم و بوديسم) هوشيار باشيم تا اسير عرفان هاى سكولار و بى خدا، اومانيستى و ظلم پذير مسيحى، بودايى، يهودى و صوفيانه نشويم. در اين گونه فيلم هاى به ظاهر عرفانى، سير سالك به سمت خدا با نوعى عزلت و رهبانيت تعريف مى شود. درحقيقت براساس تعليم و سفارش هايى كه در اين قبيل عرفان ها به سالك مى شود، سالك همواره در يك جهاد دائمى با نفس خويش در قالب رياضت كشى و رهبانيت به سر مى برد. معناگرايى از دريچه الهيات مسيحى و عارفان بودايى، همواره در تضاد با زندگى دنيايى بوده و با عزلت و رنج به دست مى آيد.برخى از اين فيلم ها عبارتند از: بوداى كوچك كه تحولات سندارتا از تولد تا رياضت كشيدن ها و رسيدن به مقام بودا را نشان مى دهد. هفت سال در تبت و قصه مارتين اسكورسيزى در كوندون از زندگى دالايى لاما از كودكى تا نوجوانى و تبعيدش.در پايان سينماى هاليوود كه تحت سيطره و نفوذ صهيونيسم هاست از هر گونه اقدامى درجهت ترويج افكار و عقايد خود و به بندگى كشيدن انسان هاى آزاد در شرق و غرب عالم كوتاهى نمى كند و با تمام توان با اشاعه عرفان هاى دروغين و مكتب هاى ساختگى دست بشر در جهت انحراف فكرى انسان هر كارى مى كند.اميد است مجموعه مقالات ارائه شده گامى موثر ومفيد درجهت آگاهسازى و بصيرت بخشى براى تمامى خوانندگان محترم برداشته باشد.منابع:۱ - طبيعت شناس، سعيد، صهيونيسم و سينما، انتشارات مركز اسناد و مطالعات راهبردى فلسطين، چاپ اول ۱۳۸۳۲ - عبدالرحمان الرفاعى، فواد، نفوذ صهيونيسم بر رسانه هاى خبرى، انتشارات كيهان، چاپ دوم ۱۳۸۱۳ - فلاح صابر، مهدى، ساحره اى به نام هاليوود، ماهنامه نقد سينما شماره هاى ،۲۴ ،۲۵ ۲۶ و ۲۷ تير، مرداد، شهريور و مهر ۱۳۸۷
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن