تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813151665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون فوتبال: تكليف تيم اميد فردا مشخص مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رييس فدراسيون فوتبال: تكليف تيم اميد فردا مشخص مي‌شود
جام جم آنلاين: يكشنبه با برگزاري نشست كميته تيم هاي ملي فوتبال، سرمربي تيم اميد را مشخص مي‌كنيم.از ذوالفقارنسب، استيلي، ابراهيم زاده، جلالي و مظلومي برنامه خواسته ايم. تمامي جوانب را بررسي خواهيم كرد.


به گزارش ايسنا، علي كفاشيان كه روز گذشته اعلام كرده بود كه در اين جلسه تنها برنامه‌هاي گزينه‌ها را مورد بررسي قرار خواهيم داد و ظرف 10 روز آينده سرمربي تيم اميد مشخص خواهد شد ، در تازه‌ترين اظهارنظر خود گفت: طبق توافق نهايي كه با دبيركل كميته ملي المپيك داشتيم مقرر شد تا از مربيان داخلي براي سرمربي گيري تيم ملي اميد استفاده كنيم. بر هيمن اساس 5 گزينه را مورد نظر داشته و از اعضا خواستار برنامه شديم.

وي بيان كرد: فردا با تشكيل جلسه كميته تيم هاي ملي برنامه هاي مربيان مورد نظر را مورد بررسي قرار داده و در نهايت گزينه نهايي را معرفي خواهيم كرد.

كفاشيان خاطر نشان ساخت: از ذوالفقارنسب، استيلي، ابراهيم زاده، جلالي و مظلومي برنامه خواسته ايم. تمامي جوانب را بررسي خواهيم كرد. در اين ميان شرايطي وجود دارد كه بايد 2 طرفه باشد و به تفاهم نهايي برسيم.

رئيس فدراسيون در خصوص داور داربي گفت: طبق توافقي كه با سازمان ليگ برتر صورت گرفته بي شك از داور ايراني استفاده خواهيم كرد. چرا كه داوران ايراني درحد داوران خارجي بوده و اميدوارم شاهد قضاوت خوبي در ديدار پيروزي و استقلال باشيم.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن