تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816615721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صرفه‌جويي مردم در مصرف گاز در زمستان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: صرفه‌جويي مردم در مصرف گاز در زمستان ضروري است
انرژي- همشهري آنلاين:
مديرعامل شركت ملي گاز ايران مصرف گاز خانگي در كشور را نگران كننده دانست و از هم‌وطنان خواست در مصرف گاز صرفه‌جويي كنند.

به گزارش شانا، عزيزاله رمضاني با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر روزانه ۵۲۰ ميليون مترمكعب گاز در پالايشگاه‌هاي كشور توليد مي‌شود اما نكته نگران كننده اين است كه بخش عمده اين گاز صرف وسايل گرمايشي در منازل مي‌شود.

مديرعامل شركت ملي گاز از هم‌وطنان خواست ضمن رعايت مسائل ايمني به الگوي مصرف گاز توجه داشته باشند و در مصرف آن صرفه‌جويي كنند.

معاون وزير نفت در امور گاز تاكيد كرد: ما بايد علاوه بر بخش خانگي، بتوانيم بخش صنايع و نيروگاه‌ها را نيز از همين گاز در شبكه بزرگ گازرساني كشور تغذيه كنيم كه ضمن توليد برق، صنايع نيز به توليد خود ادامه دهند.

رمضاني گفت: ضمن اين كه مجموعه كاركنان شركت ملي گاز ايران تمامي تلاش خود را به كار مي‌گيرند كه گاز پالايش، منتقل و در سراسر كشور توزيع شود، هم‌وطنان نيز بايد توجه داشته باشند كه اين گاز بايد بصورت عادلانه توزيع شود.

معاون وزير نفت با بيان اين كه الگوي مصرف گاز در استان‌هاي مختلف كشور تعيين شده است، تاكيد كرد: كساني كه كمتر از اين الگو مصرف كنند مشمول تعرفه تشويقي خواهند شد و گاز بهاي آنها بصورت قابل ملاحظه‌اي كاهش مي‌يابد.

وي افزود: كساني كه بيش از الگو، گاز مصرف كنند بصورت پلكاني مشمول جريمه خواهند شد و هرقدر مصارف بالاتر باشد تشديد جرائم را در پي خواهد داشت.

رمضاني اظهار داشت: هم‌وطنان ضمن رعايت الگوي مصرف هم مي‌توانند به اقتصاد خانواده كمك كنند، هم اين امكان را فراهم آورند تا تمامي هموطنان در اقصي نقاط كشور از گاز طبيعي بهره‌مند شده و در عين حال صنايع و نيروگاه‌ها نيز بتوانند از گاز استفاده كنند.

وي در خصوص وضعيت صادرات و واردات گاز به كشور گفت: به لحاظ گستردگي خاك كشورمان، مي‌توانيم هم وارد كننده و هم صادر كننده گاز باشيم كه اين كار مزيت‌هاي اقتصادي براي كشور دارد.

معاون وزير نفت در امور گاز افزود: سر جمع صادرات و واردات بيشتر به نفع واردات است يعني واردات گاز به كشور در حال حاضر بيشتر از صادرات است اما خوشبختانه تاكنون توانسته‌ايم تعهدات خود را در صادرات گاز نيز محقق كنيم.

مديرعامل شركت ملي گاز ايران با بيان اين كه در حال حاضر از كشور تركمنستان گاز وارد مي‌كنيم، اظهار داشت: اراده دو كشور بر ادامه قرارداد موجود است، مذاكرات نهايي بين دو كشور ادامه دارد و اميدواريم امسال مشكلي در واردات گاز از تركمنستان نداشته باشيم.

رمضاني در خصوص وضعيت توليد گاز در پالايشگاه‌هاي كشور گفت: با توجه به ورود به فصل زمستان و افزايش مصرف گاز در كشور، هيات مديره شركت ملي گاز ايران تصميم گرفت كه از مناطق عملياتي بازديد كند تا وضعيت واحدها پالايشگاهي را مورد ارزيابي قرار دهد.

وي افزود: به همين منظور بزرگترين حوزه توليد و انتقال گاز شامل مناطق عسلويه، شهرستان مهر و شهرستان جم انتخاب شد و هيئت مديره طي دو روز از پالايشگاه‌هاي گازي پارسيان، فجر جم و مجتمع گازي پارس جنوبي بازديد كرد.

معاون وزير نفت در امور گاز گفت: در اين بازديد ضمن بررسي آخرين وضعيت پالايش و انتقال گاز، آخرين وضعيت واحدها مورد بررسي قرار گرفت و با ايجاد هماهنگي بين مجموعه كاركنان، اين اطمينان خاطر حاصل شد كه خوشبختانه واحدهاي پالايشگاهي در بهترين وضعيت توليد قرار دارند.

شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در عسلويه، پالايشگاه فجر جم در شهرستان جم استان بوشهر و شركت پالايش گاز پارسيان در شهرستان مهر (MOHR) استان فارس به ترتيب بزرگترين توليد كننده‌هاي گاز كشور به شمار مي‌روند.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن