تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816512905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي دولت:در دولت‌هاي گذشته حاكمان مرعوب و يا مجذوب دشمن بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنگوي دولت:در دولت‌هاي گذشته حاكمان مرعوب و يا مجذوب دشمن بودند
خبرگزاري فارس: غلامحسين الهام با بيان اينكه مقام معظم رهبري در دانشگاه علم و صنعت مطالب مهمي را دسته‌بندي و اتمام حجت فرمودند، اظهار داشت: در دولت‌هاي گذشته حاكمان مرعوب و يا مجذوب دشمن بودند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، غلامحسين الهام سخنگوي دولت پنجشنبه شب در گردهمايي مبلغان اعزامي به دانشگاه هاي سراسر كشور در دفتر نهاد مقام معظم رهبري در قم با تاكيد بر اينكه دكتر احمدي نژاد، رئيس‌جمهور، سنبل و نمادي از گفتمان انقلاب است، گفت: دشمنان با حمله به رييس جمهور و دولت نهم، قصد مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامي را دارند و مقام معظم رهبري به همين خاطر ازدولت احمدي نژادحمايت مي كنند.
وي افزود: مقام معظم رهبري خطاب به رييس جمهور فرمودند كه دشمنان شما را هدف قرار داده اند ولي هدف اصلي آنها ضربه زدن به انقلاب است و ما بايد در مقابل توطئه‌ها هوشيار باشيم.
الهام تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب طرز فكر و مباني دولت نهم را قبول داشته و از گفتمان اين دولت حمايت مي كند وايشان تفكر دولت را به عنوان گفتمان انقلاب پذيرفته اند.
وزير دادگستري يادآور شد: مساله عبور از احمدي نژاد كه امروز در برخي محافل مطرح مي شود بيشتر به خاطر مقابله با گفتمان دولت نهم است.
الهام گفت: برخي نيز طرح دولت وحدت ملي را كه شايسته جمهوري اسلامي نيست مطرح مي كنند و با اين وسيله مي خواهند سهم احزاب را بگيرند درحاليكه ساختار حكومتي و فرهنگي كشور ما اجازه اين كار نمي‌دهد.
وي توضيح داد: نگاه مقام معظم رهبري به گفتمان دولتهاي قبلي انتقادي بود و اصولا ايشان در دوران سازندگي و اصلاحات موضوع مبارزه با اشرافي‌گري و فساد را مطرح مي كردند.
سخنگوي دولت يادآور شد: درگذشته عده اي دفاع ملت ايران از ملت هاي مظلوم را زيرسوال مي بردند و با اين استراتژي قصد داشتند عمق قدرت استراتژيك ما را در جهان اسلام از بين ببرند.
الهام با اشاره به اينكه مسلمانان عمق قدرت استراتژيك ما هستند، گفت: ملت ايران استراتژي مقابله با ظلم و حمايت از مظلوم را تا آخرين نفس ادامه خواهد داد.
وي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري سعي دارند درحداقل ضرورتها از حكم ولايتي خود استفاده كنند، اظهار داشت: ولي در دولت قبل رهبر انقلاب در دوره اي با صراحت در مقابل برخي تصميمات قانونگذاري خصوصا در زمينه مطبوعات و مسائل فرهنگي ورود پيدا كرده و موضع گيري نمودند.
سخنگوي دولت ادامه داد: اخيرا ايشان نيز برغم بيماري و با سينه اي خسته در دانشگاه علم و صنعت حاضر شدند و در مكاني كه موضوعيت نيز داشت مطالب مهمي را دسته‌بندي و اتمام حجت فرمودند.
وي دربخش ديگري از سخنانش در زمينه ارزيابي كاركرد بين المللي دولت هاي گذشته، گفت: در دولت‌هاي گذشته حاكمان مرعوب و يا مجذوب دشمن بودند.
غلامحسين الهام خاطرنشان كرد: آنها دنبال تغيير نظام اسلامي به نظام دموكراتيك و حل كردن آن در نظام مورد پسند آمريكا بودند. برخي كارگزاران نظام اسلامي با حركت هاي نرم، دم از سكولاريزم مي زدند در حالي كه برخي آنها حاكم در همين نظام اسلامي نيز بودند و اين مسائل رهبر انقلاب را رنج مي داد.
وي ادامه داد: در دوره آنها مقام معظم رهبري به مباني آنها نگاهي توام با ابهام داشتند و به همين دليل اصلاحات آمريكايي و اسلامي را تفكيك كرده و مكرر يادآوري مي نمودند.
الهام اظهار داشت: در دوره‌هاي گذشته احياي تخت جمشيد به عنوان نماد جمهوري اسلامي ايران مطرح شد ولي مقام معظم رهبري همچنين احمدي نژاد در مقابل اين تفكر به شلمچه رفتند و با چفيه كه نمادي از ايثار و شهادت طلبي است، بازگشتند.
وي تصريح كرد: امروز اگر ما تعبير دولت اسلامي را به كار ببريم برخي دوستان دلخور مي شوند، اين در حالي است كه نظام اسلامي ظرفيت بقاء دارد و نبايد اجازه دهيم اين ظرفيت ها مكتوم بماند.
وزير دادگستري گفت: نبايد حوادث 10سال گذشته كه بر سر نظام و انقلاب آورده اند را فراموش كنيم زيرا رهبر انقلاب نيز هرگز آن دوران را فراموش نخواهند كرد.
الهام اظهار داشت: كساني كه در انقلاب با همين نظام و ساختار سياسي به قدرت رسيدند بدنبال تهي كردن روح و باطن حكومت از اسلاميت و شاخص هاي آن رفتند.
وي افزود: آنها دنبال عبور از مباني اسلامي نظام هستند و نگراني هاي مقام معظم رهبري معطوف به همين مساله است.
الهام ادامه داد: رهبر انقلاب در سال 79 در سخت ترين شرايط و تحت فشار بودند و در سخنراني خود اعلام كردند اگر قرار است اتفاقي بيفتد از نوع عاشوراي حسيني است نه صلح حسني، ما نبايد آن دوران را فراموش كنيم.
انتهاي پيام/
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن