تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802815337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سالانه 15 كيلومتر خط مترو احداث مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: سالانه 15 كيلومتر خط مترو احداث مي كنيم
درصورت تامين اعتبار؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:شهردارتهران گفت:در گذشته در طول 25 سال 50 كيلومترخط مترو ساخته شده كه ما از امسال،درصورت تامين اعتبار سالانه 15 كيلومتر خط مترو احداث مي كنيم.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "محمدباقرقاليباف" با بيان اين مطلب افزود:اگر دولت در اين بخش همراهي كند با سرعت بيشتري مي توانيم كار را پيش ببريم.

وي با بيان اينكه حضور شوراياري ها باعث زنده شدن محلات شده است، گفت: در بخشنامه بودجه سال 88 شهرداري تهران به اين نكته اشاره كرده ايم كه سند بالادستي شهر، چشم انداز شهر و طرح جامع بايد مدنظر باشد و سند پايين دست كه در آن به تمام خواسته هاي شوراياري ها و نواحي اشاره شده است با سند بالادست تركيب شود و برنامه بر اين اساس تنظيم شود.

شهردار تهران با بيان اينكه مسئولان شهرداري متوجه برنامه ها و عملكرد خود هستند، اظهارداشت : يكي از كارهاي مهم ما در حوزه عمراني اتمام همه پروژه هاي نيمه تمام در شهر بوده است به طوري كه امروز هيچ پروژه نيمه تمامي در شهر وجود ندارد؛ قبلا بعضي از پروژه ها در تهران 10 تا 20 سال رها مي شد كه ما قريب به اتفاق آنها را به اتمام رسانده و آن دسته از پروژه هايي هم كه هنوز به اتمام نرسيده كار بر روي آنها به صورت يك شيفت و دو شيفت ادامه دارد.

قاليباف با بيان اينكه فعاليت هاي متعدد و مناسبي در حوزه هاي فضاي سبز، محيط زيست، نظافت و جمع آوري و بازيافت زباله در شهر تهران انجام شده است، گفت: 40 سال زباله ها به صورت غير استاندارد به منطقه كهريزك منتقل مي شد كه علاوه بر مشكلات زيست محيطي موجب ناراحتي و نارضايتي شهروندان آن منطقه شده بود كه با يك كار اساسي مشكل آن منطقه را حل كرديم.

وي با اشاره به اينكه در دوماه پاياني سال ميزان توليد زباله در شهر تهران به روزي 11 هزار تن مي رسد ، خاطر نشان كرد: اين آمار در حالي وجود دارد كه در هيچ جاي دنيا اينقدر زباله توليد نمي شود.

به گفته قاليباف در سالي كه گذشت 50 بازار ميوه و تره بار به شهر تهران افزوده شد و 4 بازار ديگر نيز در منطقه 7 شهرداري تهران احداث مي شود و همچنين احداث يك فروشگاه شهروند نيز در اين منطقه در دستور كار قرار گرفته است.

وي معتقد است كه در شهر تهران آنقدر مشكلات وجود دارد كه اگر مشاركت شهروندان و درك متقابل آنها نباشد اين مشكلات حل نمي شود.

شهردار تهران ادامه داد: در حوزه ورزش نيز اقدامات مناسبي در شهر انجام شده است. ما در برخي از نقاط شهر كه حتي امكان تردد خودرو در آنجا وجود ندارد مجموعه ورزشي احداث كرده ايم و همانطور كه به پروژه هاي ملي و فراملي توجه مي كنيم از پروژه هاي محلي نيز غفلت نمي كنيم.

به گفته وي شهرداري يك نهاد اجتماعي است كه در آن بايد به حوزه اجتماعي ، مسايل ديني و ارزشي و از سوي ديگر كنترل آسيب هاي اجتماعي توجه شود.

قاليباف ادامه داد: در شرايط سخت اقتصادي امروز ، افرادي را داريم كه به دليل فشارهاي اقتصادي وسايل و اسباب زندگي شان در كنار خيابان رها شده است كه ما نمي توانيم اينها را ناديده بگيريم به همين دليل به آنها اسكان مي دهيم.شايد اين كار وظيفه ذاتي و قانوني ما نباشد ولي وظيفه انساني ما حكم مي كند كه به آنها كمك كنيم.

وي با اشاره به توجه شهرداري به زنان سرپرست خانوار و مدارس گفت: معتقديم كه همه فعاليت هاي شهرداري حتما بايد با رويكرد و تفكر مسجدي انجام شود. همچنين توجه به خود مساجد هم مهم است زيرا كانون انقلاب ما و جنگ مساجد بودند و امروز هم اداره شهر موقعي خوب انجام مي شود كه كانونش مساجد باشند.

شهردار تهران در ادامه گفت : شوراياري ها بايد موضوعات مردم را در مساجد حل كنند و مساجد بايد در نياز مادي و معنوي مردم تاثير گذار باشند.

قاليباف ادامه داد: در بخش شهرسازي هم كه مردم در آن نارضايتي هايي داشتند اقدامات خوبي اتفاق افتاد. همچنين تحولات جدي در ساختار شهرداري رخ داد به طوري كه در طرح ناحيه محوري كار را از 22 منطقه به 122 ناحيه واگذار كرديم .

وي افزود: ما در حوزه كارآمدي تلاش مي كنيم تا به گونه اي مديريت كنيم كه مردم در زندگي روزمره خود وقتي كار شهرداري را ارزيابي مي كنند احساس كنند كه مشكلاتشان رو به كاهش رفته است.

قاليباف در ادامه به برخي طرح ها و پروژه هاي منطقه 7 اشاره كرد و گفت: ادامه بزرگراه صياد شيرازي در دستور كار قرار دارد و در حال اجراست. مشكل بيمارستان كودك حل و فصل شد . بقيه تملك ها هم در دست انجام است.خياباني هم كه خيابان مطهري را به بزرگراه صياد متصل مي كند در حال انجام است.

شهردار تهران سپس با بيان اينكه اي كاش برخي اسم ها را روي برخي نقاط شهر نگذاريم گفت: ميدان امام حسين(ع) نه به جهت رفتاري و نه به جهت فرهنگي و زيبايي هيچ تناسبي با نام امام حسين(ع) ندارد. در اين خصوص بايد اقدامات ويژه انجام شود.به هر قيمتي شده مسجد امام حسين (ع) را بايد به حاشيه ميدان بياوريم و آنجا را زيبا سازي هم كنيم تا در خور و زيبنده نام امام حسين(ع) باشد.

وي افزود: يكي ديگر از پروژه ها خيابان شهيد مدني ، نظام آباد و اتوبان امام علي (ع) است كه پروژه بزرگراه امام علي (ع) كه زخم 30 ، 40 ساله اين منطقه است از اولويت هاي مهم سال آينده خواهد بود.

شهردارتهران در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مهمترين وظيفه و رسالت امروز افراد انقلابي كه به كشور ، اسلام ، شهدا ، امام و رهبري احساس دين مي كنند اثبات كارآمدي دين در اداره جامعه است.

انتهاي پيام//
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن