تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم جشن تكليف دانش آموزان 3 دهستان راز، غلامان و جرگلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: مراسم جشن تكليف دانش آموزان 3 دهستان راز، غلامان و جرگلان برگزار شد
رحماني 200 دانش آموز دختر سه دهستان راز، غلامان و جرگلان رسيدن به سن تكليف خود را در نمازخانه آموزش و پرورش راز و جرگلان جشن گرفتند.

رئيس آموزش و پرورش راز و جرگلان با قدرداني از مسئولان و اولياي دانش آموزان براي شركت در اين مراسم گفت: امسال براي نخستين بار جشن تكليف دانش آموزان اين 3 دهستان به شكل هماهنگ برگزار مي شود كه بيانگر وحدت و اتحاد بين آن هاست.

سيد رضا هاشمي خطاب به دانش آموزان افزود: فضاي معنوي به وجود آمده امروز، حاصل خون شهدا و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

وي بيان كرد: با رسيدن به سن تكليف بايد در قبال نعمت هاي خداوند قدردان و شكرگزار باشيد و واجبات را انجام دهيد و از محرمات دوري كنيد.

وي با اشاره به وجود احاديث و روايات فراوان درباره نماز اظهار داشت: نماز بالاترين ارزش ديني را داراست و شما بايد در محيط خانه و مدرسه به گونه اي به آن اهميت دهيد كه حتي براي بزرگ ترها هم الگو و نمونه شويد.

وي با بيان اين كه احترام به والدين و معلمان از ديگر واجبات و دستورهاي ديني است، گفت: دانش آموزان بايد به سنت پيامبر(ص) و توصيه هاي قرآن توجه كنند، به والدين و معلمان خود احترام بگذارند و خوب درس بخوانند.

هاشمي خطاب به والدين دانش آموزان افزود: تربيت صحيح فرزندان عمل باقيات صالحات است كه براي هميشه خير و بركت آن به خانواده و جامعه مي رسد و ضروري است كه به مسائل ديني در تربيت فرزندان توجه ويژه اي شود.رئيس عقيدتي سياسي هنگ مرزي راز و غلامان هم گفت: هر فرد مسلمان تكليفي دارد كه بايد به آن عمل كند و در سن تكليف انجام امور ديني و شرعي واجب مي شود.

حجت الاسلام صادقي افزود: نماز آثار و بركات خاصي دارد كه يكي از آن ها دور شدن انسان از منكرات است.

وي بيان كرد: نماز عامل بازدارنده از گناهان است و شما دانش آموزان كه اكنون به سن تكليف رسيده ايد، بايد حلال و حرام الهي را رعايت و به واجبات ديني خود عمل كنيد.
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1959]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن