تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816863150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از عقد قرارداد جديد شمس: مي خواهيم جزو 4 تيم برتر جهان باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از عقد قرارداد جديد شمس: مي خواهيم جزو 4 تيم برتر جهان باشيم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: هدف ما اين است كه جزو 4 تيم برتر جهان قرار بگيريم.


به گزارش خبرگزاري فارس، حسين شمس با حضور در نشست مطبوعاتي قراردادش را به مدت 4 سال به طور رسمي با فدراسيون فوتبال منعقد كرد.وي پس از امضاي قرارداد گفت:‌ بايد از همه دوستان كه همواره حامي تيم فوتسال بودند تشكر كنم. آنها كمك زيادي در موفقيت‌هاي اخير اين تيم داشتند.
وي در مورد نحوه عقد قرارداد گفت:‌ قبلا قراردادهايي كه در فدراسيون فوتبال منعقد مي‌شد يكطرفه بود و فقط سرمربي، متعهد بود اما اين بار با صحبت‌هايي كه انجام شد فدراسيون فوتبال در اين قرارداد متعهد شده است.
شمس تاكيد كرد: براي نهايي شدن قرارداد يك حكم داريم. عباس ترابيان (رئيس كميته فوتسال ) به عنوان حكم در صورت بروز مشكلي بين من و فدراسيون قضاوت خواهد كرد اگرچه اميدوارم مشكلي پيش نيايد.
شمس گفت: بايد از باشگاه‌ها و مربيان ايراني تشكر كنم. آنها براي آماده كردن نفرات خيلي تلاش كردند. پس از مسابقات جام جهاني دو بازيكن آسيب ديده را كه سالم در اختيار تيم قرار گرفته بودند به تيمشان برگردانديم. جا دارد از آنها تشكر كنم كه هيچ اعتراضي به اين موضوع نكردند.
اين مربي اضافه كرد: مسعود دانشور را تيم صدرا به ما داده بود.او مصدوم شد و پس از گذشت سه ماه هنوز نتوانسته پا به توپ شود. مصطفي طيري يكي از بازيكنان بود كه از باشگاه علم و ادب به خدمت تيم ملي در‌آمده بود كه به علت كمر درد مصدوم به تيم باشگاهي برگشت و آنها هيچ اعتراضي نكرد.
وي گفت: براي رسيدن به اهدافم در تورنمنت‌هاي خارجي و داخلي مشاوره مي‌گيرم. همواره با آنها تعامل خوبي داشتم .
شمس در باره رده‌بندي فوتسال ايران در زمان مربگيري‌اش در تيم ملي ايران گفت: رتبه سيزدهم فيفا بوديم و پس ازتيم‌هاي ژاپن و تايلند عنوان سومي آسيا را كسب كرده بوديم. قبل از جام جهاني فوتسال ايران در رده ششم قرا گرفت اما با توجه به درخششي كه در جام برزيل داشتيم چهارم جهان شديم و مقام اول آسيا را كسب كرديم.اميدوارم با توجه به مشكل دوپينگي كه براي دروازه بان ايتاليا به وجود آمده در رده بندي جهاني با يك پله صعود به رتبه سوم جهان برسيم.
وي با اشاره به اهميت بازي دوستانه تيم ملي فوتسال برابر برزيل گفت: بازي مقابل برزيل ارزش زيادي دارد. اين مسابقه مي‌تواند بيش از انجام 20 مسابقه معمولي برايمان ارزشمند باشد. تيم را طوري آماده مي‌كنيم كه با خلق يك شگفتي مقابل قهرمان جهان بازي كنيم.
شمس از فاش كردن مبلغ قراردادش با فدراسيون امتناع ورزيد و گفت: ‌مدت قراردادم 4 سال است اما مبلغ قراردادم بين من ، ترابيان و فدراسيون فوتبال محفوظ خواهند ماند. قرارداد مالي‌ام سال به سال با توجه به تورم تمديد مي‌شود.برنامه من بيش از آنكه تقويمي باشد كيفي است. حتي براي استان‌ها نيز جنبه آموزشي در نظر گرفته‌ايم و مي‌خواهيم با برنامه 4 ساله نكات آموزشي را در استان ها داشته باشيم.
من اگر فرصت كردم همراه با ساير مربيان به استان‌ها اعزام مي شوم تا سطح كيفي آنها را بالا ببريم.
وي تاكيد كرد: علاوه بر ديدار دوستانه‌مان در اسفند ماه در اسلووني با تيم ملي كشور دو مسابقه برگزار خواهيم كرد. براي همه باشگاه‌ها و مربيان ليگ برتر و ليگ دسته اول برنامه ويژه‌اي در نظر گرفتم. قصد دارم مربيان بزرگ دنيا از جمله لورانو براي آموزش به ايران بيايد.
شمس عنوان كرد: آرزوي من اين است در جمع 4 تيم پاياني مسابقات جام جهاني صعود كنيم. متاسفانه در سال 2008 به اين هدف نرسيدم اما اميدوارم در سال 2011 بتوانيم اين خواسته را برآورده كنيم. هر چند اگر چه بالاترين خواسته ما حضور در فينال مسابقات جام جهاني است.
سرمربي تيم ملي درباره ناراحتي و عدم عقد قرارداد با فدراسيون در دو ماه گذشته تصريح كرد: من بيشتر مي‌خواستم برنامه‌ام در فدراسيون بررسي شود و به همين دليل علت را جويا مي‌شدم اما مسولان در پاسخ اعلام كردند كه برنامه تيم ملي جوانان كه با ناكامي در مسابقات آسيايي به ايران برگشته در اولويت است.ناراحتي من همين بود كه چرا برنامه فوتبال را هميشه قبل از فوتسال بررسي مي‌كنند و دوست داشم بحث فوتسال در اولويت باشد و مسائل حل شود.
شمس راجع به دستيارانش در تيم ملي گفت: از جمع كادر فني قبلي صانعي و فراشي كماكان در خدمت تيم خواهند بود. از رضا حيدريان خواستم به كادر اضافه شود اما وي بيشتر ابراز تمايل كرد كه بازي كند. به هر حال درآمد حاصل از بازي بيش از فعاليت در حوزه مربيگيري است.ا و اين اجازه را خواست كه براي تقويت مالي زندگي‌اش ما سال ديگر بازي كند.
شمس با اشاره به برنامه‌هايش براي جوانگرايي در تيم ملي خاطرنشان كرد: در فوتسال سن بالا يا پايين مي‌تواند براي تيم ملي مفيد باشد. در جام جهاني 2008 برزيل ميانگين سني ما 24 سال بود كه نسبت به گذشته تغيير كرده . نيروهاي جديدي در تيم ملي اميد هستند. طبيعي است از آنها استفاده خواهيم كرد.
شمس گفت: هر هفته مسابقات ليگ را نزديك مي‌ديدم .حتي يك بازي عقب افتاده كه در سمنان برگزار شد از نزديك آن را تماشا كردم و هرگز از ليگ غافل نشدم . خودم به شهرهاي دور مي‌روم و يا دستيارانم را به سالن‌ مسابقات مي‌فرستم. مربيان باشگاه‌ها دستياران من هستند و هر بازيكني كه احساس مي‌كنند شرايط خوبي دارد مي‌توانند به من معرفي كند. در مسابقات جام جهاني برزيل از كمبود بازيكن چپ پا رنج مي‌برديم و اين موضوع را به باشگاه‌ها سفارش كرديم.
شمس خداحافظي بهترين بازيكن آسيا را از دنياي فوتسال در تيم ملي انكار كرد و گفت: گاهي اوقات در ورزش با يك استثنائاتي برخورد مي كنيم.وحيد شمسايي از جمله همين بازيكنان است.وي در مسابقات جام جهاني جزو بهترين‌ها بود و عنوان آقاي گلي مسابقات را به دست آورد. گذشتن از شمسايي سخت است و بدون شك كنار رفتن اين بازيكن به تيم ملي ضربه مي‌زند.وي انگيزه و تلاش زيادي دارد و اگر همين آمادگي را داشته باشد قطعا در جام جهاني بعدي از او استفاده خواهيم كرد.
وي عنوان كرد: بعد از جام جهاني مردم نگاه ويژه‌اي به فوتسال كردند و اين مظلوميت از سوي مطبوعات به گوش مسئولين رسيد. اكنون آنها قبول دارند كه بايد به فوتسال كمك كنند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن