تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810510655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مناظره عزيز محمدى با مديرعامل پرسپوليس - مصطفوى قهركرد انتخابات انجام نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مناظره عزيز محمدى با مديرعامل پرسپوليس - مصطفوى قهركرد انتخابات انجام نشد
202626.jpg

ايران ورزشى- نشست مجمع عمومى سازمان ليگ ديروز صبح در محل آكادمى فوتبال آغاز شد و ساعاتى طولانى به درازا انجاميد. در اين نشست على كفاشيان، مهدى تاج، عزيزمحمدى، فريده شجاعى، مهدى محمدنبى، رييس، نواب رييس و دبير كل حضور داشند. همچنين مديران برخى از باشگاه هاى ليگ برتر و اعضاى هيات رييسه فدراسيون فوتبال نيز در اين جلسه حضور داشتند.جلسه صبح ديروز با صحبت هاى عزيزمحمدى آغاز شد. وى ابتدا به كسب چهار سهميه از سوى فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا و رسيدن به شاخصه هاى AFC اشاره كرد و سپس به مسائل اخلاقى و مشكلات فوتبال و ورزشگاه ها رسيد. وى بحث اخلاقى را مهمترين نگرانى فعلى فوتبال كشور عنوان كرد و با اشاره به ديدار خيريه ولايت و مشكلات آن يادآور شد كه سازمان ليگ قصد دارد با نصب دوربين هاى مدار بسته عاملان اختلال ورزشگاه ها را به نيروهاى انتظامى معرفى كند.عزيزمحمدى سپس در مورد حق پخش تلويزيونى و ديگر مسائل پيرامون ليگ صحبت كرد تا نشست طولانى مجمع به بعد از ظهر بكشد.

نطق آتشين مصطفوى
در نشست بعد از ظهر ابتدا داريوش مصطفوى مديرعامل پرسپوليس به ايراد سخن پرداخت. صحبت هاى مصطفوى البته آنقدر تند بود كه جلسه مجمع سازمان ليگ تبديل به مناظره بين مدير عامل باشگاه پرسپوليس و رييس سازمان ليگ شد.
مصطفوى نطق آتشين خود را اينگونه آغاز كرد: بايد درباره مسائل مختلفى كه امروز مطرح شده، راهكارهايى شكل بگيرد. به عنوان مثال در رابطه با دستمزد بازيكنان بايد كفاشيان در فدراسيون فوتبال هياتى را مامور كند تا يك ساختار كلى را تهيه كرده و در اختيار باشگاه ها قرار دهد تا مشخص شود يك بازيكن از چه سنى فوتبال را آغاز كرده، سابقه بازى در چند رده سنى و چه ليگ هايى را دارد و چند بازى ملى انجام داده است تا بتوان طبق آن سقفى را براى دستمزد بازيكنان در نظر گرفت. ضمن آنكه براى مدت دو سال نبايد به بازيكنان ايرانى اجازه خروج از كشور را بدهيم مگر آنكه به عضويت باشگاه هاى بزرگ اروپايى دربيايند. معتقدم فوتبال امارات سبب بدبختى فوتبال ما شده است چرا كه دستمزدهاى بالاى فوتبال اين كشور به فوتبال ايران راه پيدا كرده و باشگاه ها نيز به دليل چشم و هم چشمى به اين ارقام دامن زدند. وى در بخش ديگرى از صحبت هاى خود گفت: در فدراسيون فوتبال بايد كارشناسى شود كه چند تيم مى توانند به ليگ برتر راه پيدا كنند يا سقوط كنند. شايد ما به اين نتيجه برسيم كه هشت تيم از ليگ سقوط كنند. در هر صورت اين كار بايد با تصميم باشگاه ها صورت بگيرد.

عليپور به ۳۰ ميليون پرسپوليسى توهين كرد
مديرعامل باشگاه پرسپوليس اما به سوژه روز ايجاد شده در خصوص اين باشگاه پرداخت و در انتقاد از صحبت هاى مشاور فرهنگى سازمان ليگ گفت: عليپور عنوان كرده است كه هواداران باشگاه پرسپوليس فرهنگ ندارند و در واقع او به ۳۰ ميليون هوادار تيم توهين كرده است. شايد اين صحبت احساس ناامنى را براى ما ايجاد كند و تصميم بگيريم در ليگ شركت نكنيم البته بى ترديد اين چنين تصميمى نخواهيم گرفت اما در روزهايى كه اتكاى تيم ملى به تماشاگران پرسپوليس و استقلال است، نبايد كارى كنيم كه تماشاگران پرسپوليس فوتبال را تحريم كنند.
وى افزود: حرف هاى عليپور بسيار سنگين بود و طى دو روز گذشته تلفن هاى باشگاه پرسپوليس بارها به صدا درآمد و هواداران در اين باره اعتراض داشتند. ما خواسته مان از فدراسيون اين است كه حداقل در اين رابطه يك اطلاعيه صادر كند. چرا بايد تماشاگران پرسپوليس به بى فرهنگى متهم شوند.
مصطفوى در ادامه پيشنهاد داد تا در انتخابات مجمع سازمان ليگ تيم هاى قهرمان ليگ برتر و جام حذفى داراى نماينده دايمى باشند.

مصطفوى با قانون نيوتن داور را محكوم كرد!
پس از صحبت هاى مصطفوى ، عزيزمحمدى در مقام پاسخگويى به مصطفوى گفت: براى ما در سازمان ليگ تمامى باشگاه ها يكى است با اين حال همواره سعى كرده ايم تا رعايت حال پرسپوليس و استقلال را داشته باشيم. به عنوان مثال پس از بازى پرسپوليس و مس كرمان كه مصطفوى طبق قانون نيوتن داور را به دليل اشتباهش مستحق شنيدن توهين تماشاگران دانسته بود، اين موضوع مى توانست محروميت پرسپوليس از حضور تماشاگران را در پى داشته باشد و با توجه به تعليق حكم قبلى پرسپوليس حتى قرار بود بازى دربى بدون حضور تماشاگر پرسپوليس برگزار شود اما در اين باره نيز ما رعايت حال پرسپوليس را كرديم.
وى افزود: در هر صورت در بازى دو تيم متحد استقلال و پرسپوليس و منتخب ليگ پس از آغاز توهين از سوى تماشاگران استقلال، تماشاگران پرسپوليس الفاظ بسيار ركيكى را به زبان آوردند. به گونه اى كه حتى محمود ياورى قصد داشت تيم را از زمين بيرون بكشد و سرمربيان هر دو تيم استقلال و پرسپوليس نيز به اين موضوع اشاره كردند. در هر صورت عليپور پس از بازى به اين موضوع اشاره كرد البته يك خبرگزارى با شيطنت صحبت هاى عليپور را به گونه ديگرى منعكس كرد كه من بلافاصله آن صحبت ها را تكذيب كردم و آن خبرگزارى هم مجبور شد صحبت هاى عليپور را از روى سايت بردارد.

حرف هاى عليپور تكذيب شده بود
عزيزمحمدى در بخشى ديگر از صحبت هاى خود گفت: بايد تلاش كنيم تا جو را آرام كنيم نه اينكه به اينگونه مسائل دامن بزنيم. من حتى پس از اين اتفاق صحبت هاى عليپور را تكذيب كردم و با وجود نامه روابط عمومى باشگاه پرسپوليس به فدراسيون فوتبال كه حاوى مطالب نادرستى درباره عليپور بود، باز هم من از او خواستم تا در اين باره صحبتى انجام ندهد. با اين حال بايد شرايط را آرام كنيم و اجازه ندهيم تا با هر مسأله كوچكى اين حرف ها پيش بيايد. طبيعى است كه در ايام تعطيلى ليگ برتر برخى رسانه ها چنين بحثى را مطرح كنند ما نبايد در مقابل آن واكنش نشان دهيم.

202599.jpg

عزيز محمدى افزود: مثلا ما شاهد هستيم در حالى كه هنوز سازمان ليگ در حال بررسى برنامه نيم فصل دوم است و تنها قصد داشتيم درباره تاريخ بيست و پنجم بهمن براى زمان دربى بحث كنيم، اين موضوع به رسانه ها كشيده شد و حتى عنوان شد شوراى تأمين با اين تاريخ مخالفت كرده است. در حالى كه اين موضوع تنها در حد يك پيشنهاد در حال بررسى بود. ما بايد به اين موضوعات توجه كنيم. خود مصطفوى در زمان حضورش در فدراسيون فوتبال معتقد بود بازى دربى را داوران ايرانى مى توانند قضاوت كنند اما پس از بازى پرسپوليس و مس كرمان و آن صحنه مشكوك به پنالتى جوى در فوتبال به راه افتاد كه ديگر نمى شد براى دربى فرصتى به داور ايرانى داد.
وى گفت: در هر صورت ما منكر اشتباهات داورى نيستيم و حتى رييس فدراسيون فوتبال و من نيز به عنايت و كل داوران در اين رابطه تذكر داده ايم اما باشگاه ها نيز بايد براى بهبود شرايط به ما كمك كنند.

مصطفوى قهر كرد و رفت
عزيزمحمدى در ادامه با اشاره به انتخاب آيت اللهى از استان فارس، ابرقويى نژاد از اصفهان، بهروان و شاملى از مازندران و گيلان به عنوان اعضاى مجمع سازمان ليگ و نمايندگان هيات هاى فوتبال خواهان برگزارى انتخابات نمايندگان مديران باشگاه ها در سازمان ليگ شد.
سپس درباره حاضران در جلسه بحث هايى مطرح شد و با توجه به اينكه تنها هفت مديرعامل در جلسه حضور داشتند، درباره رسيدن به حدنصاب جلسه بحث هايى صورت گرفت كه در همين زمان مصطفوى جلسه را ترك كرد تا همان اكثريت نسبى نيز از بين برود.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن