تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816769186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دزدان دريايي هنوز پاسخ ايران را نداده اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دزدان دريايي هنوز پاسخ ايران را نداده اند
ايلنا؛حضور ناوگان هاي نظامي در خليج عدن كه مجهز به سلاح هستند، با قوانين بين المللي مغايرت ندارد. مديرعامل كشتيراني ايران با اشاره به سرنوشت كشتي ايراني حامل بار گندم اظهار داشت؛ اقدامات و مذاكراتي در اين راستا با دزدان دريايي كه اين كشتي را ربوده اند، انجام گرفته ولي متاسفانه تاكنون از سوي آنان پاسخ دقيقي داده نشده است.محمدحسين داجمر درخصوص اقدامات انجام گرفته براي حفاظت از كشتي هاي ايراني در خليج عدن اعلام كرد؛ اقدامات اجرايي انجام گرفته است و تمام برنامه ها در اين راستا تنظيم شده اما منتظر بازتاب طرح هاي بين المللي در اين مورد هستيم. وي افزود؛ در اين راستا دولت و به ويژه وزارت امور خارجه و همچنين سازمان كشتيراني ايران اقدامات خود را انجام داده و يك ناو نظامي را به اين منطقه براي حفاظت از كشتي هاي ايراني گسيل داشته است.

پيدا و پنهان

? پايگاه اينترنتي حاميان عبدالله نوري؛ سايت «خرداد» از سوي حاميان عبدالله نوري راه اندازي شد. اين سايت به آدرس khordaad.com از سوي حاميان عبدالله نوري وزير سابق كشور در دوره اصلاحات به منظور تبليغ ديدگاه هاي وي براي انتخابات دهم رياست جمهوري راه اندازي شد.

? دفاع جانانه الهام از همسرش؛ غلامحسين الهام از نوشته هاي فاطمه رجبي همسرش دفاع كرد. سخنگوي دولت ضمن حضور در دانشگاه امام صادق در پاسخ به سوالي در خصوص وبلاگ نويسي فاطمه رجبي تصريح كرد؛ ديگران حرف هاي تندتري مي زنند، لذا چطور آنها آزادند كه حرف هاي خودشان را بزنند اما خانم رجبي نمي تواند؟ الهام با بيان اينكه كلمات فاطمه رجبي تيز است اما حاوي هيچ اتهامي نيست، خاطرنشان كرد؛ كدام سايتي كه در چارچوب گفتمان رهبري و نظام فعاليت مي كند، به صورت مرتب از سوي وزارت اطلاعات فيلتر مي شود؟ آن هم سايت همسر سخنگوي دولت. وي ادامه داد؛ براي صدور مجوز كتاب «احمدي نژاد معجزه هزاره سوم» پوست ما را كندند و گفتند خيلي جاها را بايد حذف كنيد و در مورد كتاب بعدي هم همين كار را كردند. سخنگوي دولت با اشاره به اينكه خانم رجبي براي عقيده اش كار مي كند و معتقدم عمليات شهادت طلبانه هم انجام مي دهد، اظهار داشت؛ نبايد به عده يي تقدس بدهيم و بگوييم نبايد در مورد آنها صحبت كرد و چرا اين همه آدم بايد حرف بزنند اما يك نفر حق حرف زدن نداشته باشد. سخنگوي دولت در خصوص فرزندانش نيز گفت؛ دو فرزند دارم كه الحمدلله هيچ كدام دانشگاه آزاد نرفته اند و يك ريال بابت شهريه نداده ام. ضمن اينكه هيچ كدام شان در مدرسه غيرانتفاعي درس نخوانده اند و در مدارس معمولي تحصيل كرده اند.

? هشدار جنتي به «فاسد كردن جوانان در دانشگاه»؛ دبير شوراي نگهبان گفت؛ دشمن به فكر فاسد كردن نسل است. به فكر فاسد كردن پسران و دختران در دانشگاه هاست. حتي در حال حاضر در مدارس عراق و با تفرقه بين شيعه و سني اين كار را مي كند. به گزارش «توانا»، احمد جنتي در يادواره يك هزار شهيد صنعت نفت كه در تالار بزرگ كشور برگزار شد با اشاره به اين نكته كه بايد جلوي نفوذ دشمن را بگيريم، اظهار داشت؛ بايد ديد دشمن از چه ناحيه يي مي خواهد بر ما نفوذ كند آيا از ناحيه مسائل بدحجابي و بي بندوباري ها مي خواهد نفوذ كند، از ناحيه ثروت اندوزي هاي نامشروع مي خواهد نفوذ كند يا از ناحيه اختلاف و بدبين كردن به يكديگر و تفرقه اندوزي مي خواهد نفوذ كند. ما بايد در صحنه حضور پيدا كنيم و جلوي ورودشان را بگيريم. وي افزود؛ دشمن به فكر فاسد كردن نسل است. جنتي اضافه كرد؛ پس ما بايد به فكر خدا باشيم و زندگي معنوي را در اين مملكت گسترش دهيم. خصوصاً در جايي كه تاثيرگذاري بيشتري دارد به عنوان مثال وظيفه دانشگاه ها بسيار سنگين است. دبير شوراي نگهبان افزود؛ اين وظيفه عمومي است و هيچ كس مستثني نيست. هر كس به اندازه قدرت خودش بايد كار كند. حتي پدر و مادر در حق فرزندان وظيفه دارند و نبايد بگذارند معتاد شوند. نگذارند آهنگ هاي ناجور بشنوند. نگذارند تحت تاثير ماهواره قرار گيرند كه اين بهترين خدمت به فرزند است.

? توضيح يك خبر؛ در پي درج خبري در ستون پيدا و پنهان در تاريخ 24/9/87 انجمن تخصصي معلولين ايران توضيحي را به دفتر روزنامه ارسال كرده است. در اين توضيح آمده است؛ پيرو درج مطلبي از سوي جمعي از معلولين در ستون پيدا و پنهان در تاريخ «24/9/87» آن روزنامه، ذكر پاره يي از توضيحات جهت تنوير افكار عمومي و اطلاع اين عزيزان ضروري به نظر مي رسد كه در ذيل به آنها اشاره شده است؛ حضور 100 نفر از عزيزان معلول در مجلس در روز تصويب كنوانسيون حقوق معلولين با نظرخواهي از انجمن هاي فعال معلولين و با هماهنگي سازمان بهزيستي صورت گرفته بود كه طي برنامه ريزي انجام شده اين جمع در مجلسي حاضر شدند و در پايان مراسم نيز طبق هماهنگي به عمل آمده از مهمانان پذيرايي شايسته و بايسته يي به عمل آمد. بنابراين سركار خانم آليا هيچ گونه دخالتي در دعوت از مهمانان يا چگونگي اجراي آن نداشته بودند اما اينكه اين عزيزان به دعوت از سوي چه شخص مسوول يا نهاد به مجلس آمده بودند، سوالي است كه با وجود پيگيري هاي به عمل آمده، هنوز پاسخي براي آن نيافته ايم. البته و صدالبته ما نيز در اين ادعا با شما هم عقيده ايم كه اي كاش به حرمت آن روز و رخداد بزرگ پيوستن ايران به جمع كنوانسيون جهاني حقوق معلولين هم كه شده، از تمامي مهمانان حاضر پذيرايي مناسبي به عمل مي آمد و نه فقط از دعوت شدگان. ولي باز هم اين قصور محدود چند نفر از كاركنان و پرسنل مجلس شوراي اسلامي نبايد بهانه يي باشد براي نقد غيرمنصفانه و نسبت دادن چنين مواردي به نماينده يي مانند سركار خانم آليا كه حقيقتاً حمايت ها و اقدام هاي انجام شده از سوي ايشان براي جامعه معلولان به اذعان تمام دست اندركاران شايد در طول تاريخ مجلس ايران بي نظير و مثال زدني باشد چراكه اين گونه برخوردها و انتقادها در شرايط فعلي، نه تنها دردي را از جامعه پردرد معلولين توانمند ايران حل نمي كند كه برعكس، مي تواند باعث دلسردي نه فقط سركار خانم آليا كه حتي بسياري ديگر از مسوولان و مديران نه چندان فراوان باشد كه خالصانه و بدون هيچ گونه چشمداشتي در راستاي حمايت از اهداف بحقه معلولين فعال هستند و در تلاشند. پس بياييم «با هم» باشيم، نه در «مقابل هم». به اميد حمايت تمامي مسوولان، قانونگذاران و مديران از قوانين مرتبط با اين قشر، تكميل آن و اجراي آن قوانين در كشور اسلامي مان، «ايران».
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن