تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جواد نوروزبيگي در گفت وگو با فارس:«كشمير» همچنان در مرحله نگارش فيلمنامه متوقف است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جواد نوروزبيگي در گفت وگو با فارس:«كشمير» همچنان در مرحله نگارش فيلمنامه متوقف است
خبرگزاري فارس: جواد نوروزبيگي گفت: «كشمير» پروژه بعدي «مجيد مجيدي» همچنان در مرحله نگارش فيلمنامه متوقف است.


تهيه‌كننده فيلم سينمايي «كشمير» در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس، اظهار داشت: از ابتداي سال جاري صحبت‌هايي درخصوص ساخت فيلم «كشمير» توسط مجيد مجيدي مطرح شد و حتي در مقطعي با همكاري مشترك مجيدي و اصغر فرهادي نگارش فيلمنامه آغاز شد اما در حال حاضر پروژه «كشمير» همچنان در مرحله نگارش فيلمنامه متوقف است.
نوروزبيگي در خصوص توقف پروژه «كشمير» در مرحله نگارش فيلمنامه به فارس گفت: به دليل اين كه هم مجيدي درگير نمايش و اكران‌هاي خارجي «آواز گنجشك‌ها» شد و هم اضغر فرهادي درگير توليد و مراحل فني فيلم جديد خود شد، در نتيجه نگارش فيلمنامه «كشمير» با وقفه روبرو شد كه به‌محض فارغ شدن فرهادي از مراحل فني «درباره الي» كار نگارش فيلمنامه «كشمير» از سر گرفته خواهد شد.
براساس اين گزارش، «مجيدي» سال گذشته براي نمايش فيلم «بيد مجنون» به هندوستان سفر كرده بود و در جريان اين سفر با پيشنهاد شركت «اسپوت بوي يوتي‌وي» هندوستان قرار است فيلمي در سريناكار كشمير بسازد.
«مجيدي» پيش از اين به مطبوعات هندوستان گفته بود: احساس مي‌كنم چنين پروژه‌هايي به افزايش توليد مشترك ايراني و هندي مي‌انجامد و فيلمسازان مستعد ايراني را براي رسيدن به مخاطب گسترده‌تر تشويق مي‌كند.اين پروژه‌هاي مشترك علاوه بر مبادلات فني و فرهنگي به هر دو طرف ايراني و هندي سود مي‌رساند و سينمايي با وجهه بين‌المللي بنيان مي‌نهد. ضمن اينكه سينماي انسانگرايانه را در هند گسترش مي‌دهد.
به گزارش فارس، «مجيد مجيدي» پيش از اين در گفت وگويي با فارس در خصوص زمان كليد خوردن «كشمير» اظهار داشته است: «كشمير» را ارديبهشت سال آينده در سريناكار كشمير كه معروف به «ايران صغير»است، مي‌سازم و بازيگران آن همگي كشميري هستند.
هنوز مشخص نيست كه نگارش فيلمنامه فوق چه زماني به پايان برسد و وارد مرحله توليد شود.
اين فيلم با موضوع كودكان ساخته مي‌شود و قهرمانانش را كودكان تشكيل مي‌دهند.فيلمبرداري آن قرار است در بمبئي، كشمير و دهلي انجام ‌شود.
انتهاي پيام/ا
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن