تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820563311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
عجله نكنيد

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص معرفي همكارانش در تيم پرسپوليس گفت :عجله نكنيد ،پس از بررسي هاي نهايي نام همكار جديدم در كادر فني تيم پرسپوليس را اعلام خواهم كرد.
وي پس از تمرين صبح ديروز تيم فوتبال پرسپوليس پيرامون آخرين وضعيت فني تيمش در تعطيلات نيم فصل، گفت: خوشبختانه وضعيت خوبي داريم و تمرينات با نشاط خوبي دنبال مي شود. فكر مي كنم تيم ما با توجه به اين كه هيچ اردويي نرفته و تنها در تهران تمريناتش را دنبال مي كند در پايان تعطيلات نيم فصل شرايط فني بسيار خوبي خواهد داشت. اين مساله كه گفته مي شود تمرينات پرسپوليس را سخت تر و پرحجم تر كرده ايم را قبول ندارم چرا كه روند ما مثل سابق است و سعي مي كنيم به مرور آمادگي جسماني خوبي براي شروع مسابقات در نيم فصل دوم ليگ برتر پيدا كنيم.
وي درباره غيبت كريم باقري در تمرينات گفت: باقري با اجازه باشگاه مدتي را به سفر رفته كه به زودي پس از بازگشت به ايران به جمع ما ملحق خواهد شد و در تمرينات شركت مي كند.

گزارش از اردوي استقلال تهران در تركيه
تمرين آبي پوشان در راهروي هتل

اردوي يك هفته ايي تيم استقلال تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و در شرايطي كه ديروز هواي آنتاليا باراني بود بازيكنان تيم استقلال درراهروي هتل محل اقامت خود تمرين سبكي را انجام دادند و سپس به استراحت پرداختند.
ابراهيم تقي پور و هاشم بيگ زاده به دليل كشيدگي عضله ي ران استراحت كردند اما، به احتمال زياد از امروز در تمرين ها حاضر مي شوند.
تمرين هاي استقلال امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر پيگيري مي شود و استقلال روز چهارشنبه به مصاف تيمي از قزاقستان مي رود.
هم چنين يك منبع آگاه در باشگاه استقلال تهران شايعه اخراج فرهاد مجيدي از اين تيم را تكذيب كرد. يكي از اعضاي باشگاه استقلال در توضيحي دراين باره به ايسنا گفت: غيبت مجيدي در تمرين هاي تركيه با هماهنگي كادرفني استقلال صورت گرفته و با وجود اين كه مجيدي قصد داشت در دو روز پاياني به تمرين هاي استقلال در تركيه ملحق شود با هماهنگي كادر فني قرار شد تا اين بازيكن در تهران بماند و از روز شنبه به تمرين هاي استقلال در تهران اضافه شود.
هم چنين درخواست جذب فرهاد مجيدي از سوي تيم هاي داخلي و خارجي نيز رد شده و باشگاه استقلال اعلام كرده است كه تا اين لحظه هيچ گونه درخواستي به صورت مكتوب از باشگاه هاي خارجي و يا داخلي براي جذب مجيدي دريافت نكرده است.

مديرعامل باشگاه استقلال به تركيه نرفت

امير حسين واعظ آشتياني كه قرار بود ديروز به اردوي تيمش ملحق شود، به دليل ترافيك كاري و انجام امور باشگاه از رفتن به تركيه منصرف شد.
گفتني است كه ،تيم فوتبال استقلال تهران از پنجشنبه گذشته اردوي نيم فصل خود را در آنتالياي تركيه شروع كرده است و پنجشنبه هفته جاري به تهران باز خواهد گشت .

استقلال زنيدپور و آرفي را نخواست

باشگاه استقلال از به خدمت گرفتن ميلاد زنيدپور بازيكن ناراضي سايپا و اشپيتيم آرفي مهاجم آلبانيايي تبار پيام خراسان، منصرف شد.
باشگاه سايپا به ميلاد زنيدپور بازيكن ناراضي خود رضايتنامه قطعي نمي دهد و فقط حاضر است تا پايان هشتمين دوره ليگ برتر وي را به صورت قرضي در اختيار باشگاه استقلال قرار دهد. همچنين پيوستن آرفي به استقلال به دليل مبلغ بالاي رضايتنامه منتفي شد. باشگاه پيام خراسان كه تا پايان ليگ برتر با اين بازيكن قرارداد دارد، براي صدور رضايتنامه مهاجم جدايي طلب ،خواستار مبلغ بالايي است، به همين دليل استقلالي ها از جذب اين بازيكن منصرف شده اند.

عباس ترابيان رييس كميته فوتسال :
شمس بعد از اتمام ليگ كارش را شروع مي كند

عباس ترابيان رييس كميته فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال در خصوص وضعيت قرارداد حسين شمس گفت :پيش نويس قرارداد حسين شمس آماده شده است و پس از اصلاح برخي نظرات فدراسيون و شمس، قرارداد سرمربي تيم ملي به امضاي دو طرف مي رسد.
وي افزود: سرمربي تيم ملي فوتسال پس از امضاي قراردادش در نشستي مطبوعاتي با رسانه ها، برنامه هاي آماده سازي تيم ملي براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا و جام جهاني آينده را تشريح خواهد كرد.
وي اضافه كرد : شمس بعد از اتمام ليگ برتر برنامه هاي خود را در تيم ملي فوتسال ايران آغاز خواهد كرد.

بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك:
هنوز خارجي يا داخلي بودن مربي تيم فوتبال اميد مشخص نيست

بهرام افشارزاده دبير كل كميته ملي المپيك در ارتباط با انتخاب سرمربي تيم ملي اميد در گفت وگو با ايسنا گفت :در مورد انتخاب مربي خارجي و داخلي براي تيم ملي فوتبال اميد بايد تحقيق كرد و براي حضور موفق بايد يك كادر فني قوي را انتخاب كرد.
وي افزود: هر چه بيشتر در اين رابطه صحبت كنيم، شكاف بيشتر مي شود. در هر صورت ما سعي مي كنيم با همفكري با فدراسيون فردي را انتخاب كنيم كه به سود و نفع مملكت باشد.
وي اضافه كرد: مربي بايد به روز بوده، در كلاس هاي آموزشي شركت كرده و همواره در كنار تيم ها باشد. يك مربي بايد يك روانشناس كامل باشد. علم روز دنيا را بشناسد اما متاسفانه مربيان ما كمتر در كلاس هاي آموزشي حضور مي يابند.
افشارزاده با تاكيد بر اينكه تا 15 روز آينده با همكاري و همفكري فدراسيون فوتبال تكليف سرمربي تيم ملي اميد معلوم مي شود، گفت: راجع به مربي خارجي هم بايد تحقيق كرد. موفقيت در ميدان بزرگي مثل المپيك به يك كار گروهي نياز دارد. ما بايد فيزيوتراپ، ماساژور، آناليزور و سرپرست قوي را به كار بگيريم، با انتخاب يكي، دو نفر نمي توان به راحتي موفق شد.
دبير كل كميته ملي المپيك افزود: اعتقاد دارم در المپيك مي توانيم مدال بياوريم چرا كه تيم هاي قوي و قدر در فوتبال المپيك حاضر نمي شود و با برنامه ريزي مناسب مي توان به كسب مدال اميدوار بود. ما بايد كاري كنيم كه حرف به عمل نزديك شود و براي اين كار بايد از بهترين ها استفاده كرد.
وي در پاسخ به اين سوال كه مربيان بزرگ پول زياد مي خواهند، گفت: در مملكت پول به اندازه كافي داريم. كار بزرگ مربي بزرگ مي خواهد و اگر مي خواهيم موفق شويم بايد هزينه كنيم.
افشارزاده در پاسخ به اين سوال كه آيا گزينه خاصي را مد نظر داريد، خاطرنشان كرد: گزينه هاي مورد نظر خود را در ذهن دارم اما فعلا گفتن اسم آ نها به صلاح نيست.

پيكر مرحوم لطيف امروز تشييع مي شود

پيكر مرحوم منوچهر لطيف، ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه) از مقابل منزل وي به سمت بهشت زهرا (س) تشييع مي شود. روابط عمومي فدراسيون كشتي روز دوشنبه اعلام كرد كه مراسم بزرگداشت آن مرحوم نيز روز جمعه ششم ديماه از ساعت 13 الي 30:14 در مسجد نبي، واقع در خيابان اميرآباد شمالي برگزار خواهد شد. منوچهر لطيف كارشناس قديمي و توانمند كشتي ايران و اولين داور بين المللي كشتي كشورمان بود كه پس از تحمل بيماري سرطان، بامداد ديروز در بيمارستان فياض بخش تهران به ديار باقي شتافت.

اعتراض باشگاه استقلال به روز بازي پرسپوليس

باشگاه استقلال به طور رسمي اعتراض خود به تاريخ در نظر گرفته شده براي برگزاري بازي با پرسپوليس را به فدراسيون فوتبال اعلام كرد.
به گزارش فارس، سازمان ليگ 25 بهمن ماه را براي برگزاري ديدار برگشت پرسپوليس و استقلال در نظر گرفته كه اين تاريخ، 48 ساعت بعد از بازي تيم ملي مقابل كره جنوبي است.
به همين دليل و به طور غير رسمي، دو باشگاه اعتراض خود را به اين تاريخ در نظر گرفته شده اعلام كردند. در همين راستا، استقلال ديروز در نامه اي رسمي به سازمان ليگ خواستار تغيير در اين برنامه شد.
گفته مي شود سازمان ليگ نيز در حال بررسي تغيير برگزاري اين مسابقه است و به نظر قرار است اين ديدار به 26 بهمن ماه موكول شود.

اعتراض استقلالي ها رد شد
عزيز محمدي : 25 بهمن استقلال - پرسپوليس بازي مي كنند

عزيز محمدي رييس سازمان ليگ فوتبال بار ديگر بر برگزاري ديدار برگشت استقلال - پرسپوليس در بيست و پنجم بهمن ماه تاكيد كرد.
وي در گفت وگو با ايسناو در پاسخ به اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاري اين ديدار گفت: زمان برگزاري اين ديدار در نشست سازمان ليگ تاييد شده و دو تيم استقلال و پرسپوليس بايد در اين تاريخ با يكديگر رقابت كنند.
وي تاكيد كرد: اعتراض باشگاه ها معمولا هميشه بوده است ولي ما طبق برنامه در تاريخ 25 بهمن اين ديدار را برگزار مي كنيم و اعتراض باشگاه استقلال وارد نيست. بايد طبق برنامه پيش برويم.
وي در مورد هماهنگي سازمان ليگ با نيروي انتظامي و يگان ويژه ورزشگاه آزادي نيز براي برگزاري اين ديدار گفت: ما پس از اين كه زمان بازي مشخص شده با يگان ويژه هماهنگي هاي لازم را انجام مي دهيم. تاكنون هيچ گاه قبل از مشخص شدن زمان اين ديدار هماهنگي انجام نمي داده ايم.

به دعوت پيم وربيك
افشين قطبي به استراليا رفت
افشين قطبي، سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس براي ملاقات با پيم وربيك، سرمربي هلندي تيم ملي استراليا امارات را به مقصد اين كشور ترك كرد.
به گزارش مهر، قطبي به دنبال جدايي از تيم فوتبال پرسپوليس بيش از يك ماه است كه در امارات اقامت دارد. اين مربي كه هنوز بصورت رسمي با هيچ تيمي وارد مذاكره نشده به دعوت پيم وربيك، سرمربي تيم ملي فوتبال استراليا به اين كشور سفر كرده است.
هنوز مشخص نيست در ملاقات قطبي با پيم وربيك بحث حضور وي در كادر فني تيم ملي استراليا مطرح مي شود يا خير، اما بعيد نيست دوباره باب همكاري اين دو باز شود.
نزديكان قطبي در امارات از حضور وي در تيم ملي استراليا و همكاري مجددش با پيم وربيك ابراز بي اطلاعي مي كنند اما مدير برنامه هاي قطبي اين موضوع را منتفي ندانسته و از احتمال پيوستن او به كادر فني تيم ملي استراليا خبر داده است.

پيروزي استقلال برابر يشيل باير آنتاليا

تيم فوتبال استقلال تهران كه براي برگزاري اردوي آماده سازي يك هفته اي راهي تركيه شده است، در نخستين ديدار تداركاتي خود برابر يشيل باير آنتاليا به پيروزي 2 بر يك دست يافت. علي عليزاده گل هاي استقلال را به ثمر رساند و تك گل تيم تركيه اي در دقيقه 60 وارد دروازه آبي پوشان شد.
شاگردان امير قلعه نوعي در دومين مسابقه خود در اين اردو، عصر چهارشنبه به ديدار تيم فوتبال "تالدي گئورگان" از تيم هاي ليگ قزاقستان مي روند كه آخرين ديدار دوستانه آبي پوشان تهراني در اين اردو محسوب مي شود.
بازيكنان تيم استقلال در حال حاضر در هتل فينم كه پنج ستاره است اقامت دارند، هتلي كه در يك كيلومتري كمپ محل برگزاري تمرينات اين تيم قرار دارد.

چهارشنبه،پرسپوليس - راه سازان قم

تيم فوتبال پرسپوليس روز چهارشنبه و در ديداري تداركاتي مقابل راه سازان قم قرار مي گيرد.
گفتني است ، باتوجه به اينكه افشين پيرواني قصد داشت براي سنجيدن ميزان آمادگي بازيكنان خود چند ديدار تداركاتي قبل از شروع نيم فصل دوم برگزار كند، روز گذشته با مسئولان تيم فوتبال راه سازان قم براي برگزاري يك ديدار تداركاتي در روز چهارشنبه به توافق رسيد. اين مسابقه صبح روز چهارشنبه و در ورزشگاه راه آهن برگزار مي شود. سه تيم خواهان بازي دوستانه با پرسپوليس در روزهاي گذشته شده بودند كه تيم فوتبال راه سازان قم از تيم هاي حضور يافته در ليگ دسته دو انتخاب شد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس درمجموعه ورزشي راه آهن
باز هم كريم نبود

تمرين صبح ديروز تيم فوتبال پرسپوليس در زمين شماره يك مجموعه ورزشي راه آهن برگزار شد و بازيكنان پس از شروع تمرين به مدت نيم ساعت جلسه اي را با افشين پيرواني در رختكن برگزار كردند. در شروع تمرين نفرات حاضربه مدت 30 دقيقه زير نظر پرويز كماسي، دويدن دور زمين و گرم كردن بدن هاي خود و هم چنين استارت هاي كوتاه و بلند و عبور از موانع را در دستور كار داشتند.
پس از آن افشين پيرواني بازيكنان را به سه گروه هفت نفره تقسيم كرد و آنها در سه قسمت از زمين به تمرين آقاوسط پرداختند. پس از اين تمرين و در آخرين قسمت از تمرينات ، بازيكنان در قالب سه تيم به صورت گروهي به تمرينات حفظ توپ و پرسينگ پرداختند.
عابدزاده نيز به همراه پسرش در گوشه اي از زمين، دروازه بانان پرسپوليس را تمرين مي داد.
در اين تمرين حدود 50 هوادار پرسپوليس در گوشه اي از استاديوم حاضر بودند و در گوشه اي ديگر، معدودي از ليدرهاي پرسپوليس حضور داشتند كه به تشويق بازيكنان اين تيم پرداختند. آنها كه فاصله زيادي با سكوهاي تماشاگران داشتند، آنها را ترغيب به تشويق بازيكنان و مربيان پرسپوليس كردند. در تمرين ديروز كريم باقري به علت سفر به خارج از كشور و هم چنين ملي پوشان پرسپوليس غايب بودند. هم چنين جواد كاظميان نيز براي دومين روز در تمرينات گروهي پرسپوليس شركت كرد.

دكترعبدالله جاسبي رييس دانشگاه آزاد اسلامي:
تمام واحدهاي دانشگاه آزاد سلامي داراي سالن ورزشي مي شوند

دكترعبدالله جاسبي رييس دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص احداث مكانهاي ورزشي در دانشگاهها گفت: تمام واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي موظف اند يك سالن ورزشي براي خود احداث كنند.
وي با بيان اينكه بيش از 70 درصد مدال هاي ورزشي دانشجويان در رقابت هاي بين المللي را دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي كسب مي كنند به خبرنگار ايسنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامي علاوه بر بعد ورزش قهرماني در بعد همگاني نيز فعال است، به طوري كه همه واحدهاي دانشگاه موظف هستند يك سالن تربيت بدني داشته باشند و ساختمان هاي تازه ساخت بعد از گذشت چند سال بايد حتما يك سالن تربيت بدني تاسيس كنند.
وي ادامه داد: بالاي 300 واحد دانشگاهي در هر شهر داراي امكانات ورزشي است و در بسياري از شهرستان ها مردم بيرون از دانشگاه هم مي توانند از اين امكانات ورزشي استفاده كنند. در خيلي از واحدها حتي بيشتر از آنچه ما الزام كرده ايم امكانات فراهم كرده اند، مثلا ساخت استخر جز» الزامات نبوده ولي خيلي از واحدها حالا استخر سرپوشيده احداث كرده اند.

المپياد دانشجويي دانشگاه علمي كاربردي

اولين المپياد فرهنگي ورزش دانشگاهي علمي كاربردي دررشته هاي جودو ، شطرنج ، كشتي ، دو وميداني وشنا برگزار شد واين نتايج به دست آمد.
در مسابقات جودو، تيم تهران با كسب 3 مدال طلا، 3 برنز و يك مقام پنجمي بر سكوي قهرماني ايستاد. پس از تهران تيم هاي مازندران و چهار محال و بختياري عناوين دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در مسابقات شطرنج كه در هفت دور برگزار شد. استان آذربايجان غربي با 15 امتياز قهرمان شد. استان آذربايجان شرقي با 5 13/ امتياز بر سكوي دوم استاد و استان اردبيل با 13 امتياز مقام سوم را به دست آورد.
در مسابقات كشتي تيم استان خراسان رضوي با كسب 52 امتياز قهرمان شد، تيم استان تهران با كسب 47 امتياز نايب قهرمان شد و تيم استان كرمانشاه با 39 امتياز به مقام سوم دست يافت.
در مسابقات دووميداني در مواد 60 متر، 400 متر، 800 متر، 3 هزار متر، 60 متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه و 4 در 400 متر امدادي برگزار شد، تيم دو و ميداني استان قزوين با كسب 5 مدال طلا، 3 نقره و يك برنز قهرمان شد، تيم استان تهران با كسب 2 مدال طلا و يك برنز نايب قهرمان شد و تيم استان خراسان رضوي با كسب يك مدال طلا و 2 برنز به مقام سوم دست يافت. در شنا تيم تهران با كسب 303 امتياز قهرمان شد و تيم هاي آذربايجان شرقي و خراسان رضوي به ترتيب با كسب 265 و 229 امتياز دوم و سوم شدند.

نايب رييس فدراسيون دووميداني:
بانوان پا به پاي مردان فعال هستند
آذردخت نيازاده نايب رييس فدراسيون دووميداني در بخش بانوان گفت: با حمايت هاي رييس فدراسيون دووميداني، بخش بانوان در تمامي زمينه ها فعال است و حتي رقابت هاي ليگ بانوان نيز همچون آقايان در 5 مرحله برگزار شد.
وي در گفت و گو با ايرنا، افزود : با نظر مثبت رييس فدراسيون دووميداني، تمامي امكانات براي فعاليت بانوان دووميداني كار كشور فراهم شده است و اين ورزشكاران با هيچگونه مشكلي مواجه نيستند.
وي اضافه كرد : رقابت هاي ليگ دووميداني بانوان كشور امسال در 5 مرحله برگزار شد و در زمان برگزاري خوشبختانه با مشكلي روبرو نبوده و تمامي 5 مرحله با شرايط مطلوب برگزار شد .
وي خاطرنشان كرد: امسال بيشتر رقابت هاي ليگ بانوان كشورمان به صورت متمركز در تهران برگزار شد اما تلاش مي كنيم به منظور توسعه بيشتر اين رشته در سراسر كشور، از سال آينده اين رقابتها را در استانهاي مختلف برگزار كنيم .
وي ادامه داد: مسولان فدراسيون دووميداني براي توسعه و گسترش اين رشته تاكيد دارند و بدين منظور تلاش مي شود بيشتر فعاليت ما در بخش بانوان روي رده هاي سني نوجوانان و جوانان باشد.
وي با بيان اينكه هم اكنون اردوي آمادگي تيم ملي بانوان در بخش دو صحرانوردي كشور تشكيل شده است،گفت : در اين اردو كه در تهران تشكيل شده 8 ورزشكار به تمرين مشغول هستند كه از ميان آنها 6 نفر انتخاب و اعزام خواهند شد و از اين تعداد، امتيازهاي 3 ورزشكار در رقابت هاي دو صحرانوردي قهرماني آسيا محسوب مي شود.
وي در ادامه اظهار داشت : جايگاه دووميداني بانوان ايران در سطح آسيا هنوز به شرايط مطلوب نرسيده است اما تلاش مي كنيم كه بتوانيم جايگاه خود را در سطح آسيا ارتقا» دهيم .
وي در عين حال متذكر شد كه حضور بانوان ايران در رقابت هاي آسيايي با ديگر كشورها تفاوت دارد و ورزشكاران كشورمان با پوشش كاملا اسلامي در اين رقابت ها حضور مي يابند.
وي در مورد رقابت هاي دو صحرانوردي قهرماني آسيا، اظهار داشت: چنانچه دووميداني كاران صحرانورد كشورمان بتوانند مقام هاي سوم تا ششم را كسب كنند اين نتيجه براي ما يك موفقيت محسوب مي شود .
وي گفت : هم اكنون بانواني كه در سطح كشور به صورت حرفه اي فعاليت دارند بالغ بر يك هزار نفر مي باشند و تلاش ما اين است كه با توسعه و گسترش اين رشته در سطح بانوان، بتوانيم اين تعداد را در آينده افزايش دهيم .
وي افزود : بسياري از استانهاي كشور در بخش دووميداني بانوان فعال هستند و با تدابيري كه از سوي رييس فدراسيون دووميداني در نظر گرفته شده ، مقرر گرديده است كه بخش بانوان بتواند در مواد پرتاب چكش ، پرش با نيزه و دو 3 هزار متر با مانع كه هنوز فعال نيست به ديگر مواد افزوده شود.
نايب رييس فدراسيون دووميداني گفت : در بخش بانوان نيز همچون مردان ، دووميداني كاران در تمامي مواد بايد فعال باشند .

جواد نكونام هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا:
فقط با يك پيشنهاد استثنايي از اوساسونا مي روم

جواد نكونام هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا اسپانيا يكشنبه شب چهارمين گل فصل جاري خود را در ديدار با ختافه به ثمر رساند.
به گزارش سايت رسمي باشگاه اوساسونا، اين مسابقه كه در هفته شانزدهم لاليگا در زمين اوساسونا انجام شد با نتيجه 5 بر 2 به سود ميزبان خاتمه يافت اما اوساسونا با كسب 12 امتياز همچنان در قعر جدول مسابقات باقي ماند.
نكونام پيش از اين در يك كنفرانس خبري از "خوزه آنخل زيگاندا" سرمربي سابق اوساسونا تشكر كرده و گفته بود: به خاطر همه كارهايي كه زيگاندا براي من انجام داد، از او تشكر مي كنم. به لطف او است كه من اكنون در اوساسونا بازي مي كنم. از آشنايي با او خوشحالم و بهترين ها را برايش آرزو مي كنم.
وي در مورد عملكرد كنوني تيم اوساسونا نيز اظهار داشت: همه بازيكنان سخت در تلاش هستند. در اين فصل بدشانسي آورديم اما بايد به مبارزه خود ادامه بدهيم. تيم در حال پيشرفت است و من مطمئنم كه مي توانيم در جدول صعود كنيم. من به سقوط حتي فكر هم نمي كنم.
نكونام افزود: ما تيم خوبي داريم و حتي اگر سقوط هم كنيم در اين تيم مي مانم. فقط در صورتي آن را ترك مي كنم كه يك پيشنهاد استثنايي داشته باشم. در اوساسونا كاملا احساس راحتي مي كنم و مي خواهم اينجا بمانم.

مسابقات ليگ برتر واليبال
صعود ارتعاشات صنعتي و برق كرمان

نيم فصل نخست مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با برتري تيم ارتعاشات صنعتي در مصاف با برق كرمان و صعود دو تيم در جدول رده بندي به پايان رسيد.
گفتني است كه ، ديدار معوقه تيم هاي ارتعاشات صنعتي و برق كرمان از هفته دوم نيم فصل نخست مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با پيروزي 3 بر صفر تيم تهراني به پايان رسيد.
شاگردان محمدرضا گلزار سه گيم اين ديدار را به سود خود تمام كردند.
ارتعاشات با كسب اين پيروزي 17 امتيازي شد و به رده يازدهم جدول رده بندي صعود كرد، برق كرمان نيز با وجود متحمل شدن شكست از رده چهاردهم به جايگاه سيزدهم ارتقا يافت.
نيم فصل دوم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از 11 دي ماه آغاز مي شود.

مسابقات ليگ تيراندازي باكمان
برگزاري هفته نخست ليگ تيروكمان در تهران

دومين دوره ليگ برتر تيراندازي با كمان مردان با حضور 80 كماندار در دو اسلحه ريكرو و كامپوند و در قالب 11 تيم در سالن مجموعه ورزشي شهداي طرشت آغاز شد. در اولين هفته اين پيكارها تيم هاي پارس جنوبي، پاس همدان، پيام لرستان، آدينه كريمان كرمان، آلومينيم اراك، كرج، شهر كرد، طرشت، كردستان، گيلان و يزد در مسافت 18 متر داخل سالن به رقابت پرداختند.
در اسلحه ريكرو و در پايان مرحله مقدماتي تيم پارس جنوبي قهرمان دوره گذشته ليگ با 844 امتياز اول شد، تيم هاي طرشت و پاس همدان نيز به ترتيب با كسب 842 و 834 امتياز بر سكوهاي دوم و سوم ايستادند.

ايران ميزبان دومين دوره بازيهاي معلولين كشورهاي اسلامي
غفور كارگري نايب رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين گفت: دومين دوره بازيهاي معلولين كشورهاي اسلامي مهرماه سال آينده در ايران برگزار مي شود.
وي به خبرنگار ايرنا، گفت: اين بازيها در پنج رشته واليبال نشسته، بسكتبال با ويلچر، فوتبال كم توانان ذهني، تنيس روي ميز و تيراندازي برگزار خواهد شد.
كارگري با بيان اينكه براي حضور در اين رقابتها از 57 كشور عضو سازمان كنفرانس اسلامي دعوت بعمل آمده است ، افزود: تا كنون چندين كشور براي حضور در اين رقابتها اعلام آمادگي كردند كه به محض نهايي شدن فهرست آنان اعلام خواهد شد.
نايب رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين، تصريح كرد: براي هر چه بهتر برگزار شدن اين مسابقات، نخستين جلسه ستاد برگزاري اين رقابت ها با حضور انجمن ها و معاونت هاي مربوط در فدراسيون جانبازان و معلولين برگزار شد و وظايف و ماموريت هاي كلي بخش هاي مختلف تعيين و به آنان ابلاغ گرديد.
كارگري برآورد دقيق از نيازمندي هاي اين مسابقات را از ديگر تصميمات نخستين جلسه ستاد اين رقابتها دانست و افزود: همچنين قرار شد سالن هاي پيشنهاد شده براي برگزاري اين دوره مسابقات مورد بازديد روساي انجمن ها قرار گيرد و در صورتي كه مطابق با استانداردهاي مورد نياز نباشد، سالن هاي جايگزين پيشنهاد شود.
بازيهاي معلولين كشورهاي اسلامي هر چهار سال يكبار برگزار مي شود و ايران در نخستين دوره اين رقابت ها كه در كشور عربستان سعودي برگزار شد،حضور نداشت.

رقابت هاي پينگ پنگ ارتش
نيروي زميني قهرمان شد
مسابقات پينگ پنگ ارتش جمهوري اسلامي ايران با برتري تيم نيروي زميني به پايان رسيد.
به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران ( تربيت بدني ) در اين مسابقات كه به مناسبت گراميداشت عيد غدير و هفته ولايت برگزار شد ، 40 تيم در قالب 7 تيم از يگانهاي تابعه ارتش به ميزباني دانشگاه امام خميني ( ره ) نوشهر به مدت 3 روز در دو قسمت دوبل و انفرادي با هم به رقابت پرداختند ، كه در پايان تيم نيروي زميني با كسب بيشترين امتياز در مجموع به عنوان قهرماني دست يافت و تيم هاي نيروي دريايي و نيروي هوايي دوم وسوم شدند.
اسامي نفرات برتر انفرادي : سعيد متقي - عمران شكاري - امين رستمي و ميثم قادري.
اسامي نفرات برتر دوبل : صادق خياط صبحي و رحمان خادم اميري - عمران شكاري و سعيد متقي - امين رستمي و سعيد داداش زاده - پويان عدالتخواه و منصور نصرتي.

وحيد هاشميان مهاجم ايراني بوخوم:
قصد جدايي ندارم

وحيد هاشميان مهاجم ايراني بوخوم شايعه جدايي خود از اين تيم را رد كرد و گفت: تا پايان قراردادم از تيم بوخوم جدا نمي شوم.
به گزارش مهر، چند روز گذشته اخبار زيادي در رسانه هاي آلماني در خصوص مهاجم ايراني بوخوم منتشر شد كه برخي از خبرگزاري ها و روزنامه هاي كشورمان اقدام به ترجمه آنها كردند.
در اين راستا نشريه بيلد نيز اعلام كرد كه تيم دسته دومي دويسبورگ كه سرمربيگري آن را پيتر نويرورر برعهده دارد، خواهان عقد قرارداد با هاشميان بوده و مي خواهد با در اختيار گرفتن چنين مهاجمي به فكر صعود به بوندسليگا يك باشد.
با اين حال وحيد هاشميان بار ديگر در گفت و گو با سايت شخصي خود اظهار داشت: من چند پيشنهاد از تيم هاي مختلف دريافت كرده ام و مي خواهم روشن كنم كه قصد ندارم تا پايان قراردادم از بوخوم جدا شوم.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن