تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817090225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
افشارزاده:استعفاي مديران دو شغله غيرممكن است
دبير كل كميته ملي المپيك به خبرنگاران پيشنهاد كرد به موضوع دوشغله بودن مديران ورزشي نپردازند و سكوت كنند چرا كه استعفاي دوشله ها غير ممكن است. بهرام افشارزاده در گفت و گو وبا ايپنا با اشاره به اينكه موضوع دوشغله بودن مديران ورزشي درحال برطرف شدن است گفت: استخدام 24 هزار نيرو نه تنها ساده نيست بلكه غير ممكن است روساي فدراسيون ها از فيلترهاي زيادي رد شده اند تا به اين جايگاه رسيده اند و ما مي توانيم براي اداره امور آن رشته ورزشي خاص به آنها اعتماد كنيم. دبير كل كميته ملي المپيك اضافه كرد: رياست فدراسيون مسئوليت سنگيني است كه نمي توان به دوش هر كسي گذاشت. تغيير روساي فدراسيون ها به علت دو شغله بودنشان غير ممكن است و اين مساله نيز به زودي حل مي شود.

پدر كشتي نويسي ايران درگذشت
منوچهر لطيف، قديمي ترين و برجسته ترين كارشناس كشتي ايران بامداد روز دوشنبه در سن 70 سالگي دار فاني را وداع گفت. وي كه از مدت ها قبل با بيماري سرطان دستگاه گوارش دست به گريبان بود در بيمارستان فياض بخش تهران به ديار باقي شتافت. لطيف كه بيش از 50 سال سابقه حضور در عرصه مطبوعات ورزشي را داشت از مدت ها پيش در بستر بيماري به سر مي برد.
روزنامه ابتكار درگذشت پيشكسوت رسانه هاي ورزشي را به جامعه ورزشي كشور و بويژه خانواده اين مرحوم تسليت عرض مي نمايد.

آشتياني: همه دوشغله ها با هم استعفا» مي دهيم!
كناره گيري مديران دوشغله از يكي از پست هاي خود اين روزها محل بحث و حاشيه زيادي است. بر اساس يك حساب تقريبي، بيش از 20 مدير ورزشي هم اكنون با استدلال سازمان بازرسي كل كشور دو شغله محسوب مي شوند و در صورت اجرايي شدن اين قانون بايستي از سمت خود كنار بروند. به گزارش ايپنا، اميررضا واعظ آشتياني گفت: اگر قرار باشد دو شغله ها از فدراسيون ها استعفا بدهند همه با هم اين كار را انجام مي دهيم! رئيس فدراسيون دوچرخه سواري با تاكيد بر اينكه در خصوص مبحث دو شغله ها بارها نظرات خود را اعلام كرده و نظر جديدي در اين خصوص ندارد گفت: من قرار نيست از سمت رياست فدراسيون دوچرخه سواري استعفا» بدهم و اگر بنا بر استعفا» شود، همه مديران با هم استعفا» خواهيم داد.

14 ركابزن جوان به اردوي تيم ملي پيست دعوت شدند
اردوي آمادگي تيم ملي دوچرخه سواري پيست جوانان دوشنبه در تهران آغاز شد. اين اردو با حضور 14 ركابزن منتخب از سراسر ايران، به مدت 7 روز در محل پيست دوچرخه سواري ورزشگاه آزادي تهران و زير نظر مجيد ناصري دنبال مي شود. اردوي تداركاتي تيم ملي دوچرخه سواري ايران در رده سني بزرگسالان در بخش جاده نيز پيش از اعزام ركابزنان به جام جهاني چين در تهران برگزار مي شود.

مسابقات جهاني بيس بال به ميزباني ايران برگزار مي شود
چهارمين دوره مسابقات جهاني بيس بال از ششم تا پانزدهم اسفند ماه در جزيره كيش برگزار مي شود. به گفته رئيس فدراسيون همگاني، اين مسابقات با حضور 12 تيم از اروپا و 4 تيم از افريقا و كشورهاي حاشيه خليج فارس از ششم اسفند ماه به ميزباني كيش برگزار مي شود. تيم ايران در دوره گذشته به مقام سوم دست يافت.

نكونام: فقط با يك پيشنهاد استثنايي از اوساسونا مي روم
"جواد نكونام" هافبك ايراني تيم فوتبال اوساسونا اسپانيا چهارمين گل فصل جاري خود را در ديدار با ختافه به ثمر رساند. اين مسابقه كه در زمين اوساسونا انجام شد با نتيجه 5 بر 2 به سود ميزبان خاتمه يافت اما اوساسونا با كسب 12 امتياز همچنان در قعر جدول مسابقات باقي ماند. نكونام پيش از اين در يك كنفرانس خبري از "خوزه آنخل سيگاندا" سرمربي سابق اوساسونا تشكر كرده و گفته بود: به خاطر همه كارهايي كه سيگاندا براي من انجام داد، از او تشكر مي كنم. به لطف او است كه من اكنون در اوساسونا بازي مي كنم. از آشنايي با او خوشحالم و بهترين ها را برايش آرزو مي كنم. نكونام افزود: ما تيم خوبي داريم و حتي اگر سقوط هم كنيم در اين تيم مي مانم. فقط در صورتي آن را ترك مي كنم كه يك پيشنهاد استثنايي داشته باشم. در اوساسونا كاملا احساس راحتي مي كنم و مي خواهم اينجا بمانم.

سعيدلو چارشنبه رسما معرفي مي شود
روز چهارشنبه هفته جاري جلسه مجمع باشگاه پرسپوليس تهران با حضورعلي آبادي وعلي سعيدلو در دفتر علي آبادي برگزار خواهد شد. به گزارش ايپنا، قرار است در اين جلسه تصميمات بسيار حساسي اتخاذ شود.مهمترين بحث در جلسه مجمع باشگاه پرسپوليس درباره حضور مجدد سعيدلو درباشگاه پرسپوليس اين بار به عنوان رئيس مجمع خواهد بود و همچنين درباره استعفاي حسين هدايتي رئيس هيات مديره اين باشگاه كه چندي پيش از سمت خود استعفا داده بود تصميم گيري خواهد شد.گفتني است در اين جلسه سعيدلو به طور رسمي به هيات مديره و مجمع باشگاه پرسپوليس اضافه و معرفي خواهد شد.

قلعه نويي: اردوي استقلال تفريحي نيست
استقلالي ها با استفاده از تعطيلات نيم فصل جهت برپايي يك اردوي آماده سازي راهي تركيه شده اند. قلعه نويي اين اردو تداركي جدي و مناسب براي ديدار با سپاهان در ادامه رقابت هاي ليگ برتر مي داند. امير قلعه نويي در خصوص وضعيت استقلال در اردوي تركيه گفت: «شرايط اردويي ما در آنتاليا بسيار خوب است و به لحاظ آب و هوايي و امكانات، هم شرايط خوبي بر اردوي تيم ما حاكم است و ما كاملا رضايت داريم.» وي در ادامه افزود: «اردوي ما در تركيه كاملا جدي است و ما براي تفريح به آنتاليا نيامده ايم و برنامه ويژه اي را در اين اردوي خود دنبال مي كنيم تا با آمادگي كامل خود را براي ديدار حساس با سپاهان آماده كنيم.»

رحمتي: حضورم در اروپا منتفي نشده است
مهدي رحمتي در تورنمنت عمان فقط در بازي با اكوادور تيم ملي را همراهي كرد و در اين مسابقه يك بار دروازه او گشوده شد. رحمتي در خصوص اين مسابقات مي گويد: «تورنمنت خوبي بود ، ما در اين بازي ها مستحق قهرماني بوديم ولي متاسفانه در بازي با اكوادور از موقعيت ها استفاده نكرديم تا آنها به جاي ما راهي فينال شوند.» دروازه بان ملي پوش مس كرمان كه مدتي پيش بحث رفتنش به يكي از تيم هاي اروپايي مطرح شد، در اين مورد مي گويد: «رفتنم به خارج هنوز منتفي نشده ولي بايد با شرايط ايده آل از فوتبال ايران بروم. در ضمن اين را هم بايد در نظر گرفت كه ترانسفر دروازه بان كمي سخت است.»
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن