تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819489592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولويت در تدوين برنامه پنجم توسعه در حوزه ورزش، تقويت بخش خصوصي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اولويت در تدوين برنامه پنجم توسعه در حوزه ورزش، تقويت بخش خصوصي است
ورزش. تربيت بدني. برنامه پنجم توسعه. جوادي پور
دبيركارگروه تدوين برنامه پنجم توسعه در سازمان تربيت بدني با بيان اينكه مباني نظري تدوين برنامه پنجم در اين كارگروه به پايان رسيده است، اعلام كرد: در تدوين اين برنامه تلاش شده است بخش خصوصي و اصل ‪ ۴۴‬تقويت شود.

محمد جوادي پور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا خاطر نشان كرد : در تدوين برنامه پنجم توسعه در عرصه ورزش كشور تلاش شده كه جهت‌گيري هاي كلي، هماهنگ با سند چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله كشور باشد.

جوادي پور افزود: مباني نظري ، رويكردهاي بخش تربيت بدني ، نقاط قدرت و الزامات تعيين شده در برنامه پنجم، صورت گرفته و شاخص‌ها و اهداف متعدد در حوزه‌هاي آموزشي، فرهنگي ، ورزش قهرماني ، همگاني ، دانش آموزي و نيروهاي مسلح بشكلي تدوين شده كه ورزش كشور در برنامه پنجم توسعه، اهداف روشن و ملموسي را دنبال كند.

مديركل دفتر ملي مديريت و توسعه ورزش سازمان تربيت بدني خاطر نشان كرد:
در برنامه پنجم توسعه همچنين تلاش شده است مشكلات قانوني كه در برنامه چهارم پيش روي توسعه ورزش كشور قرار داشت ، برطرف شود.

جوادي پور گفت: براي تدوين چنين برنامه‌اي پيشتر با ادارات كل تربيت بدني تمامي استان‌ها گفت وگوهايي صورت گرفته و نظرها و پيشنهادات آنان در اين خصوص دريافت شده است.

وي خاطرنشان كرد: اين برنامه در پايان در اختيار شوراي عالي تدوين برنامه پنجم توسعه براي طي مراحل قانوني قرار خواهد گرفت .
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن