تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816898149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: توسعه صلح و امنيت اولويت سياست خارجي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سعيدلو: توسعه صلح و امنيت اولويت سياست خارجي ايران است
معاون اجرايي رييس جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر ضرورت ايجاد امنيت و توسعه صلح در منطقه گفت : ايجاد امنيت و توسعه صلح براي همه ملت ها به ويژه كشورهاي همسايه اولويت اصلي سياست خارجي ايران است .


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، "علي سعيد لو" روز يكشنبه پس از مراسم استقبال از " عبدالكريم خليلي" معاون رييس‌جمهوري افغانستان با بيان اينكه ملت ايران پيشرفت و شادي ملت افغانستان را پيشرفت و شادي خود مي‌داند، افزود: عزت، افتخار و سربلندي جمهوري اسلامي ايران متعلق به همه ملت‌هاي مسلمان است.
سعيدلو خاطرنشان كرد: ايران از ايجاد امنيت و آرامش در كشورهاي منطقه به خصوص كشورهاي همسايه استقبال مي‌كند و آمادگي دارد تجربيات و امكانات خود را در اختيار برادران مسلمان خود در كشورهاي همسايه قرار دهد.
معاون اجرايي رييس جمهوري با اشاره به اينكه تهران محدوديتي براي توسعه همكاري با كشورهاي منطقه ندارد، افزود: سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران بر توسعه و تعامل هر چه بيشتر با همه دنيا به ويژه كشورهاي منطقه استوار است.
وي در ادامه پيشرفت ايران را پيشرفت افغانستان دانست و با اشاره به كارهاي صورت گرفته در توسعه روابط دوجانبه در زمينه هاي گوناگون گفت: جمهوري اسلامي ايران مايل است اينگونه همكاري‌ها تداوم پيدا كند و همواره در كنار ملت خوب و مسلمان افغانستان باشد.
سعيدلو در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه كشورهاي منطقه بايد همواره برادرانه در كنار هم زندگي كنند، تصريح كرد: كساني كه از آن سوي دنيا به اين منطقه آمده‌اند دير يا زود بايد اين‌جا را ترك كنند.
معاون اجرايي رييس جمهوري با اشاره به بحران شديدي كه امروز گريبان گير كشورهاي مدعي حكومت بر دنيا شده است، اين بحران را ناشي از زياده طلبي هاي آنان دانست و تصريح كرد: شرايط كنوني جهان بستر مناسبي را براي تقويت اتحاد و همبستگي كشورهاي منطقه ايجاد كرده است.
وي همچنين اجرايي شدن توافقنامه هاي دوجانبه بين ايران و افغانستان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اميدواريم با عملي شدن اين تفاهمات از فوايد آن دو طرف بهره‌مند شوند.
عبدالكريم خليلي معاون رييس‌جمهور افغانستان نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از وضعيت داخلي كشورش از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از ملت افغانستان قدرداني كرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران از دوره جهاد تا مقاومت و در دوران جديد همواره در كنار مردم افغانستان بوده و در روزهاي سخت حامي و پناهگاه مردم افغان بوده است.
وي همچنين خواستار تعميق روابط و مناسبات دوجانبه در بخش هاي گوناگون شد و اظهار كرد: افغانستان براي توسعه سرمايه‌گذاري‌هاي جمهوري اسلامي ايران كاملاً آمادگي دارد و از آن استقبال مي‌كند.
سيام / 1723
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن