تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805324064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي : هر شغل در صنعت گردشگري از وقوع پنج خرده جرم جلوگيري مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي : هر شغل در صنعت گردشگري از وقوع پنج خرده جرم جلوگيري مي كند
مشهد - رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي گفت: بر اساس تحقيقات صورت گرفته در نيروي انتظامي ثابت شده با ايجاد هر شغل در بخش گردشگري از وقوع پنج خرده جرم جلوگيري مي شود.


سرهنگ محمد مهديزاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: تحقيقاتي كه از سوي مركز تحقيقات نيروي انتظامي خراسان رضوي در طول سه سال گذشته صورت گرفت نشان مي دهد كه ميان صنعت گردشگري و امنيت، ارتباط متقابل و‌جود دارد.
وي با بيان اينكه در كشورهايي كه به صنعت نفت وابسته نيستند صنعت گردشگري رونق بيشتري دارد‌ اظهار داشت: گردشگري يكي از صنايعي محسوب مي‌شود كه در ايجاد اشتغال و كاهش بيكاري نقش عمده‌اي دارد.
‌ او افزود: اقتصاد هر كشور رابطه مستقيمي با امنيت كشور دارد و هر كشوري كه رونق اقتصادي بهتري داشته باشد از امنيت بيشتري برخوردار و بالعكس هر كشوري كه از رونق اقتصادي مطلوبي برخوردار نباشد از امنيت خوبي نيز برخوردار نخواهد بود. ‌
رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي با بيان اينكه سه نوع امنيت در كشور داريم تصريح كرد: نوع اول امنيت، امنيت ملي است كه به حفظ حاكميت و نظام ارتباط دارد.
وي افزود: نوع دوم امنيت، امنيت داخلي است كه جهتگيري عمده آن جلوگيري از توطئه‌هاي خارجي است و نوع سوم امنيت نيز امنيت عمومي با محوريت پليس است.
او گفت: در بحث امنيت عمومي، حقوق متقابل افراد با حاكميت، حقوق متقابل افراد با يكديگر و حقوق شهروندي مورد توجه قرار مي‌گيرد.
‌وي افزود: تحقيقاتي كه در صنعت گردشگري انجام شده نشان مي‌دهد كه هر گردشگر خارجي در ايران بطور متوسط پنج برابر آنچه كه هزينه مي‌كند، براي كشور درآمد ايجاد مي‌كند ولي اين در حالي است كه به جاي جذب گردشگر خارجي، مردم را به ساير كشورهاي ديگر مي‌برند.
او گفت: مشهد به عنوان دومين كلانشهر مذهبي جهان داراي هتلهاي خوبي است ولي اين در حالي است كه امروزه با يك نگاه خوش‌بينانه 90 روز از سال اتاق هتلهاي مشهد پر است و در يك نگاه بدبينانه 70 روز پر است.
وي افزود: سرمايه‌گذاران در صنعت هتلداري سرمايه گذاري براي ساخت هتل در مشهد را به دليل پايين بودن ضريب اشغال فاقد توجيه اقتصادي مي دانند كه بايد براي رهايي از اين وضعيت چاره مناسب انديشيده شود.
‌رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي تصريح كرد: كشور سوريه در طول دو سال گذشته ميلادي از محل ورود گردشگر هفت ميليارد دلار درآمد كسب كرد.
وي با اشاره به اينكه كشور اسپانيا در سال گذشته ميلادي به دليل كاهش دو در هزار درآمد گردشگري كشورش اعلام بحران كرده بود گفت: صنعت گردشگري در مشهد لنگ مي‌زند زيرا مدعي هستيم كه در طول سال 20 ميليون زائر و مسافر وارد مشهد مي‌شود‌ ولي در آمد اين مسافران و زائران مشخص نيست كه كجا هزينه مي‌شود.
وي با بيان اينكه شروع آغاز كار "پليس توريست" در كشور در سه سال گذشته در مشهد بود تاكيد كرد: با توجه به امكانات موجود، خراسان رضوي اين آمادگي را دارد كه پليس توريست را به صورت آزمايشي در سطح كشور در اين استان راه اندازي كند.
وي افزود: طرح پليس توريست هم ‌اكنون در مرحله مطالعه و بررسي قراردارد و در صورت اجرا به افزايش احساس امنيت در ميان گردشگران خارجي كمك مي‌كند.
او گفت: پليس توريست احساس امنيت را در بين گردشگران داخلي و خارجي بالا خواهد برد همانطور كه پليس 110 در جامعه احساس امنيت را به وجود آورد‌.
وي با اشاره به اينكه احترام به توريست در جذب گردشگر خارجي تاثير گذار است افزود: سرمايه‌گذاري در مراكز اقامتي و گردشگري و حمل و نقل و ارتباطات مناسب كشور ميزبان از اثر گذارترين عوامل جذب گردشگر در كشور محسوب مي‌شوند.
‌رييس پليس اطلاعات و امنيت خراسان رضوي اظهار داشت: اگر توريستي كه وارد كشور مي‌شود از وضعيت گردشگري كشور اطلاع داشته باشد خود به خود به آن احساس امنيت القا مي‌شود ولي در صورت ابهام به آن احساس ناامني چند جانبه دست خواهد داد.
وي افزود: 273 جاذبه گردشگري در شهر مشهد وجود دارد كه حرم مطهر امام رضا(ع) يكي از اين جاذبه‌هاي گردشگري به شمار مي‌رود.
وي با اشاره به اينكه براي كنترل اتباع خارجي با 11 سازمان در ارتباط هستيم گفت: در سال جاري تا كنون براي هيچ گردشگر در خراسان رضوي حتي يك اتفاق كوچك هم رخ نداده است.ك /3
7491/1654/589/660
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن