تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817081398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه شهرستانها
داراب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بمناسبت هفته ولايت در عيد غدير خم مراسم شب شعر با حضور شاعران داراب و شاعران دعوت شده از شيراز و مسئولين ادارات و جمعي از مردم شهرستان با همكاري اداره آموزش و پرورش و سازمان تبليغات اسلامي در سالن امام خميني (ره ) برگزار گرديد. در اين مراسم رياست اداره آموزش و پرورش داراب ضمن تبريك بمناسبت عيد غدير از حاضرين در جلسه قدرداني نمود سپس شاعران اشعار خود را در راستاي ولايت اميرالمومنين قرائت نمودند. در پايان مراسم به جمعي از حاضرين در جلسه به قيد قرعه هدايايي اهدا گرديد.
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك استان يزد در دومين جلسه بررسي مشكلات در انجام معاملات خودرو و تعويض پلاك در راستاي تعامل و هماهنگي و همكاري بيشتر دفاتر و مركز تعويض پلاك لزوم قانونمندي و رعايت اصل تكريم ارباب رجوع را يادآور شد و بر ارائه راهكارهاي مناسب براي جلوگيري از هرگونه خلاف و كوتاه شدن دست اشخاص غيرمسئول تاكيد كرد. حكيميان همجنين هماهنگ شدن مراكز تعويض پلاك با دفاتر اسناد رسمي بعنوان دو ركن اساسي در تنظيم اسناد خودرو را ضروري خواند.
اسفراين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در همايش شوراهاي دانش آموزي كه با حضور معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي در محل كانون شهيد رجايي برگزار گرديد. مدير آموزش و پرورش اسفراين گفت : در سال تحصيلي جاري در سطح 133 آموزشگاه مقاطع ابتدايي و راهنمايي و متوسطه انتخابات شوراهاي دانش آموزي برگزار گرديده و بيش از 700 نفر از دانش آموزان بعنوان اعضا شوراي دانش آموزي انتخاب گرديده اند. معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز گفت : شوراي دانش آموزي مدارس به منظور زمينه سازي براي همكاري فعال و مشاركت و مسئوليت پذيري دانش آموزان در فعاليتهاي اعتقادي ـ اجتماعي ـ علمي و فرهنگي و پرورشي مدرسه و ايجاد ارتباط صحيح و مستقيم بين دانش آموزان و اوليا مدرسه تشكيل مي گردد. معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي افزود در سال تحصيلي جاري 13809 نفر دانش آموز به پاي صندوقهاي راي آمدند و در 1093 آموزشگاه سطح استان تعداد 6583 نفر را بعنوان اعضاي شوراي دانش آموزي خود انتخاب نمودند تا اين شورا بعنوان پل ارتباطي بين دانش آموزان و مربيان و منعكس كننده نظرات سازنده و توانائيهاي دانش آموزان و بعنوان بازوي فكري و عملياتي براي مدرسه باشند.
اسفراين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : از سوي معاونت آموزش عمومي و انجمن اوليا و مربيان دبستان امام (ره ) شهرستان اسفراين اولين همايش خانواده مدرسه و شيوه هاي جديد آموزشي و تربيتي با هدف آشنايي هرچه بيشتر خانواده ها با مباني تربيت اسلامي در محل سالن نسيم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار گرديد. مدير آموزش و پرورش اسفراين در اين همايش ارتباط خانه و مدرسه را يكي از زمينه هاي تاثيرگذار در شخصيت فرزندان بيان كرد و افزود : انجمن اوليا و مربيان مدارس در تحكيم و تقويت پيوند اوليا و مربيان مي توانند نقش موثري ايفا نمايند. فرماندار اسفراين نيز گفت در تعليم و تربيت براي يك پرواز موفق نياز به دو بال مي باشد كه يك طرف بال را دانش آموزان تشكيل مي دهند و طرف ديگر اوليا دانش آموزان هستند. وي گفت : اگر بين آموزش و پرورش و اوليا ارتباط برقرار نشود آموخته هائي كه دانش آموزان در مراكز آموزشي فرا مي گيرند ممكن است مغايرت داشته باشد با آن چيزي كه در خانواده ها آموخته مي شود فلذا تلاش اين دو بي نتيجه و بي اثر خواهد ماند.
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : هم اكنون بيش از 13 هزار نفر دانشجو و دانش آموز در سطح استان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره ) استان مركزي قرار دارند چگيني مدير كل كميته امداد امام خميني استان مركزي گفت در سالجاري قريب 500 نفر از دانش آموزان تحت پوشش اين نهاد به مراكز دانشگاهي راه يافته اند كه طي 6 ماهه اول سالجاري بيش از يك ميليارد و 769 ميليون ريال اعتبار صرف هزينه هاي تحصيلي و اردوهاي زيارتي و تفريحي آنان شده است . وي در ادامه به فعاليت كانونهاي دانشجويي اشاره و افزود به منظور رفع مشكلات و ساماندهي دانشجويان 6 كانون در شهرستانهاي اراك خمين ساوه و دليجان فعاليت داشته و 800 نفر دانشجو از خدمات ارائه شده در كانونها بهره مند ميباشند. چگيني در ادامه سخنان خود گفت در حال حاضر يكهزار و 525 نفر از رابطان فرهنگي در مقاطع مختلف تحصيلي و دانشگاهها با اين نهاد همكاري دارند.
داراب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بمناسبت هفته ولايت مسئولين ادارات و نهادهاي انقلاب اسلامي شهرستان داراب با حضور رئيس و كاركنان بنياد شهيد و جمعي از روحانيون و نيروهاي انتظامي و سپاه از خانواده شهدا و جانبازان منطقه شهرك فتح المبين بازديد و هدايايي به رسم يادبود به آنها اهدا گرديد.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن