تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813069891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتباط مخابراتي ميان اروپا و آسيا قطع شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ارتباط مخابراتي ميان اروپا و آسيا قطع شد
دسترسي به اينترنت و ارتباطات تلفني ميان اروپا، خاورميانه و آسياي مركزي به علت تخريب كابل هاي مخابراتي زيردريايي در مديترانه مختل و در برخي كشورها قطع شده است.


به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، شركت مخابراتي "فرانس تله كام" اعلام كرد كه قطعي كابل هاي مخابراتي زيردريايي در مديترانه، ارتباطات تلفني كشورهاي بين اروپا و آسيا را مختل كرده است.

اين شركت همچنين اعلام كرد كه يك كشتي را جهت تعمير و برطرف كردن اين مشكل به اين منطقه فرستاده اما تا به مقصد رسيدن اين كشتي، احتمال دارد روند كنوني تا 31 دسامبر ادامه يابد.

اين در حالي است كه در حال حاضر خطوط اينترنتي تجاري ميان اروپا و آسيا از طريق كابل هاي ايالات متحده انجام مي گيرد و ارتباطات معمول بين اروپا و كشورهاي آسيايي كاملا قطع شده است.

بنابر اين گزارش 65 درصد از ترافيك مخابراتي هند كاسته شده و سرويس هاي ارتباطاتي كشورهاي سنگاپور، مالزي، عربستان سعودي، مصر، تايوان و پاكستان نيز مختل شده اند.

گفتني است در ماه ژانويه سال گذشته نيز به علت تخريب 5 كابل مخابراتي زيردريايي در خاورميانه و اروپا، دسترسي به اينترنت در اين مناطق غيرممكن شده و مراكز تلفني اين منطقه متحمل خسارات سنگيني شدند.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن