تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817020217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار ياسوج: تلاشمان آباد كردن اين شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهردار ياسوج: تلاشمان آباد كردن اين شهر است
شيراز- شهردار ياسوج گفت: خواسته هاي شهروندان در زمينه هاي مختلف نامحدود است ولي با امكانات محدودي كه در اختيار ماست اين شهر را در حد توان خود آباد مي كنيم.


به گزارش ايرنا مهندس محمد بهرامي يكشنبه در بازديد خبرنگاران از پروژه هاي شهرداري شهرياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد افزود: يكي از اولويت هاي مديريت شهري ياسوج،توسعه گردشگري و زمينه سازي براي رفاه شهروندان و همچنين مسافراني است كه در طول سال به اين شهرعزيمت مي كنند.
وي بيان كرد: با توجه به بودجه محدود شهرداري ها در استان هاي در حال توسعه از جمله كهگيلويه و بويراحمد انتظار مي رود مسوولان استاني و كشوري با درك صحيح از مشكلات مختلف در زمينه عمران مناطق شهري، توجه ويژه اي به اين مناطق داشته باشند.
بهرامي با تاكيد بر اينكه خدمت به مردم و افزايش رفاه عمومي در زمينه هاي مختلف هدف اصلي شوراي اسلامي و شهرداري شهر ياسوج است اظهار داشت:حجم فعاليت هاي انجام شده در شهر ياسوج گواه مناسبي است تا شهروندان در مورد ميزان كارايي مديريت كنوني قضاوت كنند.
وي با اشاره به اينكه افزايش روز افزون جمعيت شهري درياسوج به توسعه فضاهاي سبز و اماكن تفريحي نيازمند است عنوان كرد: فاز اول پروژه پارك مهرورزي ياسوج در حاشيه رودخانه بشار با وسعت 10هكتار حداكثر تا خردادماه سال آينده آماده بهره برداري مي شود.
بهرامي ابراز داشت: براي تكميل پارك مهرورزي بيش از شش ميليارد ريال بودجه به تصويب رسيده است ولي تاكنون تنها سه ميليارد و 800 ميليون ريال از آن به شهرداري پرداخت شده است كه به طور حتم پرداخت به موقع مابقي اين بودجه به تكميل سريعتر اين پروژه كمك شاياني خواهد كرد.
شهردار ياسوج افزود: در پارك ساحلي شهر ياسوج كه وسعت آن يك سوم پارك مهرورزي است 40 ميليارد ريال هزينه شده ولي هنوز هم تكميل نشده است ولي تجربه اجراي پارك مهرورزي نشان داد كه اجراي پروژه هاي شهري با نگاهي نو و مبتكرانه توسط افراد متخصص به كاهش هزينه ها و همچنين زمان اجراي پروژه هاي مختلف مي انجامد.
بهرامي با اشاره به اينكه به دليل جلوگيري از هدر رفتن سرمايه هاي ملي، بسياري از هزينه هاي كاذب در پروژه هاي شهرداري از جمله در پروژه پارك مهرورزي كاهش داده شده است گفت: اين پارك به گونه اي طراحي شده است تا بتواند جوابگوي نيازهاي مختلف شهروندان باشد.
وي بيان كرد: پاركينگ سه هزار متري، پيست دوچرخه سواري، زمين ورزشي چند منظوره، استفاده از مسير رودخانه در قالب هاي تفريحي و گردشگري، ساخت سه باغ متنوع ايراني، اروپايي و ژاپني و پرورش گياهان مختص به اين مناطق در اين باغ ها، پيست ويژه كالسكه راني و ساخت درياچه مصنوعي از مهمترين بخش هاي پيش بيني شده براي اجرا در پارك بزرگ مهرورزي ياسوج است.
بهرامي اظهار داشت: اميدواريم در صورت تامين اعتبارات لازم تا پايان سال 88 شاهد تحويل تمام پروژه به وسعت 25هكتار باشيم.
وي عنوان كرد: پل ارتباطي ارم - ابوذر نيز از مهمترين پروژه هاي در حال ساخت شهرداري ياسوج است كه عمليات اجرايي آن از سال 86 شروع شده و شامل سه پل مجزا به صورت رفت، برگشت و رفت و برگشت است كه دو ورودي اصلي مركز استان را به يكديگر متصل و از بار ترافيكي شهر به شكل وسيعي مي كاهد.
بهرامي ابراز داشت: تاكنون 10ميليارد ريال براي ساخت اين پل هزينه شده و براي تكميل آن به 30 ميليارد ريال ديگر نيازاست.
شهردار ياسوج افزود: يكي از ميادين مهم شهر ياسوج، ميدان امام حسين(ع) است كه عمليات نوسازي و زيباسازي آن در حال انجام است و تاكنون يك ميليارد و 300 ميليون ريال براي اجراي طرح آن هزينه شده است و براي تكميل آن پنج ميليارد ريال ديگر هزينه خواهد شد.
بهرامي با اشاره به اينكه در طراحي جديد اين ميدان سه متر از قطر آن به دلايل ترافيكي كاسته خواهد شد گفت: نصب سه تنديس از مشاهير استاني و يا كشوري و نيز استفاده از طراحي فضاهاي متقارن براي اجرا در اين ميدان در نظر گرفته شده است كه پيش بيني مي شود تا خردادماه سال آينده آماده بهره برداري شود.
شهر ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد با 200 هزار نفر جمعيت داراي جاذبه هاي فراوان گردشگري است.ك/2
563/7535 / 675
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن