تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816810959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور از پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دور از پايتخت
رئيس دادگستري شهرستان ورامين معرفي شد
ورامين- خبرنگار ابتكار- طي مراسمي حسن عبداله زاده به عنوان رئيس دادگستري شهرستان ورامين و سيد رضا حسيني به عنوان دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ورامين از سوي رئيس كل دادگستري استان تهران معرفي شدند. سيد عليرضا آوايي در اين مراسم كه ائمه جمعه، فرماندار، فرماندهي نظامي، انتظامي، مسئولين و نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند، طي سخناني شرايط دادستان را قاطعيت، انگيزه، بار علمي، انس دائمي با قرآن و ويژگي هاي لازم ديگر برشمرد. وي در ادامه رعايت كامل شئونات قضايي و اداري توسط قضات را متذكر شد و تاكيد نمود: صدور احكام مي بايستي عالمانه و بر اساس مباني و استدلال و قانون باشد. حسن عبداله زاده طي سخنان جداگانه اي اظهار داشت: عمده وظيفه دادسرا در زمان تصدي ايشان به عنوان دادستان عمومي و انقلاب ورامين ايجاد امنيت براساس و مبناي قانوني بوده است. وي در ادامه گفت: در اجراي ارتقاي امنيت شهروندي در ورامين، در شوراي تامين شهرستان ورامين تصويب شد 50 نفر از مجرميني كه به دلايل مختلف جرمشان در امنيت عمومي ارتباط داشتند با هماهنگي نيروي انتظامي، سپاه و اداره اطلاعات شهرستان ورامين در چارچوب قانون جلب و دستگير شدند. عبداله زاده دادستان عمومي و انقلاب سابق ورامين در بخش ديگري از سخنانش گفت: 13700 پرونده وارده در سال 85 كه 29 درصد از آن به كيفر خواست منجر شد و ده هزار پرونده كه در سال 86 كه 27/5 درصد آن منجر به كيفر خواست شد را اعلام كرد. در پايان به پاس زحمات حسن عبداله زاده كه مدت 30 ماه به عنوان دادستان ورامين فعاليت داشتند و نيز منصوري كه حدود ده سال به عنوان معاونت و رياست دادگستري ورامين خدمت نمودند توسط سيد عليرضا آوايي رئيس كل دادگستري استان تهران، مسئولين و معتمدين شهرستان ورامين هدايايي اهدا شد.

نمايشگاه طراحي،كتاب ومينياتوردر رباط كريم برگزارشد
رباط كريم-خبرنگارابتكار-نمايشگاه طراحي، كتاب ومينياتور هنرجويان در محل هنرستان ملاصدرا شهر رباط كريم به مناسبت هفته ولايت، آذر ماه برگزارشد.به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان رباط كريم، اين نمايشگاه شامل 100اثراز 20هنرجووتعداد 100 عنوان كتاب بود.

برگزاري نهمين جلسه كميسيون ساماندهي كيوسكهاي مطبوعاتي رباط كريم
رباط كريم-خبرنگار ابتكار-نهمين جلسه كميسيون ساماندهي كيوسكهاي مطبوعاتي شهرستان رباط كريم با حضورسرپرست و كارشناس مطبوعات اداره ارشاد، نماينده فرمانداري شهرستان، نماينده شهرداري نصير آباد وگلستان بيست وسوم آذر ماه در محل شهرداري نصيرآباد و اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان رباط كريم برگزار شد. به گزارش روابط عمومي اداره ارشاد در شهر نصيرآباد مصوب شد هشت كيوسك مطبوعاتي در نظر گرفته شده ودر سطح شهر جانمايي شود.همچنين در شهر گلستان مصوب شد كه كيوسكهاي مطبوعاتي موجود در سطح شهر توسط شهرداري شناسايي ونتيجه آن به كميسيون اعلام شود.

اتمام ريل گذاري راه آهن اصفهان-شيراز تا پايان سال
شيراز-مجري پروژه راه آهن اصفهان-شيراز از اتمام عمليات ريل گذاري راه آهن اصفهان-شيراز تا پايان سال جاري خبر داد. رسول بي پروا در گفتگو با مهر گفت: تاكنون 93 درصد از عمليات زيرسازي و 60 درصد از عمليات ريل گذاري كل قطعات راه آهن اصفهان-شيراز به اتمام رسيده است و عمليات ريل گذاري آن تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد.مجري پروژه راه آهن اصفهان-شيراز با اشاره به بازديد امروز وزير راه و ترابري از اين پروژه افزود: عمليت ريل گذاري و زيرسازي اين پروژه تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد اما زمان بهره برداري نهايي آن منوط به نظر مسولان وزارت راه و ترابري است.وي ادامه داد: بهره برداري نهايي از اين پروژه بايد با تامين واگن و لكوموتيو همراه شود كه اجرايي شدن آن از مسئوليت بخش زيرسازي خارج است.

برگزاري آيين سي امين سالروز تاسيس شركت ملي حفاري ايران در اهواز
اهواز -آئين سي امين سالروز تاسيس شركت ملي حفاري ايران امروز اول دي ماه با حضور غلامحسين نوذري، وزير نفت در اهواز برگزار مي شود. به گزارش مهر، در اين آئين اعضاي كميسيون انرژي مجلس، مديران ارشد صنعت نفت كشور، مقامات استان خوزستان و مديران و كاركنان شركت ملي حفاري ايران حضور خواهند داشت.در ادامه اين آيين، ششمين نمايشگاه تخصصي صنعت حفاري ايران در مجموعه فرهنگي رفاهي اين شركت، افتتاح مي شود.در اين نمايشگاه كه با همكاري انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران در فضاي پوشيده و باز به مساحت حدود شش هزار متر مربع تدارك ديده شده، بيش از يكصد شركت و سازنده داخلي توانمندي هاي خود را در زمينه ساخت قطعات و تجهيزات مورد نياز صنعت حفاري به نمايش مي گذارند.شركت ملي حفاري ايران با اختصاص فضاي قابل توجهي از نمايشگاه به خود به ارائه اقلام پرمصرف توليد داخل و قطعات مورد نياز و اولويت دار اين صنعت مي پردازد.
 يکشنبه 1 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن