تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فلسفه قيام عاشورا بايد به شكل صحيح در جامعه تبين شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فلسفه قيام عاشورا بايد به شكل صحيح در جامعه تبين شود
زنجان - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي استان زنجان گفت: بايد با برنامه ريزي دقيق و حساب شده نسبت به جلوگيري از ورود انديشه ها و نحله هاي فرهنگي در فرهنگ عاشورا جلوگيري كرد و فلسفه قيام عاشورا بايد به شكل صحيح در جامعه تبين شود.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، حجت الاسلام علي دشتكي ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت برگزاري نمايشگاه فرهنگ عاشورايي افزود: در كنار حركتهاي احساسي، بايد با تبيين فلسفه عاشورا و افزايش آگاهي‌هاي مردم ، فهم مردم از عاشورا را به يك حركت منطقي تبديل كرد.

حجت اسلام دشتكي افزود: عاشورا انقلاب، تفكر و مكتبي قلمداد مي‌شود كه نياز هر روز و امروز جهان بشريت بوده و مي تواند در جهان نابسامان فعلي ، در ابعاد مختلف نجات بخش باشد.

مدير كل تبليغات اسلامي استان زنجان نمايشگاه بزرگ فرهنگ عاشورايي در جهت ترويج و نشر فرهنگ ناب اسلامي و ارتقاء سطح دانش و آگاهي اقشار مختلف جامعه در سال نوآوري و شكوفايي از ششم تا 13 دي ماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي كاسپين زنجان برپا مي شود.

وي ادامه داد: معرفي آثار متنوع ديني و ارائه الگوهاي صحيح ، پرهيز از آسيب‌ها و انحرافات، بسترسازي جهت شناسايي هنرمندان عرصه‌هاي مختلف فرهنگ اسلامي و برقراري ارتباط جهت سوق دادن آثار آنان در مسير تبيين فرهنگ اسلامي از اهداف برگزاري اين نمايشگاه محسوب مي‌شود.

حجت الاسلام دشتكي افزود: بستر سازي جهت تبيين و تعميق فرهنگ مناسبت‌هاي ديني و عاشورايي، فضاسازي تبليغي در آستانه ماه محرم و آشنايي هر چه بيشتر مردم با تشكلهاي ديني و فعاليت‌هاي فرهنگي و ديني آنان ، عرضه محصولات فرهنگي - هنري مرتبط با محرم و عاشورا از ديگر اهداف برپايي اين نمايشگاه محسوب مي‌شود.

مديركل تبليغات اسلامي استان زنجان يادآورشد: برگزاري نمايش خورشيد كاروان ، عضوگيري بزرگترين هيأت مجازي جهان اسلامي ، اختصاص غرفه ويژه بانوان ، برگزاري نمايشگاه‌هاي مفهومي در داخل نمايشگاه ، اختصاص غرفه ويژه براي توليد كنندگان فرهنگي ، هيئات مذهبي ، دستگاه‌ها و مراكز ديني ، اختصاص غرفه‌هاي ويژه كودكان با برنامه هاي متناسب با محتواي محرم از برنامه‌هاي جانبي اين نمايشگاه مي باشد.

حجت اسلام دشتكي يادآورشد: اين نمايشگاه در زميني به مساحت هشت هزار متر مربع ، با 50 غرفه از آثار هنري مختلف از جمله هنرهاي تجسمي، عكس و فيلم، نمايش، كتاب و نرم افزارهاي مذهبي، محصولات فرهنگي، مذهبي، علمي و پژوهشي ارائه مي‌شود.

وي ادامه داد: استان زنجان به عنوان پايتخت فرهنگ عاشورايي و شور حسيني براي اولين بار در كشور اين نمايشگاه را داير مي‌نمايد.
 سه شنبه 26 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن