تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816690962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

48 پروژه در طرح ميدان شهدا مشهد به مرحله اجرا در مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 48 پروژه در طرح ميدان شهدا مشهد به مرحله اجرا در مي آيد
مشهد - خبرگزاري مهر: مدير اجرايي طرح ميدان شهدا مشهد گفت: در اين طرح 48 پروژه به مرحله اجرا در مي آيد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد مهدي درهمي عصر امروز در نشستي خبري در محل شهرداري مشهد افزود: تاكنون هفت پروژه به بهره برداري رسيده است و 20 پروژه در حال اجراست و 21 پروژه هنوز آغاز نشده است.

وي اظهار داشت: اين پروژه تاكنون 85 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و در آن طرح هاي خدماتي، پايانه هاي اتوبوسراني، پاركينگهاي طبقاتي، ساختمان توسعه شهرداري، ساختمان تالار شهر و ساختمانهاي تجاري اداري فضاي محدوده ميدان شهدا در نظر گرفته شده است.

درهمي ادامه داد: فضاي طرح بزرگ ميدان شهدا با پيكره هاي بهم پيوسته سه محدوده ميدان شهدا، پارك هشت آباد و خيابان صاحب الزمان(عج) در مركز شهر مشهد را با سيماي منسجم به هم متصل مي كند.

وي خاطرنشان كرد: اين طرح بالغ بر 253 هزار متر مربع در قديمي ترين ميدان شهر مشهد به مرحله اجرا درآمده و تاكنون 550 هزار متر مربع بنا احداث شده است.

وي با بيان اينكه براي اجراي اين طرح 500 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تصريح كرد: در اجراي پروژه ها در حال حاضر 200 ميليارد تومان هزينه شده است.

عضو هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي بيان داشت: در اجراي طرح ميدان شهدا هزار نفر نيروي انساني مشغول به فعاليت هستند كه از اين تعداد 190 نفر داراي مدرك ليسانس، فوق ليسانس و دكترا مي باشد.

وي يادآور شد: مطابق برنامه زمان بندي، پروژه همزمان با سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.

درهمي همچنين گفت: احياء نوسازي بافتهاي فرسوده خدمتي بزرگ به رفاه مردم است و شهرهاي بزرگ به شدت به اين نوسازي نياز دارند.

وي خاطرنشان ساخت: تا زماني كه در احياي بافتهاي فرسوده منافع ساكنان در نظر گرفته نشود نمي شود به احياي سريع بافتهاي فرسوده اميد داشت.

مشاور فني شوراي شهر افزود: بايد دولت و نهادهاي عمومي اعتماد مردم را بدست آورند تا اجراي اصول شهرسازي، معماري و اقتصاد شهري با توجه به قابليت سنجي ويژه همان منطقه صورت پذيرد وي حفظ و صيانت از سرمايه، منابع انساني، كاهش صدمات و تلفات ناشي از زلزله و سوانح را از جمله مزاياي بهسازي و نوسازي بافتهاي شهري اعلام كرد.

درهمي در خصوص اجراي طرح ادامه داد: زير گذر غربي طرح بزرگ ميدان شهدا پيشرفته ترين زير گذر شهري كشور است كه تامين كننده حركتهاي عبوري سواره مي باشد كه مسير خيابان خواجه ربيع به دانشگاه را به هم متصل مي كند.

عضو هيات علمي دانشگاه خيام همچنين از احداث زير گذر شرقي ميدان شهدا خبر داد و گفت: با احداث اين زير گذر خيابان امام خميني(ره) به خيابان شهيد هاشمي نژاد به يكديگر متصل مي شود.

وي از پروژه هاي ميدان شهدا به عنوان پروژه شيشه اي ياد كرد و افزود: ما در اجراي پروژه بزرگ ميدان شهدا هيچ وقت محرمانه اي نداريم و آنچه در اين پروژه اتفاق مي افتد به اطلاع مردم مي رسد و فعاليتهاي اين طرح كاملا واضح و شفاف است.

درهمي با تاكيد بر اينكه اين طرح جزء بزرگترين طرح هاي بافت فرسوده كشور است تصريح كرد: در اين طرح ما بايد نسبت به ارباب رجوع كه بعضي از آنان طرفهاي قرارداد ما هستند با احترام برخورد كنيم تا رضايتمندي آنان را جلب كنيم.

همچنين در ادامه اين نشست مهندس مرتضي جعفرزاده نجار معاون طرح و برنامه شركت عمران و مسكن سازان ثامن گفت: طرح بهسازي بافت پيرامون حرم رضوي از سال 81 آغاز شده است و طرح ها يكي پس از ديگري به مرحله اجرا در مي آيند.

وي فروش اوراق و مشاركت را يكي از سياستهاي پولي دولتي در جهت كنترل تورم عنوان كرد و افزود: تا زيرساختها آماده نشود و شرايط براي سرمايه گذاري فراهم نشود سرمايه گذاران نسبت به بازسازي بافتهاي فرسوده رغبتي نخواهند داشت.

جعفرزاده اظهار داشت: بهترين شيوه براي بازسازي بافتهاي فرسوده فروش اوراق مشاركت مي باشد كه خوشبختانه اين امر در طرح ميدان شهدا و بافت پيرامون حرم مطهر امام رضا(ع) با موفقيت اجرا شده است.

وي همچنين از فروش اوراق مشاركت براي اجراي پروژه هاي در دست اجرا در سال 87 خبر داد و گفت: انتشار فروش اين اوراق از ديماه سال جاري با اطلاع رساني رسانه ها و جرايد به عموم مردم آغاز مي شود.

معاون طرح و برنامه شهرداري ثامن يادآور شد: طبق مصوبه در فوريتي فروش اوراق مشاركت ميدان شهدا شوراي اسلامي شهر مشهد، دو هزار ميليارد ريال اوراق مشاركت به فروش خواهد رسيد كه هزار ميليارد ريال براي اجراي طرح ميدان شهدا و هزار ميليارد ريال براي بازسازي بافتهاي فرسوده پيرامون حرم رضوي اختصاص خواهد يافت.

وي با بيان اينكه فروش اوراق مشاركت اين دوره از سوي بانكهاي ملت وتجارت انجام پذيرد تصريح كرد: اوراق مشاركت امسال با سود علي الحساب 18 درصد و در قطعات 100 هزارتومان تا دو ميليون انتشار و به فروش خواهند رسيد.

جعفرزاده خاطرنشان كرد : تاكنون چهار مرحله اوراق مشاركت فروخته شده است.

اين استاد دانشگاه يادآور شد: در سفر اول هيات دولت به استان خراسان رضوي و شهر مشهد 350 ميليون دلار فايناس به پروژه ها اختصاص يافت كه هنوز هيج اعتباري تحقق پيدا نكرده است.

وي گفت: مردم در اين دوره از فروش اوراق منتظر يك سود قطعي باشند.

جعفرزاده در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبني بر وجود بافتهاي فرسوده در اطراف حرم مطهر ثامن الحجج (ع) افزود: در اطراف حرم رضوي 337هكتار بافت وجود دارد كه تاكنون 268 هكتار آن معادل 30 درصد توسط شركت عمران و مسكن سازان ثامن اجرا شده است و 60 هكتار آن تاكنون مورد بهسازي و بازسازي قرار گرفته است.

وي در پايان گفت: فروش اوراق مشاركت سال 87 به صورت كشوري و از طريق بانكهاي ملت و تجارت سراسر كشور انجام مي پذيرد.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن