تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816906300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انعكاس سفر سينيوري به ايران در رسانه‌هاي ايتاليايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: انعكاس سفر "سينيوري" به ايران در رسانه‌هاي ايتاليايي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

جوز‌په سينيوري، مهاجم اسبق تيم ملي ايتاليا كه به همراه دو تن از مسوولان فوتبال ايتاليا با دعوت اتحاديه‌ي باشگاه‌ها به ايران سفر كرده بود، پس از بازگشت به ايتاليا در گفت‌وگو با رسانه‌هاي اين كشور مطالب جالبي را درباره‌ي جامعه‌ي فوتبال و ملت ايران بيان كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ سينيوري در مصاحبه با خبرگزاري مركزي ايتاليا (ANSA) اعلام كرد كه آماده است براي كمك به فوتبال ايران و رشد و توسعه آن در سطوح حرفه‌يي به تهران سفر كند و براي ايجاد فوتبال حرفه‌اي در ايران بايد كار را از نقطه صفر شروع كرد و به همين منظور فوتبال ايران نياز به مربيان اروپايي دارد.

وي افزود: در حال حاضر در حال ارائه مشاوره درباره خصوصي‌سازي فوتبال ايران به اتحاديه‌ي باشگاه‌هاي ايران هستم.

سينيوري ادامه داد: ‌در ايتاليا و قبل از سفرم به تهران عده‌اي مي‌گفتند كه سفر به تهران خطرناك است، در صورتي كه اين موضوع به هيچ وجه صحت نداشت و همه چيز درست برخلاف اين اظهارنظرها بود.

سينيوري هم‌چنين پس از حضور در ايتاليا در گفت‌وگو با روزنامه‌هاي معتبر Gazzeta dello sport و Corriere dello sport خبرگزاري مركزي ايتاليا (ANSA ) و Tutto Mercato مطالب جالب ديگري را بيان كرده است.

سينيوري هنوز اين عشق به فوتبال را دارد كه پس از سن 38 سالگي كه با فوتبال حرفه‌يي ايتاليا خداحافظي كرد از اين به بعد به عنوان كارشناس و متخصص فوتبال حرفه‌يي انجام وظيفه كند.

وي در اين‌باره گفت:‌ اين موقعيت را اتحاديه‌ي فوتبال ايران به من داد تا در سميناري راجع‌به خصوصي‌سازي فوتبال ايران صحبت كنيم. در حال حاضر بيشتر باشگاه‌هاي ايران در اختيار شركت‌هاي بزرگ دولتي است. من دوست دارم هر چيزي را با چشم‌هاي خودم ببينم، به همين دليل تصميم گرفتم تا سفر به تهران را انجام دهم، هر چند كه در ايتاليا بسياري به من مي‌گفتند كه رفتن به ايران خطرناك است. در حالي كه من در اين سفر همه چيز را عادي و ملت ايران را شبيه ملت خودمان در ايتاليا ديدم.

سينيوري افزود: درمورد ملت‌ها و قبل از آ‌ن كه آنها را ببينم، نبايد پيش داوري كرد.

سينيوري كه مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و سايپا‌، از تيم‌هاي مطرح ايران را از نزديك مشاهده كرد، گفت: يك بازي خوب توام با نظم كه فقط در 20 دقيقه آخر مسابقه،‌ تاكتيك‌هاي دو تيم از ميان رفت. البته اين شيوه فوتبال بيشتر نمايشي است ولي به تاكتيك تيم‌ها جهت كسب نتيجه دلخواه كمك نمي‌كند.

استفانو كايرا، متفكر فوتبال حرفه‌اي ايتاليا كه به همراه سينيوري به تهران سفر كرده بود، مي‌گويد: ميانگين تماشاگران در مسابقات باشگاه‌هاي ايران حدود 25 هزار نفر در هر مسابقه است و حدود 25 ميليون نفر از طريق تلويزيون مسابقات باشگاه‌هاي ايران را تماشا مي‌كنند و اين موقعيت بسيار جالبي را براي باشگاه‌هاي ايراني فراهم مي‌آورد، تا حقوقي واقعي خود را از طريق پخش مسابقات از تلويزيون دريافت كنند.

وي افزود: "ماتارزه" رييس ليگ كالچو براي عدم حضورش در سمينار تهران عذرخواهي كرد، ولي قول داده است كه ميزبان مديران باشگاه‌هاي فوتبال ايران در ماه فوريه در ايتاليا باشد.

صادق درودگر سخنگوي اتحاديه فوتبال نيز درباره‌ي سفر اين گروه ايتاليايي به ايسنا گفت:‌ قصد داريم تا در يك برنامه درازمدت از تجربيات ليگ ايتاليا در كشورمان استفاده كنيم، در هر صورت سفر سينيوري و همراهانش سبب شد كه سياه‌نمايي‌هاي برخي دشمنان كشور و فوتبال‌مان خنثي شود. خوشبختانه سينيوري واقعيت‌هاي مثبتي را از فوتبال و مردم ايران منعكس كرد. هم‌چنين توانايي‌هاي فوتبال ايران براي او بسيار جالب بود و اعتقاد داشت كه با توجه به پتانسيل موجود در فوتبال ايران با يك برنامه‌ريزي مناسب مي‌توان يك آينده‌ي بسيار مناسب را در زمينه‌هاي درآمدزايي، سخت افزاري و نرم افزاري پيش رو داشته باشيم.

وي ادامه داد: درصدد هستيم تا از دانش و فناوري موجود در فوتبال ايتاليا استفاده كنيم و به همين دليل سرگرم مذاكراتي هستيم تا بتوانيم در قالب يك برنامه‌ي مدون براي مجموعه‌ي باشگاه‌هاي كشور در زمينه‌ي نظام باشگاه‌داري و برنامه‌هاي درآمدزايي طرح‌ريزي كنيم. گروه ايتاليايي نيز در ديدار با مسوولين اتحاديه فوتبال علاقه خود را براي افزايش روابط در جهت منافع فوتبال ايران عنوان كردند و قرار شد تا ما اطلاعاتي درباره‌ي نيازهاي فوتبال ايران براي آنها ارسال كرده و آنها نيز اطلاعاتي را درباره‌ي راه‌هاي پيشرفت براي باشگاه‌هاي خصوصي به ما ارائه كنند كه خوشبختانه اين اقدامات با كمترين هزينه براي فوتبال ايران انجام مي‌شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن