تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816742784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در ديدار كميسيون اجتماعي مجلس:دولت و مجلس در كنار يكديگر مي توانند همه مشكلات را حل كنند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: رييس جمهور در ديدار كميسيون اجتماعي مجلس:دولت و مجلس در كنار يكديگر مي توانند همه مشكلات را حل كنند
تهران - حيات

رييس جمهور بر ضرورت چاره انديشي و رفع معضلات اجتماعي تاكيد كرد و گفت : دولت آمادگي دارد مسايل پيچيده اجتماعي را در جلساتي با نمايندگان مجلس با اولويت مورد رسيدگي و حل و فصل قرار دهد .
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، احمدي نژاد يكشنبه شب در ديدار اعضاي كميسيون امور اجتماعي مجلس شوراي اسلامي مسايل اجتماعي را متنوع ، گسترده و پيچيده دانست واظهار داشت : همه موضوعاتي كه در حوزه اجتماعي تعريف شده است به خاطر اينكه به رفتار مجموعه انساني مربوط مي شود داراي پيچيدگي است .
رييس جمهور با بيان اينكه وجود فاصله طبقاتي مشكل درآمد و توزيع آن ، اشتغال ، بازنشستگي و بخصوص مهاجرت، فرصت برنامه ريزي را از مسوولان گرفته است، خاطر نشان كرد: البته ظرفيت هاي كشور بسيار بالاست و دولت و مجلس مي توانند دركنار يكديگر همه مشكلات را حل كنند .
احمدي نژاد در ادامه با بيان اينكه مباحث تدوين شده در طرح تحول اقتصادي داراي بار اجتماعي است به مزاياي اين طرح در حوزه اقتصادي اشاره كرد و گفت : طرح تحول اقتصادي دقيقا يك طرح اجتماعي است و ريشه بسياري از موضوعات اجتماعي در اين طرح وجود دارد از اين رو اگر ساختارها اصلاح شود در واقع اين فرصت فراهم خواهد شد كه جامعه اصلاح شود و دولت مصمم است هزينه هاي ناشي از اين طرح را پرداخته وبا كمك قوه مقننه آن را عملياتي كند .
وي خاطر نشان كرد : در خارج و داخل كشور عده اي هستند كه نمي خواهند دولت و مجلس مباحث اصلي و ريشه اي كشور را مورد رسيدگي و حل و فصل قرار دهند و مدام با ايجاد موج هاي كاذب و خبرپراكني قصد دارند مسوولين را از مسير اصلي منحرف كنند.
احمدي نژاد با بيان اينكه دولت و مجلس يك مجموعه واحد هستند، تصريح كرد : قوه مجريه و مقننه دو مجموعه جدا از هم نيستند بلكه با توجه به تقسيم كار در مجموعه نظام جمهوري اسلامي در حال خدمت هستند و بايد با هماهنگي و تعامل ، يكديگر را تقويت و پشتيباني كنند .
وي با تاكيد بر اينكه دولت نهم، مجلس مقتدر را بهترين پشتيبان خود مي داند، اظهار داشت : معتقديم مجلس و دولت در كنار يكديگر موفق هستند و بايد مسايل را با گفت و گو و تعامل حل و فصل كنيم و با هيچ راهي جز رفاقت نمي توان مسايل را رفع كرد .
رييس جمهور در ادامه ضرورت همكاري و هماهنگي دولت و مجلس را در تنظيم بودجه اي شفاف مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دولت در بودجه ساليانه به دنبال شفافيت است و معتقديم اگر شفافيت نباشد براي منافع كشور زيان آور خواهد بود لذا بايد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دولت را ياري كنند كه بودجه نه تنها براي وزرا بلكه براي آحاد مردم قابل فهم باشد.
وي افزود: بودجه بايد به گونه اي باشد كه بر مبناي قانون اساسي هر فردي در حوزه مسووليت خود هم داراي اختيار و هم پاسخگو باشد. اگر اختيار وزير در بخش هاي ديگر توزيع شود نمي تواند انتظار پاسخگويي از وي داشت.
پيش از سخنان احمدي نژاد اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس در سخنان جداگانه اي با تقدير از اقدامات و تلاشهاي دولت نهم در عرصه هاي مختلف ، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را درباره برخي موضوعات اجتماعي با رييس جمهور در ميان گذاشتند .
ماهواره و تهاجم فرهنگي، بهداشت و درمان ، بيمه ، تجميع اقدامات موازي اجتماعي ، اعتياد و اشتغال از جمله موضوعاتي بود كه از سوي اعضاي كميسيون اجتماعي مطرح شد .
پايان پيام
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن