تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816023548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستانها
ابراز خرسندي قاري ممتاز مصري از سفر به سيستان و بلوچستان‌

زاهدان - خبرنگار اطلاعات:سرهنگ عسكرپور معاون اجتماعي فرمانده نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان اعلام كرد: مولوي گل‌محمد سالارزهي استاد حوزه علميه و داور مسابقات قرآني در تماس تلفني با قاري ممتاز بين‌المللي كه به دعوت معاونت اجتماعي نيروي انتظامي به اين استان سفر كرده بود، اظهار داشت: آقاي شحات در مورد سفرش به اين استان ابراز خوشحالي كرد و گفت: اين سفر برايم پرخاطره و شيرين بود و جوانان خونگرم و صميمي و قرآن دوست، مرا شيفته خود كردند.

مولوي سالارزهي اظهار داشت: استقبال جوانان از برنامه‌هاي معنوي قرآن در استان سيستان و بلوچستان بسيار چشمگير و نسبت به گذشته حركت قرآني خيلي خوب بود و از مسئولان استان خواست نسبت به تقويت بنيه قرآني بيشتر همكاري كنند.

تكميل كلاس‌هاي درس در گرمي پيشرفتي ندارد

اردبيل - خبرنگار اطلاعات: عمليات اجرايي مدرسه 12 كلاسه و 5 كلاسه شهر گرمي كه قرار بود تا مهرماه سال گذشته به اتمام برسد، پيشرفتي ندارد.

فرماندار گرمي در بازديد از اين طرحها گفت: ‌اين مدارس به منظور افزايش فضاي آموزشي در گرمي ساخته شده و هم‌اكنون تكميل آن به تاخير افتاده است. وي افزود: تاكنون اداره كل نوسازي و تجهيزات مدارس كه مجري طرح است، علت تاخير در اين پروژه را به ما اعلام نكرده است.

كاظم دبير، با بيان اينكه تعداد فضاي آموزشي در شهرستان گرمي كم و در برخي مناطق هم بسيار نامناسب است، افزود: تكميل به موقع اين دو مدرسه مي‌تواند برخي از مشكلات و كمبود فضاي آموزشي در شهر گرمي را جبران كند.

وي گفت: براي تكميل مدرسه 12 كلاسه 700 ميليون تومان و براي مدرسه 5 كلاسه 500 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافته است.

دبير از اجراي 41 پروژه عمراني در شهرستان گرمي خبر داد و گفت: 41 پروژه عمراني با اعتبار 134 ميليون تومان در حال اجرا است كه تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

717‌ معلول در استان اردبيل به كار گمارده مي‌شوند

اردبيل - خبرنگار اطلاعات: زمينه اشتغال 717 نفر از معلولين استان اردبيل با دريافت تسهيلات ويژه فراهم شده است.

مديركل بهزيستي استان اردبيل گفت: بيكاري و نبود مسكن معلولين مهمترين دغدغه ما بود و هم‌اكنون 166 واحد مسكوني تحويل معلولين نيازمند داديم و 160 واحد ديگر هم دردست ساخت است.رويا احمديان افزود: از 160 واحد مسكوني 60 واحد توسط خيرين استان اردبيل در حال ساخت است.

وي گفت: براي 37 معلول ديگر سهميه ويژه مسكن دريافت كرديم كه به آنها 6 ميليون تومان وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.

مديركل بهزيستي استان اردبيل در بخش ديگري از افزايش مستمري معلولين خبر داد و گفت: مستمري معلولين 8 هزار تومان بود كه اين مبلغ هم‌اكنون به 32 هزار تومان افزايش يافته است.وي حمايت از دانش‌آموزان و دانشجويان معلول را از سياست‌هاي سازمان بهزيستي اعلام كرد و گفت: 195 دانشجو و 750 دانش‌آموز زيرپوشش بهزيستي استان اردبيل هستند كه حداقل 50 و حداكثر 100درصد هزينه تحصيلي آنان متناسب با نوع معلوليت و رشته تحصيلي توسط اداره كل بهزيستي اردبيل تامين مي‌شود.

برپايي 30 نمايشگاه محصولات فرهنگي در مراكز استان‌ها

سرويس شهرستانها: 30 نمايشگاه محصولات فرهنگي به همت موسسه خدمات مشاوره‌اي، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس رضوي در اين ماه در مراكز سازمان ملي جوانان 30 استان كشور براي بازديد عموم برپا شد.‌

به گزارش خبرگزاري فارس اين نمايشگاه‌ها با هدف ترويج فرهنگ رضوي و تبيين مباني خانواده اسلامي در مراكز سازمان ملي جوانان سراسر كشور به صورت همزمان برگزار شد.

در اين نمايشگاه‌ها ضمن رونمايي از كتاب به رسم آيينه، عناوين متنوعي از محصولات فرهنگي موسسه خدمات مشاوره‌اي جوانان درباره مباني خانواده نيز به نمايش گذاشته شد.

محصولات مكتوب ارائه شده در اين نمايشگاه شامل كتابهاي يك سبد بوي بهشت، به رنگ آسمان، گذر از پيچ و خم‌هاي خواستگاري، زير يك سايبان، نيمي آدم نيمي حوا، به رسم آيينه و با جوانه‌هاي زندگي بود.

از محصولات ديجيتالي و نرم‌افزاري ارائه شده در اين نمايشگاه‌ها نيز به مجموعه به رنگ آسمان لوح‌هاي فشرده قبل از ازدواج، دوران عقد، دوران استقلال، تربيت فرزند و... مي‌توان اشاره كرد.

راه‌اندازي پايگاه دائمي سنجش بينايي كودكان‌

يزد - خبرنگار اطلاعات: نخستين پايگاه دائمي ، در يزد راه‌اندازي شد.

حسيني كارشناس پيشگيري از معلوليتهاي سازمان بهزيستي يزد درخصوص راه‌اندازي اين پايگاه در ديگر شهرهاي استان گفت: تاكنون شهرهاي ابركوه، طبس،‌ صدوق، ميبدو مهريز در اين زمينه اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: با راه‌اندازي پايگاه دائمي سنجش بينايي پيش‌بيني مي‌شود، تا پايان امسال، 9 هزار كودك زير پوشش سنجش بينايي قرار گيرند.

به جشنواره بين‌المللي استراليا راه يافت‌

* حوزه هنري استان يزد اعلام كرد: فيلم كوتاه داستاني جواز حضور در ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم كوتاه استراليا را كسب كرد.

اين فيلم 30 بهمن ماه امسال در جشنواره ياد شده كه در پارك المپيك سيدني برگزار مي‌شود، شركت داده خواهد شد.

فيلم ياد شده، به كارگرداني رقيه توكلي و از توليدات حوزه هنري يزد، داستان كودكي را به تصوير مي‌كشد كه تلاش دارد، كوزه آبي را به مقصد برساند، اما در انجام كار موفق نمي‌شود.

فيلم پيش از اين نيز، ديپلم افتخار جشنواره بين‌المللي زنان ارمنستان 2008 را در بخش فيلم كوتاه داستاني كسب كرده بود.

ايجاد رشته طراحي پارچه در دانشگاه آزاد يزد

* دانشگاه آزاد اسلامي يزد براي نخستين بار در كشور، در مقطع كارشناسي ارشد، گرايش بافت و چاپ رشته ، دانشجو مي‌پذيرد.‌

عضو هيات علمي گروه طراحي و پارچه و لباس اين دانشگاه گفت:

مقطع كارشناسي سه گرايش ، و در سال تحصيلي 79 - 78، با هدف ارتقاي سطح سليقه هنري جامعه و بالا بردن كيفيت طراحي منسوجات نساجي راه‌اندازي شد.محمدرضا خجسته اضافه كرد: تاكنون 500 نفر در اين رشته پذيرش و نيمي از آنها دانش آموخته و جذب بازار كار شده‌اند.به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي يزد، گروه طراحي پارچه و لباس دانشگاه آزاد يزد، تنها واحد آموزش عالي در سطح كشور است، كه سه گرايش مستقل ، و را شامل مي‌شود.

گشايش نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشكي در يزد

* دومين نمايشگاه بين‌المللي ، در سالن فجر دانشگاه يزد گشايش يافت.

در اين نمايشگاه كه 40 شركت داخلي و خارجي حضور دارند، انواع تختهاي جراحي، وسايل آزمايشگاهي، ميكروسكوپ دستگاههاي دندانپزشكي و ارتوپدي، داروسازي و ديگر تجهيزات پزشكي به نمايش درآمده است.

هدف از برپايي اين نمايشگاه، ارائه آخرين دستاوردهاي داخلي و بين‌المللي در زمينه فنون و تجهيزات پزشكي اعلام شد.

‌ساخت شهربازي سرپوشيده در نيشابور

نيشابور - خبرنگار اطلاعات: شهردار نيشابور گفت: اين سازمان با مشاركت بخش خصوصي، بزرگترين شهربازي سرپوشيده شرق كشور را در نيشابور مي‌سازد.

عباسعلي مديح افزود: اين شهربازي در 7 هزار متر مربع زمين ساخته مي‌شود و از مجموع زمين درنظر گرفته شده براي اين طرح، بيش از دو هزار و 200 متر مربع آن، فضاي سرپوشيده خواهد بود.

وي با بيان اينكه براساس قرارداد منعقده، اين پروژه بايد ظرف مدت 6 ماه به اتمام برسد، اظهار داشت: براي ساخت اين شهربازي، افزون بر 14 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري خواهد شد.

او گفت: اين شهربازي داراي امكانات رفاهي و پذيرايي نيز خواهد بود.

برگزاري همايش پاسداران، بسيجيان و نخبگان در پاوه‌

پاوه - خبرنگار اطلاعات: ملا قادر قادري امام جمعه پاوه در همايش پاسداران، بسيجيان و نخبگان اين شهرستان با اشاره به اينكه روحانيت در 30 سال گذشته هيچگاه از سپاه و بسيج جدا نبوده است، گفت: روحانيت و بسيج مكمل هم هستند و هر دو در يك راستا براي حراست از نظام و آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي حركت مي‌كنند. او با تشريح وضع كنوني جهان و اوضاع اسلام و مسلمانان در اين برهه از زمان گفت: در هيچ زماني به اندازه امروز عليه اسلام و مسلمين تهاجم صورت نگرفته است. وي گفت: با پيشرفت تكنولوژي تهاجم دشمنان هم توسعه پيدا كرده و وظيفه و رسالت علما و بسيجيان بسيار سنگين شده است،

ملا قادر قادري افزود: روحانيت، بسيج و سپاه بايد در كنار هم براي مقابله با اين تهاجمات تلاش كنند.

ايجاد 385 فرصت شغلي با پرواربندي دامها

بيارجمند - خبرنگار اطلاعات: اجراي طرح پرواربندي براي 30 درصد از دامهاي سبك بخش بيارجمند، مي‌تواند 385 فرصت شغلي در منطقه ايجاد كند.

محمدزاده بخشدار بيارجمند با بيان مطلب بالا گفت: طرح پرواربندي براي هر 80 راس دام، يك فرصت شغلي ايجاد مي‌كند كه در نتيجه 3/15 درصد جمعيت بخش بيارجمند داراي شغل خواهند شد.




 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن