تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816778302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برآوردهاي غير كارشناسي عامل افزايش زمان اجراي طرحهاي عمراني مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برآوردهاي غير كارشناسي عامل افزايش زمان اجراي طرحهاي عمراني مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: دبير كارگروه تخصصي امور زيربنايي آذربايجان غربي گفت: برآوردهاي ناقص و غير كارشناسي عامل افزايش زمان اجراي طرحهاي عمراني مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، ابراهيم خليل عصمتلو پيش از ظهر امروز در نخستين جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي استان كه در ساختمان شماره 2 استانداري برگزار شد افزود: يكي از دلايل تاخير برخي از پروژه هاي عمراني، برآوردهاي ناقص و غير كارشناسي است كه علاوه بر افزايش زمان و هزينه هاي ساخت پروژه ها موجب كاهش بهره وري و نارضايتي مردم مي شود.

وي با بيان اينكه از اين پس اين كارگروه با حساسيت و كار كارشناسي مضاعفي كليه موارد مطرح شده در طرحهاي جديد را بررسي خواهد كرد، بيان داشت: كاهش مدت زمان اجراي طرحها و تكميل پروژه هاي نيمه تمام استان از اولويتهاي كاري دولت در سه سال گذشته بوده است و در اين مدت با تدابير اتخاذ شده در استان توانسته ايم اين زمان را به ميزان چشمگيري كاهش دهيم.

عصمتلو در ادامه از تشكيل كميته فني ويژه اين كار گروه براي بررسي دقيق طرحها با مشاكرت كارشناسان ذيربط خبر داد و خاطر نشان كرد: تمامي طرحهاي عمراني دستگاهاي اجرايي پيش از طرح در كارگروه توسط اين كميته بررسي و نقاط ضعف و قوت آن شناسايي خواهد شد.

در اين جلسه اعتبار مورد نياز براي راه اندازي چهار ايستگاه ماهواره اي روستايي در شهرستانهاي شاهين دژ، خوي و تكاب، احداث خوابگاه دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي اروميه، ساماندهي گلزار شهداي شهرهاي اروميه، مياندوآب، شاهين دژ، تكاب و پيرانشهر و تكميل پروژه تامين روشنايي گردنه زمزيران تصويب شد.

همچنين تامين اعتبار تكميل مجتمع هاي ورزشي ويژه كارگران شهرهاي مهاباد و بوكان، احداث و تكميل 3 مجتمع خدمات بهزيستي در شهرهاي بوكان، نقده و اروميه، ساخت مجتمع فرهنگي هنري بوكان و پرداخت كمك مالي به شهرداري پيرانشهر براي احداث مجتمع تفريحي و گردشگري از ديگر مصوبات اين كار گروه بود.

بر اساس مصوبه اخير دولت به منظور پيشبرد اهداف و انجام وظايف شورا ي برنامه ريزي وتوسعه استانها كارگروه هاي تخصصي ويژه اي با تلفيق برخي از كارگروه هاي سابق تشكيل شده است كه كارگروه تخصصي امور زيربنايي نيز يكي از آنهاست كه با تلفيق كارگروه هاي عمران و زيربنايي و بهينه سازي مصرف سوخت تشكيل شده است.

بررسي و تلفيق برنامه هاي بلند مدت، ميان مدت و كوتاه مدت بخش هاي مربوط به راه و ترابري، پست و مخابرات (ICT)، انرژي،عمران شهري، روستايي و عشايري استان در چارچوب برنامه هاي توسعه كشور و طرحهاي آمايش، توسعه و عمران استان، پيشنهاد بودجه بخش هاي مربوط در چارچوب بخشنامه ها و دستورالعمل بودجه سالانه كشور، بررسي مطالعات انجام شده درخصوص توجيه فني، اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي پروژه هاي جديد و اعتبارات مورد نياز آنها از جمله وظايف اين كارگروه است.

بررسي و تصويب برنامه هاي بهينه سازي مصرف انرژي در استان در چارچوب اهداف، برنامه ها و سياست هاي بخش انرژي كشور، پيشنهاد بودجه سالانه استان براي اجراي برنامه هاي بهينه سازي مصرف انرژي از محل منابع عمومي، ملي و استاني و درآمدهاي و كنترل و نظارت بر حمل كالا و مسافر و ارتقاي بهره وري و افزايش ايمني در فعاليت هاي مختلف حمل و نقل از ديگر وظايف كارگروه تخصصي امور زيربنايي است.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن