تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816699871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مدعي جديد مشاور سابق غمخوار:پرسپوليس هزاران ميليارد تومان ارزش داردباشگاه را 3 ساله به من بدهيد و 40 ميليارد بگيريد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: يك مدعي جديد مشاور سابق غمخوار:پرسپوليس هزاران ميليارد تومان ارزش داردباشگاه را 3 ساله به من بدهيد و 40 ميليارد بگيريد


تهران- خبرگزاري كار ايران
مشاور سابق باشگاه پرسپوليس در زمان مديريت اكبر غمخواردر پاسخ به ادعاي حسين هدايتي رييس هيات مديره پرسپوليس كه اعلام كرده بود حاضر است باشگاه پرسپوليس را 20 ميليارد تومان بخرد، گفت: من سال 83 طي ملاقاتي با محسن مهرعليزاده، رئيس وقت سازمان تربيت بدني به وي اعلام كردم حاضرم باشگاه پرسپوليس را با مبلغ 20 ميليارد تومان خريداري كنم و هيچ بحثي هم راجع به واگذاري سهام پرسپوليس نداشتم.

سيروس محجوب در گفت و گو با ايلنا، افزود: همان‌‏طور كه هدايتي مي‌‏گويد امروز سه ميليارد براي پرسپوليس هزينه كرده در زمان مديريت اكبر غمخوار من هم حدود 600 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس كمك كردم. معتقدم تيم پرسپوليس باشگاه توانمندي است و اگر تمامي عوامل براي آن مهيا باشد مي‌‏تواند در عرصه‌‏هاي بين‌‏المللي بسيار موفق باشد.
وي ادامه داد:‌‏ من حاضرم ده ميليارد تومان با خودم به تيم پرسپوليس بياورم و تمام بدهي‌‏هاي اين باشگاه را پرداخت كنم و در نهايت پس از رفتنم 30 ميليارد نيز بدهم. البته اين نيازمند يك ضريب اطمينان به حضور سه ساله‌‏ام در باشگاه پرسپوليس است،‌ يعني اينكه تصميم گيرندگان باشگاه فوق تضمين كنند كه من سه سال در باشگاه پرسپوليس هستم آن وقت من نيز با ضمانت نامه‌‏اي بانكي به ارزش 50 ميليارد تومان كارم را با باشگاه پرسپوليس آغاز خواهم كرد و اگر از وظايفم عدول كردم آن مبلغ را به سود خود ضبط كنند.
مشاور مالي مدير عامل اسبق باشگاه پرسپوليس اضافه كرد:‌ من خودم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستم و به اعتقادات ديني پايبندم و مطمئن باشيد فعاليت‌‏هاي ما در باشگاه پرسپوليس هماهنگ با پايبندي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد بود. در نهايت اينكه بايد براي دو تيم استقلال و پرسپوليس كاري ريشه‌‏اي و منطبق با باشگاهداري روز دنيا و حرفه‌‏اي انجام شود.
محجوب گفت:‌ ‏باشگاه پرسپوليس خودمنبع در آمد بزرگ و معتبري است اما به خاطر اينكه در گذشته دولت‌‏هاي مختلف مديريت آن را بر عهده داشته‌‏اند و با توجه به اينكه سلايق متفاوت بوده، همين مسائل باعث بروز اختلافاتي شده كه در نهايت اين باشگاه نتواند به مانند باشگاه‌‏هاي بزرگ دنيا كه به مراتب طرفداران كمتري نسبت به پرسپوليس دارند ، اداره و به جايگاه واقعي‌‏اش برسد.
وي افزود: من كمپاني‌‏هاي خصوصي بزرگي دارم و در اين بخش فعاليت مي‌‏كنم اما به شدت مخالف واگذاري سهام باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس هستم. چرا كه اين باشگاه يك نماد ملي محسوب مي‌‏شود و فروش آن وجهه خوبي ندارد. ضمن اينكه با توجه به شرايط تيم پرسپوليس به هيچ وجه نمي‌‏توان روي آن قيمت گذاشت. پرسپوليس هزاران ميليارد تومان ارزش و درآمد دارد اما در قالب راهكارهايي كه وجود دارد بايد شرايط براي اين قبيل كارها فراهم شود تا اين باشگاه از پتانسيل‌‏هاي خود نهايت استفاده را ببرد.بنابر اين نه من و نه هيچ سرمايه‌‏دار ديگري حق ندارد به صرف هزينه‌‏اي كه مي كند توقع داشته باشد سهام پرسپوليس را به او بدهند.
مشاور سابق مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد:‌ تيمي كه 30 ميليون هوادار دارد مي‌‏تواند از طريق تهيه پوشاك و مواد غذايي و بسياري ديگر از كارهاي تجاري درآمدهاي كلاني را به حساب باشگاه واريز كند. در اين بين بايد افرادي وارد عرصه شوند كه سابقه كار اقتصادي و اجتماعي داشته باشند نه اينكه اشخاص سياسي در اين مجموعه كار را در دست بگيرند.
وي افزود: باشگاهداري در استقلال و پرسپوليس رفاقتي نمي‌‏شود. اين مساله در سال‌‏هاي گذشته لطمات وحشتناكي به اين دو تيم وارد كرده و در آينده هم اگر به همين روال باشد وارد خواهد كرد. اگر مي‌‏بينيد فلان باشگاه در اروپا 300 ميليارد در سال درآمد دارد مطمئناً‌ روي كارهاي اقتصادي برنامه‌‏ريزي و كار كرده است.
وي اضافه كرد: پرسپوليس هم مي‌‏تواند درآمدزا باشد، چرا كه پتانسيل آن را دارد. به طور مثال اين تيم فقط 700 هزار هوادار درآمريكا دارد كه مي‌‏توان از فروش لوازم باشگاه به آنها پول هنگفتي را به حساب باشگاه واريز كرد. ضمن اينكه اين‌‏ بخش كوچكي از منابع درآمدهاست. موارد بسيار ديگري است كه در صورت موافقت مسوولان سازمان تربيت بدني با پيشنهاداتم آنها را طي يك نامه در اختيار آقاي سعيدلو معاون رئيس جمهور و رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس قرار خواهم داد تا آن را بررسي و جواب بدهند.
محجوب گفت:‌ من مثل ديگران نمي‌‏گويم به خاطر مردم اداره باشگاه پرسپوليس را در اختيار مي‌‏گيرم چرا كه هدف من از حضور در اين مجموعه به دو بخش تقسيم مي‌‏شود كه بخشي از آن كسب درآمد براي خودم و بخش ديگرش هم درآمدزايي براي پرسپوليس است. وقتي با ضمانت 50 ميليارد توماني مي‌‏خواهم در پرسپوليس كار كنم به طور يقين راه‌‏هاي كسب درآمد از اين باشگاه را هم مي‌‏دانم.
وي در خصوص اينكه چرا در زمان مديريت اكبر غمخوار كه به عنوان مشاور وي در باشگاه پرسپوليس فعاليت مي‌‏كرده است اين طرح‌‏ها را اجرا نكرده گفت: همكاري‌‏ام با غمخوار يك‌‏طرفه بود و او هيچ‌‏گاه روي تفكرات گروهي اعتقاد نداشت اما در حال حاضر افرادي موفق هستند كه روي تفكر جمعي تاكيد داشته باشند. به هر حال من همين امروز حاضرم ده ها ميليارد براي پرسپوليس هزينه كنم و سهام هم نمي‌‏خواهم. فقط اجازه بدهند من سه سال با اين باشگاه كار كنم و در پايان هم وقتي خواستم بروم 30 ميليارد تومان از من پول بگيرند. اگر هم قرار بر فروش سهام باشگاه باشد حاضر هستم همين حالا كل سهام باشگاه را به قيمت 50 ميليارد تومان خريداري كنم.
پايان پيام

كد خبر: 463285
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن