تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814284071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيازمصرف برق كشور سال آينده به ‪ ۴۲‬هزار مگاوات مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نيازمصرف برق كشور سال آينده به ‪ ۴۲‬هزار مگاوات مي‌رسد
اقتصاد. نيرو. برق
مديرعامل شركت توانير گفت: نياز مصرف برق كشور سال آينده به ‪ ۴۲‬هزار مگاوات خواهد رسيد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، محمد بهزاد در آيين توديع و معارفه مديران كل سابق
و جديد روابط عمومي و بين‌الملل توانير، ابراز اميدواري كرد: با تلاش‌هاي مجموعه روابط عمومي توانير، تابستان آينده را نيز همچون گذشته افتخار آميز پشت سر بگذاريم.

وي افزود: با بهره‌گيري از راهكارهاي مديريت مصرف برق، امكان پر كردن فاصله نياز مصرف و ميزان توليد با اطلاع رساني صحيح و به موقع و فرهنگ سازي در ميان مردم امكان پذير خواهد بود كه اين مهم برعهده روابط عمومي است و از اين رو عملكرد روابط عمومي بسيار مهم تلقي مي‌شود.

مديرعامل شركت توانير ضمن قدرداني از حدود يك دهه تلاش عباس خالدنژاد مديركل سابق روابط عمومي و بين‌الملل توانير، از بيژن قاسمي مديركل جديد خواست: با بهره‌گيري از تجربه و دانش خود در زمينه روابط عمومي تلاش پيگير و مستمري را در دستيابي به اهداف صنعت برق آغاز كند.

خالدنژاد نيز در اين آيين ضمن ارايه خلاصه عملكرد خود در نزديك به ‪۳۰‬ سال تلاش در عرصه روابط عمومي، حركت در جهت ايجاد رفاه و همدلي در صنعت برق، ارايه گزارش تلاش‌ها و فعاليت‌هاي كاركنان صنعت برق و غيره را از وظايف و اهداف روابط عمومي عنوان كرد.

وي تاكيد كرد: از آنجا كه صنعت برق، خدمتي راهبردي را به مردم ارايه مي دهد و با تمام شئون زندگي آنان ارتباط مستقيم دارد، اين امر حساسيت كار روابط عمومي را دو چندان مي‌كند.

خالدنژاد همچنين گفت: لازمه كار روابط عمومي عشق به كار است و روابط عمومي جاي آزمون و خطا نيست و نمي‌توان در چارچوب وظايف اداري به اهداف اين فعاليت پر استرس، خطير و دقيق دست يافت.

مديركل جديد روابط عمومي و بين‌الملل توانير نيز گفت: موضوع فرهنگ سازي و افزايش آگاهي‌هاي عمومي در كل كشور از جمله اهداف مهم روابط عمومي است كه با برنامه ريزي و دقت بيشتري پيگيري خواهد شد.

قاسمي همچنين تلاش در جهت نهادينه كردن مديريت مصرف برق، اطلاع رساني در زمينه خصوصي‌سازي نيروگاه‌هاي موجود و واگذاري آنها، جذب سرمايه‌گذاران جديد جهت احداث نيروگاه‌ها به روش‌هاي ‪ B.O.O‬و ‪ B.O.T‬و معرفي دستاوردها و توانمندي‌هاي صنعت برق و غيره را از جمله اهداف روابط عمومي توانير در آينده عنوان كرد.

وي ابراز اميداواري كرد: با بهره‌گيري از ظرفيت نيروي انساني روابط عمومي و بين‌الملل توانير، ضمن تلاش جدي در پيگيري فعاليت‌هاي قبلي، كارهاي جديدي نيز در اين عرصه آغاز شود.
 يکشنبه 24 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن