تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816165435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه آزاد زنجان: شهريه دانشگاه آزاد يك پنجم دانشگاه هاي دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رييس دانشگاه آزاد زنجان: شهريه دانشگاه آزاد يك پنجم دانشگاه هاي دولتي است
رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان، گفت: شهريه اي كه دانشگاه آزاد از دانشجويان اخذ مي كند، يك پنجم هزينه اي استا كه دولت به ازاي سرانه هر دانشجو به دانشگاه هاي دولتي مي پردازد.
به گزارش ايسنا، اصغر پرتوي، اظهار كرد: با وجود پتانسيل هاي بسيار قوي براي توسعه مراكز آموزش عالي در زنجان از جمله وجود مقوله امنيت راه هاي مواصلاتي مطلوب، پتانسيل هاي مطلوب مخابراتي، نزديكي به كلان شهرها و پايتخت و آب و هواي مساعد، قابليت تبديل شدن به يك شهر دانشگاهي را دارد.
وي عدم وجود دانشگاه صنعتي دولتي و واحد علوم و تحقيقات در دانشگاه آزاد اسلامي زنجان را از كمبودهاي موجود در اين زمينه برشمرد و افزود: بايد با بهره گيري از پتانسيل هاي موجود در استان زنجان تعداد مراكز آموزش عالي در استان افزايش يابد.
اين مقام مسوول تصريح كرد: بايد با ورود بخش خصوصي و سرمايه گذاران غيردولتي، مراكز آموزش عالي غيردولتي افزايش يافته و از مسووليت دولت كاسته شود و اين امر تنها با حمايت دولت از اين بخش ها امكان پذير است.
رييس دانشگاه آزاد زنجان پرداخت وام شهريه به دانشجويان دانشگاه آزاد را ازصندوق رفاه دانشجويي مثبت ارزيابي نمود و ادامه داد: دانشگاه آزاد بايد به عنوان يك الگو كه بدون حمايت دولت نصف بار آموزش عالي را در كشور به دوش مي كشد به مردم معرفي شده و با حمايت دولت گسترش يابد. در اين راستا اگر خواهان اجراي اصل 44 در كشور هستيم، چرا از دانشگاه آزاد اسلامي كه نمود اين اصل است حمايت نمي شود.
پرتوي در بخش ديگري از سخنان خود از افتتاح 10 باب آزمايشگاه در هفته پژوهش خبر داد و گفت: جهت تجهيز آزمايشگاه ها و كارگاه ها توسعه و تجهيز كتابخانه ها به ترتيب 500 و 50 ميليون تومان هزينه شده است.
وي ادامه داد: دهه سوم دانشگاه آزاد اسلامي دهه كيفيت نام گذاري شده است كه در كليه واحدهاي اين دانشگاه تلاش مي شود كيفيت آموزشي دانشگاه ارتقا» يافته و با افزايش اعضاي هيات علمي واجد شرايط افزايش فضاهاي آموزشي، پژوهشي و رفاهي، تجهيز آزمايشگاه ها، كارگاه ها و مراكز تحقيقاتي و كتابخانه ها، توجه به فعاليت هاي پژوهشي، دانشجويي و اساتيد به يكي از با كيفيت ترين دانشگاه هاي حضوري جهان تبديل شود.
اين مقام مسوول يادآور شد: دانشگاه آزاد واحد زنجان با جذب سالانه 50 عضو هيات علمي در مقطع دكتري، بهره برداري از 25 هزار متر مربع فضا در مهر ماه سال جاري، احداث 25 هزار متر مربع تا سال آينده و طراحي 30 هزار متر مربع سعي دارند به كيفيت هاي آموزشي لازم دست يابد. وي تعداد مقالاتISI كه توسط اعضاي هيات علمي منتشر شده است را 53 مقاله دانست و افزود: تا كنون 199 مقاله در مجلات معتبر علمي داخلي، 219 طرح تحقيقاتي، 12 طرح تحقيقاتي برون دانشگاهي، 200 مقاله در كنگره ها و كنفرانس هاي عملي و خارجي از سوي دانشجويان و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان ارائه شده است.
اين مقام مسوول در خاتمه اظهار كرد: دانشگاه آزاد در حال حاضر 2 ميليون و 400 هزار فارغ التحصيل و يك ميليون و 350 دانشجو دارد كه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان نيز30 هزار فارغ التحصيل و 12 هزار دانشجو در 85 رشته تحصيلي مشغول به تحصيل مي باشند.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن