تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805557701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترش و شيرين فرهنگ و هنر /نگراني براي تئاتر شهر و حاشيه‌هاي مشكي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ترش و شيرين فرهنگ و هنر /نگراني براي تئاتر شهر و حاشيه‌هاي "مشكي‌پوشان"
نگراني براي تئاتر شهر، نامعلوم ماندن دليل آتش‌سوزي سينما، ابهام در حضور حجار، حادثه براي جوان، حاشيه‌هاي "مشكي‌پوشان" و... مهمترين ترش و شيرين فرهنگ و هنر در هفته گذشته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته ماجراي گودبرداري محوطه كناري مجموعه نمايشي تئاتر شهر حاشيه‌هايي به همراه داشت كه موجب رد و بدل شدن گفتگو و نامه بين دو وزارت ارشاد و شهرداري تهران شد.

وزير ارشاد با حضور در تئاتر شهر ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف پاسخگوي پرسش‌هاي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي شد. محمدحسين صفار هرندي گفت: البته واضح هست اقدام‌هاي انجام شده براي ايمني تئاتر شهر از طرف شهرداري كافي نبوده و بروز حادثه مي‌تواند فاجعه انساني در پي داشته باشد.

بازديد وزير ارشاد از مجموعه تئاتر شهر

شهردار تهران هم با اشاره به مسئله پيش آمده در تئاتر شهر به دليل انجام گودبرداري جنب مجموعه با تشريح اقدام‌هاي شهرداري براي حفاظت كامل بنا گفت: به جاي انداختن مسئوليت بر دوش كساني كه پروژه‌ها را با اصلاح آسيب‌هاي احتمالي ادامه داده‌اند، كساني بايد پاسخ دهند كه كاري غير استاندارد را آنجا شروع و چنين معضلي را ايجاد كرده‌اند.

محمدباقر قاليباف با بيان اينكه "خواهشم اين است وزير محترم اول اين سئوال را پاسخ دهد كه در چه دوره‌اي آنجا خاكبرداري و براي چه اين كار انجام شده"، افزود: اين كار در دوره مديريت من اتفاق نيفتاده و اكنون نيز معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري از وزارت ارشاد در حال پيگيري است و وزارت ارشاد نيز رسماً اعلام موضع كند كه با چنين احداثي موافق است يا مخالف.

در همين راستا محسن هاشمي مدير عامل مترو نيز گفت: عمليات گودبرداري از محوطه پشتي تئاتر شهر تهران سال 1384 اتفاق افتاد و شركت مترو تهران در همان ابتدا اعتراض خود را نسبت به اين موضوع به شهردار قبلي تهران طي نامه‌اي مفصل اعلام كرده بود.

وي افزود: يافتن مقصران اصلي اين حادثه دشوار نيست. هر پروژه و عمليات ساختماني يك كارفرما دارد و يك مشاور و طراح و يك پيمانكار و تمام اين موارد در اسناد مربوط به انجام عمليات گودبرداري وجود دارد. اتفاقات رخ داده در محوطه پشتي تئاتر شهر ارتباطي با شركت مترو ندارد.

* هر چند هفته گذشته مدير روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اعلام كرد كارشناسان اين سازمان در بررسي خود براي تعيين علت اصلي آتش‌سوزي در سينما جمهوري به جمع‌بندي رسيده و نتيجه نهايي را رسماً به مراجع قضايي و بيمه اعلام مي‌كند، اين ماجرا هنوز به قطعيت نرسيده است.

علي مصفا يكي از مالكان سينما جمهوري در اين باره گفت: قرار است آتش‌نشاني دليل اين واقعه را به شركت بيمه و مقام‌هاي قضايي اعلام كند. اما هنوز اين اتفاق نيفتاده و ما منتظريم در هفته جاري دليل آتش سوزي به بيمه اعلام شود تا بتوانيم براي بازسازي اقدام‌هاي خود را آغاز كنيم.

* سردار اسماعيل احمدي‌مقدم فرمانده نيروي انتظامي در مراسم اختتاميه سومين جشنواره فيلم پليس به مخالفت نكردن نيروي انتظامي با اكران فيلم‌ها تأكيد كرد و گفت: ما با تضارب آرا موافقيم. نگاه من در بخش فيلم باز است و بعضي فيلم‌ها را كه به نظر مشكل دارند شخصاً ديدم و گفتم مشكلي ندارند. نيروي انتظامي تا به حال با اكران هيچ فيلمي مخالفت نكرده است.

* پروژه سينمايي "شكارچي" به كارگرداني رفيع پيتز پس از يك دوره سكوت خبري هفته گذشته حاشيه‌ساز شد. در حالي كه تصميم بر اين بود بازيگران فيلم اعلام نشوند، با معرفي ميترا حجار و رفيع پيتز به عنوان بازيگران اصلي سكوت شكسته شد. هر چند اعلام شده بود علي نيك‌صولت در فيلم حضور دارد، ولي پيتز با بازي به جاي وي اولين تجربه خود را ثبت كرد.

البته چند روز بعد خبر بازي حجار در اين فيلم تكذيب شد اما خبرها حاكي از آن است كه حمايت جشنواره برلين از ساخت اين فيلم (به عنوان جايزه برگزيده شدن فيلم قبلي پيتز)، با حضور عوامل "زمستان است" محقق مي‌شود كه حجار نيز از جمله آنهاست. در هر صورت احتمال حضور حجار در اين توليد مشترك آفتاب‌نگاران و شركت توئنتي توئنتي ويژن پررنگ است.

* رامبد جوان كارگردان فيلم سينمايي "پسر آدم، دختر حوا" سر صحنه فيلمبرداري دچار حادثه شد. در جريان فيلمبرداري يك صحنه تعقيب و گريز با خودرو در باغ فردوس، خودرو با جوان تصادف كرد و باعث شكستگي پاي وي شد. البته فيلمبرداري پس از يكروز تعطيلي از سر گرفته شد و سكانس‌هاي نقش‌آفريني جوان فعلاً به تعويق افتاده است.

ديگر حاشيه فيلم اينكه عليرضا زرين‌دست مدير فيلمبرداري با گذشت دو هفته از آغاز كار به دلايلي از همكاري انصراف داد و فرج حيدري جايگزين وي شد. حيدري پيش از اين فيلم "انعكاس" را براي موسسه سبحان فيلم تهيه‌كننده "پسر آدم، دختر حوا" فيملبرداري كرده است.

* سيروس حسن‌پور در يادداشتي خطاب به محمدعلي طالبي با اشاره به اينكه رقابت آنها براي ساخت فيلم درباره معلم عشاير شبيه سكانس پاياني "بچه‌هاي آسمان" و "دونده" شده، نوشت: اگر در مورد اين ماجرا اجازه‌نامه كتبي از مولف نداشته‌ام به اين دليل بوده كه قول اخلاقي ايشان را به منزله مجوز كتبي تلقي كرده‌ام.

* علي ژكان كارگردان "چهره به چهره" از متوقف ماندن اين فيلم در مراحل فني به دليل مشكلات مالي خبر داد. وي گفت: اگر در چند روز آينده اين مشكلات حل نشود، فيلم قطعاً به جشنواره نمي‌رسد. ژكان اين فيلم را سال گذشته در تهران فيلمبرداري كرد كه داستان قتل مهندسي است كه پليس در جستجوي رد قاتل با سرنخ‌هاي تازه روبرو مي‌شود.

* محمدرضا عرب كارگردان فيلم سينمايي "آخرين ملكه زمين" بعد از نوشتن نامه‌اي سرگشاده به رئيس سازمان تبليغات اسلامي توانست پاسخي مبني بر اكران فيلم از 23 بهمن‌ماه از سوي مسئولان حوزه هنري بگيرد. وي همچنين از محمدرضا فرجي كه نسبت به اين نامه عكس‌العمل و حساسيت نشان داد تشكر كرد.

* علي روئين‌تن كارگردان فيلم "دلشكسته" به جلوگيري صدا و سيما از پخش تبليغ اين فيلم اشاره كرد. وي گفت: چرا بايد از تبليغ اين فيلم در تلويزيون جلوگيري شود؟ مسئولان سيما تاكنون پاسخي در اين خصوص ارائه نكرده‌اند. "دلشكسته" در گروه سينمايي استقلال در حال نمايش است.

* عليرضا افخمي نويسنده، كارگردان و تهيه‌كننده تلويزيون كيفيت آثار اين رسانه را مرتبط با سازندگان دانست نه ناظران كيفي. وي گفت: بيشترين مسئوليت نازلترين سريال‌ها به عهده ناظر كيفي نيست بلكه متوجه عوامل كليدي كار است. نمي‌توان منكر شد كه نويسنده، بازيگران و كارگردان تأثيرگذاري به شدت بيشتر نسبت به ناظر كيفي براي خلق يك اثر خوب يا بد دارند.

* جهانگير كوثري كه برنامه "ورزش از نگاه دو" را جمعه شب‌ها زنده روي آنتن شبكه دو دارد چند هفته‌اي است حاشيه‌ساز شده است. روشن بودن تلفن همراه اين مجري / كارشناس ورزشي در يك برنامه زنده اختلال‌هايي در حاشيه صوتي برنامه ايجاد كرده و البته يك علامت سئوال در مقابل عملكرد كوثري به عنوان يك حرفه‌اي در سينما و ورزش!

كنسرت "مشكي‌پوشان" در جشنواره موسيقي فجر

* كنسرت گروه موسيقي پاپ "مشكي‌پوشان" به خوانندگي رضا صادقي در بخش ويژه جشنواره موسيقي فجر حاشيه‌ساز شد. در طول اجراي برنامه اين خواننده چراغ‌هاي تالار بزرگ وزارت كشور روشن بود و صادقي در پاسخ به درخواست حاضران براي خاموش شدن آنها گفت كه بايد چراغ‌ها روشن باشد (وگرنه نمي‌توانم شما را بعد از سال‌ها ببينم.)

محمد حسين ايماني خوشخو معاون هنري وزير ارشاد و محمدحسين احمدي مدير دفتر موسيقي در تالار وزارت كشور حضور داشتند و به طور ايستاده از بالكن برنامه را تماشا مي‌كردند. كامبيز روشن‌روان دبير جشنواره و علي ترابي معاون دفتر موسيقي نيز در رديف اول تالار حضور داشتند.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن