تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816759339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مى دانيم كه بايد ميلان را شكست دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مى دانيم كه بايد ميلان را شكست دهيم
وقتى جان لوئيجى بوفون دچار آسيب ديدگى شد بسيارى از طرفداران يوونتوس بر اين باور بودند كه بانوى پير در نبود سنگربان ملى پوش خود دچار مشكلات فراوانى خواهد شد اما در غياب جيجى بوفون يك دروازه بان اتريشى به نام آلكساندر مانينگر به خوبى توانست از دروازه تيم تورينى حفاظت كند با اين حال جاى خالى بوفون هنوز هم احساس مى شود. سنگربان
دوست داشتنى يووه در اين روزها سخت مشغول تمرين است تا با رهايى از مصدوميت به تركيب تيم بازگردد. بوفون مثل هر يوونتوسى ديگر از موفقيت هاى اخير تيم بسيار خوشحال است و از دل پيه رو به عنوان برترين ستاره فوتبال اروپا نام مى برد، با اين حال جيجى با ستايش از ساير همتيمى هايش اين موفقيت ها را بر اساس يك نمايش تيمى و با برنامه نام مى برد. بازى فردا شب مقابل يوونتوس بهانه اى بود تا بوفون مصاحبه اى با روزنامه توتو اسپورت داشته باشد.
يازدهم ژانويه...
دروازه بان شماره يك يوونتوس يكى از اميدهاى اصلى تيم تورينى براى كسب بهترين نتيجه در بازى فرداشب را الكس دل پيه رو مى نامد. بوفون در آخرين مصاحبه قبل از بازى با ميلان مى گويد: با پيروزى كه كسب كرديم احساس غرور مى كنم. در رقابت هاى سرىA و ليگ قهرمانان خوش درخشيديم و از اين بابت لذت بردم. سال ۲۰۰۹ باز مى گردم و در ديدار سيه نا كه در تاريخ ۱۱ ژانويه برگزار خواهد درون دروازه مى ايستم. با اين حال منتظر يوونتوس بهتر و قدرتمندترى باشيد. ما اهداف بزرگى در سر داريم و براى رسيدن به آن مى جنگيم. فردا يووه با روحيه اى مثبت وارد مسابقه خواهد شد. مى دانيم كه به برد نياز زيادى داريم و خوشبختانه بازيكنان با روحيه بالايى خود را براى اين ديدار بزرگ آماده كرده اند و آنها اين مسأله را در هر زمانى ثابت كرده اند. اكنون نوبت ميلان است. از نظر من اين ديدار مثل يك فينال در نيم فصل اول بازى هاست، هر ۲ تيم هم امتياز هستند و پيروزى در اين مسابقه يكى را به رده دوم مى رساند كه اميدوارم يوونتوس باشد.قرار است فردا من با نستا و رينو(گتوسو) اين ديدار را تماشا كنم.
مثل يك تيفوسى...
در اين سال ميلان از نظر قدرت رشد يافته است، كاكا و رونالدينيو فوق العاده مؤثر هستند. مسابقه سختى خواهد بود اما ما نمى ترسيم و با روحيه بالايى به مصاف با اين تيم خواهيم رفت. آن چيزى كه ما را قوى تر مى سازد روحيه بالا و اراده ماست. در اين فصل يووه بابت بازيكنان مصدوم امتيازات مهمى را از دست داد اما همانگونه كه گفتم روحيه بالا و اراده فوق العاده بازيكنان براى موفقيت در رقابت هاى اين فصل موجب شده تا ما پس از گذراندن يك دوره نه چندان خوب بارديگر در مسير پيروزى قرار بگيريم و به پيروزى هاى با اهميتى در اين فصل دست يابيم. در شرايط خوبى هستيم اما براى اينكه بتوانيم به تمامى اهداف خود دست يابيم بايد همچنان به روند مثبت خود ادامه دهيم. مى دانيم كه بايد ميلان را شكست دهيم. من در اين بازى حضور ندارم اما زمانى كه روسونرى را شكست داديم پيام تبريك خود را به همتيمى هايم ارسال خواهم كردم، مدتهاست كه من مثل تيفوسى ها در ورزشگاه حضور دارم و يووه را تشويق مى كنم و اى كاش مى توانستم در بازى با ميلان در زمين حاضر باشم.
ستايش از آلكس
جيجى بوفون در ادامه اين گفت و گو به الكس و ضربات ارزشمند كاپيتان نيز اشاره مى كند او را منحصر به فرد و استثنايى نام مى برد. او مى گويد: براى يووه الكس يك مهره غير قابل اجتناب است . خصوصيات دل پيه رو باعث مى شود تا ضربات ايستگاهى او به نتيجه برسد. او تمرينات گسترده و زيادى انجام مى دهد من به عنوان يك هم باشگاهى بارها الكس را ديده ام كه بعد از اتمام تمرينات به تمرينات ويژه و اختصاصى مى پردازد. او خسته نمى شود و از اين بابت نيز او الگويى بى نظير به شمار مى رود. جيجى معتقد است بازيكنانى كه در كنار يكديگر بازى مى كنند مى توانند هنر ضربات او را ياد گيرند اما موضوع تيم ملى و عدم حضور دل پيه رو در تيم ليپى براى سنگربان بانوى پير قابل توجه است و به اين مسأله مى پردازد، ليپى و دل پيه رو شناخت بسيار زياد و خوبى از يكديگر دارند. بين اين ۲ شباهت هاى بسيار زيادى وجود دارد. احترام مى گذاريم و اما مى خواهيم كه او نيز در كنار ما باشد. با اين حال منتظر مى مانيم تا ببينيم چه اتفاقى روى مى دهد.
ليگ قهرمانان و اسكودتو..
پس از بازگشت دوباره به اسكودتو و ليگ قهرمانان اروپا اكنون براى بوفون پيروزى در هر ۲ جام بسيار حائز اهميت است. او در اين رابطه مى گويد: انتخاب ميان ليگ قهرمانان و سرى A هميشه دشوار است. احساس غرور مى كنم كه عضوى از اين تيم هستم و بايد به همين ترتيب ادامه دهيم. شايد احساس شود براى ما ليگ قهرمانان با توجه به ديدارها و نتايجى كه كسب كرديم ارزشمندتر باشد اما ما مى خواهيم در هر ۲ جام بدرخشيم و هدف ما در ماه هاى ژانويه و فوريه و ادامه رقابت ها حضورى قدرتمند و بزرگ است، ما در هر ۲ جام به دنبال افتخار هستيم. براى من قهرمانى در اروپا فوق العاده است اما سرى A هم يكى از اهداف بزرگ ما در اين فصل خواهد بود.
منچستر سيتى...
احساس خوبى دارم و بسيار جدى و باانگيزه هستم. تغيير كرده ام اما به گذشته احترام مى گذارم براى اينكه با صبر و تمركز مرا به آمادگى رساندند.
دوران باشكوهى را سپرى مى كنم. شخصيت من همان است كه هميشه بوده به همه منتقدان احترام مى گذارم اما به دوران زيبايى فكر مى كنم و در انديشه تكرار افتخارات گذشته هستم. او در ادامه مى گويد: مربيان براى من تمرينات ويژه اى را در نظر مى گيرند و من تمرينات با توپ را انجام مى دهم البته نه در هر جلسه تمرين اما حداقل۲ جلسه در هفته تمرين مى كنم و از حمايت هواداران احساس غرور مى كنم. در حال حاضر به ديدارهاى آينده توجه مى كنم. من به سال هايى كه پيراهن سياه و سفيد يووه را بر تن دارم نگاه مى كنم و لذت مى برم. از اينكه يوونتوسى هستم خوشحالم و احساس خيلى خوبى دارم، در مورد پيشنهاد منچسترسيتى هم بايد بگويم حتى به آن فكر هم نكرده ام چراكه پول در زندگى من نقشى ندارد و فقط به احساسم توجه مى كنم.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن