تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهپيمايي ضدصهيونيستي مردم ايران در حمايت از غزه


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: راهپيمايي ضدصهيونيستي مردم ايران در حمايت از غزه
خطيب جمعه تهران: برخي سران كشورهاي اسلامي و عربي بايد به عنوان خائن در جنايات غزه محاكمه شوند
قنبري -راهپيمايي سراسري مردم ايران در اعتراض به محاصره غزه توسط رژيم صهيونيستي و سكوت مدعيان جهاني حقوق بشر و برخي سران كشورهاي عربي روز گذشته برگزار شد.مردم شهرهاي مختلف ايران پيش از ظهر روز گذشته با حركت به سمت محل هاي برگزاري نماز جمعه و با سردادن شعارهاي ضدصهيونيستي و ضدآمريكايي انزجار خود را از جنايات اين رژيم در غزه و سكوت مدعيان جهاني حقوق بشر نشان دادند اين راهپيمايي در برخي شهرها پس از نماز جمعه برگزار شد.در تهران ابتدا مردم در ميدان هاي وليعصر (عج)، انقلاب و فلسطين گرد هم آمدند و در صفوف منسجم به سمت دانشگاه تهران براي اقامه نماز جمعه حركت كردند.راهپيمايان با خود تمثال هايي از حضرت امام، مقام معظم رهبري، محمود احمدي نژاد و سيدحسن نصرا... به همراه داشتند و در حالي كه تصاويري از مردم مظلوم غزه و عكس هايي در محكوميت جنايتكاران و سازشكاري برخي حكام عرب در دست داشتند باسردادن شعارهاي«مرگ بر اسرائيل» ، «مرگ بر آمريكا» ، «دولت هاي عربي؛ شرمتان، شرمتان» «يا ايهاالمسلمون، اتحدوا، اتحدوا» نسبت به جنايات رژيم ددمنش صهيونيستي اعلام انزجار كردند.راهپيمايان با حمل پلاكاردهايي با مضامين «اسرائيل جنايت مي كند، آمريكا حمايت مي كند»، «كشورهاي عربي در خون كودكان غزه با جنايتكاران شريكند» به حمايت از مردم مظلوم غزه پرداختند.رئيس جمهور، رئيس مجلس شوراي اسلامي و برخي از شخصيت هاي لشكري و كشوري نيز با حضور در جمع راهپيمايان، جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين و غزه و همچنين سكوت كشورهاي اسلامي در برابر اين جنايات را محكوم كردند.

رئيس جمهور: صهيونيست ها به پايان راه رسيده اند
رئيس جمهور در جمع راهپيمايان با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي گفت: صهيونيست ها به پايان راه رسيده اند و امروز مي بينيم صهيونيست هاي بي آبرو مشغول جنايت عليه مردم مظلوم فلسطين و فشار آوردن به مردم هستند.وي تصريح كرد: جنايات، فشارها و رفتارهاي صهيونيست ها غيرعادي و از روي عصبانيت است.وي گفت: آن ها فلسفه وجودي، انگيزه و انسجام خود را از دست داده اند و طرفداران و قدرت هاي فاسد جهاني نيز در ادامه حمايت از صهيونيست ها متزلزل هستند.رئيس جمهور تاكيد كرد: اين جنايت ها را نبايد به منزله اقتدار، قدرت نمايي و پيشرفت صهيونيست ها تلقي كرد. آن ها مي خواهند با اين جنايات بر مردم فلسطين فشار بياورند و بر انتخابات آنان تاثيرگذار باشند تا مردم فلسطين انتخاب ديگري داشته باشند و در واقع آن ها اين فشارها را مي آورند تا بلكه ملت فلسطين مقداري كوتاه بيايد و خودشان فرصتي براي جمع و جور كردن خود پيدا كنند.

قطعنامه پاياني
پس از پايان مراسم قطعنامه تظاهرات سراسري ضد صهيونيستي ملت مسلمان و انقلابي ايران در حمايت از مردم مظلوم غزه در هفت بند خوانده شد و راهپيمايان با شعارهاي ا... اكبر، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا مفاد آن را مورد تاييد قرار دادند. در بخشي از اين قطعنامه آمده است تشديد و استمرار محاصره ظالمانه و همه جانبه «غزه» و شكل گيري جنايات جديد رژيم صهيونيستي در «الخليل» و «كرانه باختري»، بدون ترديد نتيجه هم پيماني آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب و حاصل تباني و خيانت برخي دولت هاي عربي براي نابود ساختن مقاومت اسلامي فلسطين و جبران شكست هاي خفت بار «تل آويو» به شمار مي رود. ما ملت مسلمان و انقلابي ايران با درك حساسيت شرايط و عمق فجايع و اهداف شوم و خطرناك پيدا و پنهان حوادث تلخ و بشر سوزانه «غزه» و ديگر نقاط سرزمين هاي اشغالي فلسطين با محكوميت شديد جنايات غاصبان قدس و دژخيمان سفاك صهيونيستي در «غزه» و «الخليل»، حمايت يكپارچه و قاطع خود را از انتفاضه و مقاومت اسلامي اعلام مي داريم. در بند ٣ اين قطعنامه تصريح شده است: ما شركت كنندگان در اين مراسم، ضمن محكوميت شديد سكوت مرگبار و تشويق كننده مجامع و سازمان هاي رسمي و بين المللي به اصطلاح مدافع حقوق بشر در قبال جنايات بي شمار و آشكار جلادان صهيونيست عليه مردم بي دفاع و كودكان مظلوم فلسطين، تمامي ملت هاي آزاده و حق طلب و سازمان هاي غير دولتي معتقد به اصول انساني و يكايك مدافعان راستين حقوق بشر در سراسر عالم را به ياري مردم بي پناه و تحت محاصره «غزه» فرا مي خوانيم.

سيد احمد خاتمي: الگوي نجات فلسطين فقط راهي است كه حزب ا... در پيش گرفته است
آيت ا... سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران نيز در خطبه هاي نماز جمعه با انتقاد از سكوت سازمان ها و مجامع بين المللي در قبال جنايات رژيم صهيونيستي عليه مردم مظلوم غزه گفت: مدعيان حقوق بشر و سازمان هاي بين المللي در جنايات غزه كجاي كار هستند؟ وي در بخشي از سخنانش با اشاره به وقايع غزه يادآور شد: در غزه فاجعه انساني در حال اتفاق افتادن است. پزشكان اعلام كرده اند از آغاز حصر غزه ٢٦٠ بيمار مرده اند؛ زيرا راهي براي بيرون بردن آن ها نبوده، ٤٠ درصد آمبولانس ها هم به خاطر نبود سوخت از كار افتاده اند و كودكان سوء تغذيه گرفته اند. سيد احمد خاتمي ادامه داد: متاسفانه رژيم جلاد صهيونيستي كشتي ها و قايق هاي حامل كمك هاي انساني را متوقف مي كند. سوال ما اين جاست كه فلسفه سازمان ملل چيست؟ چرا تشكيل شده؟ ٦٠ سال پيش اعلاميه حقوق بشر نوشته شد، فلسفه وجودي آن دفاع از حقوق بشر بوده، ولي آيا ٥/١ ميليون نفر مردم غزه بشر نيستند؟ سازمان ملل حتي يك بيانيه خشك و خالي در محكوميت اين فاجعه نداده است. وي افزود: سازمان كنفرانس اسلامي در چه حال است؟ اين سازمان در همين برهه هاست كه بايد وارد ميدان شود. عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري در ادامه خطاب به كشورهاي مسلمان، گفت: اگر دين نداريد، وجدان انساني تان كجا رفته است؟ مصر گذرگاه رفح را مي بندد، ٤٠٠ پليس براي بستن كامل گذرگاه مي فرستد. اسلام و انسانيت شما كجا رفته؟ بعضي سران كشورهاي اسلامي در كنفرانس اديان با شيمون پرز خوش و بش مي كنند و نتيجه اش همين دست خائن برخي كشورهاي اسلامي در اين فجايع آلوده است، سكوت كه بماند، همكاري مي كنند. وي افزود: ترديدي نيست در تك تك جناياتي كه در غزه و سرزمين هاي اشغالي صورت مي گيرد، سران بسياري از كشورهاي اسلامي و به ويژه عربي بايد به عنوان خائن محاكمه شوند.
 شنبه 23 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن